Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
acor

Suske En Wiske

Recommended Posts

Eugeen Goossens was voor mij de beste inkter. Zijn rondere tekenstijl vind ik heel erg afsteken vergeleken met de andere inkters die het werk van Geerts onder handen namen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
50 minuten geleden, cinco zei:

Maar zie je wat ik bedoel, dat de gezichten van Suske en Wiske er in die periode anders uitzien in vergelijking met andere Paul Geerts strips.

ja, 'tuurlijk zien ze er anders uit. Inkters kunnen een groot verschil maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 minuten geleden, acor zei:

Eugeen Goossens was voor mij de beste inkter. Zijn rondere tekenstijl vind ik heel erg afsteken vergeleken met de andere inkters die het werk van Geerts onder handen namen.

Ik verkies eveneens Goossens, maar uit een interview heb ik begrepen dat Geerts zelf Eric De Rop verkoos. Zijn manier van inkten lag inderdaad dichter bij de manier waarop Geerts zelf inktte.

Deel dit bericht

Link naar bericht

https://link.marktplaats.nl/m1597224590  

image.thumb.png.89d077f58d37c003030fd074bf24be56.png

image.thumb.png.52ef8b4df96090861b87f2ef782366a3.png

image.thumb.png.671a7722618f79a6e027234f7991ee3c.png

Illegale uitgaven lijkt me. Gezien de oplage is het iets meer dan persoonlijk hobbywerk. Ik heb ook al uitgaven van De Texasrakkers voorbij zien komen. Zijn er mensen hier die er meer over weten, over kunnen vertellen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, Noël zei:

iets meer dan persoonlijk hobbywerk.

Minder, veel minder:

$_86.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, cinco zei:

cover van De Sonometer

afbeelding.thumb.png.f2bbd1bafbee3b00a257cb509ed339ff.png

Moeten we geen commentaar uiten op die houding van Lambik? Zie ook die blauwe vest.

Zo karikaturaal - en anatomisch onwaarschijnlijk - hebben we het in de blauwe reeks toch nooit geweten? Of toch wel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 minuten geleden, Hamirubi zei:

Moeten we geen commentaar uiten op die houding van Lambik? Zie ook die blauwe vest.

Zo karikaturaal - en anatomisch onwaarschijnlijk - hebben we het in de blauwe reeks toch nooit geweten? Of toch wel?

Hij lijkt veel dikker. Misschien een plotelement.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die off-model Lambik trekt op die manier wel de aandacht.

De cover van De Sonometer staat me alleszins meer aan dan die van De Preutse Prinses, dat andere speciale 2020-album rond S&W.

afbeelding.thumb.png.38f0d59148ea2385009e329ba45bba52.png

Wat was eigenlijk de bedoeling in die strip? Moest ze van haar preutsheid afgeholpen worden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Hamirubi zei:

Lijkt mij dat dit bewust is. Waarschijnlijk loopt Lambik om verhaaltechnische redenen in een te groot pak.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Sumo-worstelaar!

(liep Suske in de originele inkleuring van de Blauwe reeks altijd in een geel hemdje rond en Wiske in een rood jurkje?)

Deel dit bericht

Link naar bericht
37 minuten geleden, TDPB zei:

Sumo-worstelaar!

(liep Suske in de originele inkleuring van de Blauwe reeks altijd in een geel hemdje rond en Wiske in een rood jurkje?)

In deze versie van De Schat van Beersel is dat hun outfit.

afbeelding.thumb.png.29b1693d64b97eefffb

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Preutse Prinses is niet de eerste keer dat Lambik zo expliciet naar een vrouw heeft zitten staren op de cover.

550x707.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 12/9/2020 om 23:07, cinco zei:

cover van De Sonometer

afbeelding.thumb.png.f2bbd1bafbee3b00a257cb509ed339ff.png

Ik heb de velours luxe besteld, de aanbevolen prijs is volgens boek.be 100 euro en mijn SSZ vraagt in voorbestelling 125. Wat vinden we hiervan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, Waakwater zei:

Dank. Ik dacht het ook.

Is het niet een foutje van zijn kant en past hij het dan niet gewoon aan als je het zegt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 minuten geleden, JPAR zei:

Is het niet een foutje van zijn kant en past hij het dan niet gewoon aan als je het zegt?

Nee, ik heb al vaker gemerkt dat hij te veel aanrekent. Beestenburg HC vroeg hij 45 euro. Daarvoor heb ik ook bedankt. En dan maar doen alsof alles uitverkocht is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, Waakwater zei:

Nee, ik heb al vaker gemerkt dat hij te veel aanrekent. Beestenburg HC vroeg hij 45 euro. Daarvoor heb ik ook bedankt. En dan maar doen alsof alles uitverkocht is.

Welke ssz is dat als ik vragen mag?

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, JPAR zei:

Welke ssz is dat als ik vragen mag?

Ik zeg het liever niet, omdat de betrokken partij hier mogelijks ook aanwezig is. Ze is wel al vernoemd in soortgelijke Catawiki-praktijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Waakwater zei:

Ik zeg het liever niet, omdat de betrokken partij hier mogelijks ook aanwezig is. Ze is wel al vernoemd in soortgelijke Catawiki-praktijken.

Ok

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je laat je naaien. Die zogenaamde 'superluxe velours' uitvoering is identiek aan de editie met linnen rug. Het enige verschil is het gebruik van het velours omslag. Je zou bij een prijs van 125 euro dus 65 euro meer betalen en voor wat??? Velours is een goedkoop massaproduct, het goedkope luizenbroertje van fluweel, maar er wordt al zolang van beweerd dat het luxe is dat we het vanzelf zijn gaan geloven. Het is een melkkoe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Vittorio zei:

Je laat je naaien. Die zogenaamde 'superluxe velours' uitvoering is identiek aan de editie met linnen rug. Het enige verschil is het gebruik van het velours omslag. Je zou bij een prijs van 125 euro dus 65 euro meer betalen en voor wat??? Velours is een goedkoop massaproduct, het goedkope luizenbroertje van fluweel, maar er wordt al zolang van beweerd dat het luxe is dat we het vanzelf zijn gaan geloven. Het is een melkkoe.

Als je het sec bekijkt zijn alle luxe uitgaves cashcows. Zelfs een gewone hc tov een sc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 minuten geleden, Vittorio zei:

Heel helder. Dank voor de verduidelijking.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, JPAR zei:

Als je het sec bekijkt zijn alle luxe uitgaves cashcows. Zelfs een gewone hc tov een sc.

Maar het absurde van die zogenaamde luxe velours is dat je de unieke omslagtekening inruilt voor een lap katoen (of, kan ook, nog goedkoper, polyester) waar niets op te beleven is en daar nog meer voor wilt betalen ook.

Zeg nou eens eerlijk, waar zou jij geld aan uitgeven, aan A of B?

A:

02.jpg

B:

67e6c981-a100-43d1-95bd-959b3c35bad7.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vind B ook wel wat hebben, maar dat is omdat mijn grootmoeder enkele van dit soort albums had en het is dus louter nostalgisch.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...