Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Bonte

Forum Upgrade !

Recommended Posts

4 hours ago, Bonte said:

Dat is de bedoeling, dat was vroeger toch ook zo?

Ja natuurlijk. Het was eigenlijk als antwoord op de opmerking dat het niet echt duidelijk was wanneer de topics reeds gelezen werden.

Als je refreshed, gewoon op "fora" klikt of op "home" dan zie je alle draden die reeds gelezen werden in een lichtblauwe kleur en diegene die nog niet gelezen zijn staan in een donkerblauwe kleur. Blijkbaar is het niet zo bij bepaalde forummers.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als ik op een topic klik dan ga ik niet meer automatisch naar het laatste ongelezen bericht, maar naar de eerste pagina van het topic. Is dit een instelling die ik kan wijzigen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aha, ik heb daar vroeger nooit op gelet. Ik klik altijd op de laatste blz bij een topic.
Maar als je op de donkerblauwe (van ongelezen) bol of ster klikt, moet je normaal naar het eerste ongelezen bericht van het topic gaan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
33 minutes ago, Waldorf said:

De reclame voor Catawiki glipt langs mijn adblocker. :115::111:

Ja, ik heb het ook gezien. Je moet Adblock op iedere pagina weer aanzetten. 

Edit: nu toch blijkbaar niet op elke pagina. Je moet Adblock wel opnieuw aanzetten. Daarnaast heb ik ook op 'blokkeer een bepaalde advertentie op deze pagina' geklikt, en die van Catawiki geselecteerd. Werkt nu blijkbaar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 minutes ago, Kameraad Mauser said:

Emoticons. Van die cheerleaderdingetjes. Mocht het mogelijk zijn om die zever beschikbaar te maken...

En de allerbeste emoticon: haha.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 hours ago, SPeeDy said:
14 hours ago, Tweetie said:

Minder ruimte tussen alineas en regels zou handig zijn.  

Kan er ook iets gedaan worden aan de linespace? Er gaat nu veel minder op 1 scherm...

Een regeleinde typen (shift+enter) i.p.v een alinea-einde (enter) lost dat op.
Zelfde principe als in tekstverwerkingsprogramma's als MS Word.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minutes ago, Chimichanga said:

Ik ben door de Forum Upgrade er ook achtergekomen dat Kuzuri deel uitmaakt van de staff.

Dat is enkel voor de toernooien. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Waldorf said:

Tja, ik betaal er m'n forumonkosten mee en we proberen het niet te irritant te maken, de banner zouden in de toekomst meer moeten variëren op basis van de veilingen.

De link op de hoofdpagina gaat rechtstreeks naar de Catawiki Stripcatalogus, dat lijkt me toch handig.

rechts-04.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Waldorf said:

Ik gebruik geen adblocker (is me de moeite niet waard).

En het is bovendien handig als ik naar Catawiki moet :e007:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bets tevreden over de upgrade, al is het hier en daar nog wat zoeken. Op mijn smartphone moet ik meer scrollen door de grotere tussenruimtes. Gisterenavond kreeg ik nog wel om de zoveel tijd geluidjes en kleine pop-upvenstertjes te slikken terwijl ik gewoon verder werkte op de computer. Blijkbaar stond het standaard aangevinkt dat ik dergelijke notificaties autiomatisch krijg als er geantwoord wordt in een thread waarin ik zelf ook al iets gepost heb. Die notificaties heb ik overal afgezet.

En het toevoegen van beelden is een dikke, dikke plus! Gewoon een foto van je bureaublad naar het vakje hieronder slepen en het staat er al bij!

Barracuda-6.jpg

Old-Pa-Anderson.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minutes ago, Kontiki said:

Bets tevreden over de upgrade, al is het hier en daar nog wat zoeken. Op mijn smartphone moet ik meer scrollen door de grotere tussenruimtes. Gisterenavond kreeg ik nog wel om de zoveel tijd geluidjes en kleine pop-upvenstertjes te slikken terwijl ik gewoon verder werkte op de computer. Blijkbaar stond het standaard aangevinkt dat ik dergelijke notificaties autiomatisch krijg als er geantwoord wordt in een thread waarin ik zelf ook al iets gepost heb. Die notificaties heb ik overal afgezet.

En het toevoegen van beelden is een dikke, dikke plus! Gewoon een foto van je bureaublad naar het vakje hieronder slepen en het staat er al bij!

Bij het eerste gebruik kreeg ik een popup over notifications. Daar de optie 'geen notifications' gekozen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
28 minutes ago, Bonte said:

Tja, ik betaal er m'n forumonkosten mee en we proberen het niet te irritant te maken, de banner zouden in de toekomst meer moeten variëren op basis van de veilingen.

De link op de hoofdpagina gaat rechtstreeks naar de Catawiki Stripcatalogus, dat lijkt me toch handig.

rechts-04.png

Ik weet dat wel, en ik heb de instellingen van AdBlock al aangepast. Maar ik gebruik Catawiki niet. Voor een reclamevrij forum wil ik zelfs doneren. Maar dan heb jij weer meer werk met je boekhouding. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 minutes ago, Waldorf said:

Ik weet dat wel, en ik heb de instellingen van AdBlock al aangepast. Maar ik gebruik Catawiki niet. Voor een reclamevrij forum wil ik zelfs doneren. Maar dan heb jij weer meer werk met je boekhouding. 

Welnee. Je geeft toch vrijwillig? Je doet met je eigendom wat je wil. Waarom zou je dergelijke transacties moeten registreren naar derden toe?

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 hours ago, Simon said:

Als ik op een topic klik dan ga ik niet meer automatisch naar het laatste ongelezen bericht, maar naar de eerste pagina van het topic. Is dit een instelling die ik kan wijzigen?

vraag is precies wat ondergesneeuwd, maar het antwoord intresseert me wel ....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen