Ga naar inhoud

Forum Upgrade !


Bonte

Recommended Posts

2 minuten geleden, kuzuri zei:

Ja, er zijn ook enkele zaken waar ik een mail van zou willen, maar die ik niet kan aanvinken. En er zijn er die ik niet kan uitvinken ook (dacht ik). 

Deze die je niet kan uitvinken zitten vast aan andere, bv deze 2.Je kunt de ene niet uitschakelen zonder de andere.

New content for things I follow
Someone comments on something I follow

Link naar reactie
1 minuut geleden, Zwendel zei:

Er staat enkel nog een bolletje bij 'a notification when new content is posted' en dat kan ik niet wegkrijgen.

Misschien gewoon mijn browser even sluiten...

Ik heb je notificaties uitgeschakeld, er stonden nog zaken aan. 

Je krijgt wel nog een e-mail voor "New content for things I follow", moet dat aan blijven?

Link naar reactie
4 minutes ago, Bonte said:

Ik heb je notificaties uitgeschakeld, er stonden nog zaken aan. 

Je krijgt wel nog een e-mail voor "New content for things I follow", moet dat aan blijven?

OK nu is het goed ik krijg geen quote notification meer.

Die notificatie bij nieuwe content is goed voor mij, dan zie ik terwijl ik aan het posten ben of er een nieuwe post is. Dat is handig en dat was vroeger ook al zo dacht ik?

ps email notificatie mag blijven of weg, ik markeer toch niets als te volgen. Ik doe dat via 'unread content'

Link naar reactie
16 minuten geleden, kuzuri zei:

Hey, nu zijn ze alleen nog rond bij IPS4. 

 

I like Splash :)
maar daar kan ik mijn profiel niet volledig bewerken. 
Het blijft een beetje zoeken ;)

Kun je de kleuren aanpassen? Bij mij lukt het niet en dat is net de bedoeling van die skin.

Link naar reactie
2 minuten geleden, Chimichanga zei:

Kan het zijn dat het nieuwe forum trager is of ligt dat aan mij?

Die indruk heb ik ook soms. Het kan zijn dat er nog achtergond taken lopen en moet het cachen nog bekijken, ben nu ook admin werk aan het doen en dat kan ook een invloed hebben.

Link naar reactie
1 uur geleden, Mask zei:

Verdorie. Ik heb heimwee naar dat pijltje waarmee je het laatste bericht in preview kon bekijken.

Bedoel je zoiets als de popup die nu verschijnt als je pijltje boven de titel blijft?

vervelend is wel dat die telkens de eerste topic toont en je moet doorklikken om de laatste te zien.

Link naar reactie
1 hour ago, Bonte said:

Bedoel je zoiets als de popup die nu verschijnt als je pijltje boven de titel blijft?

vervelend is wel dat die telkens de eerste topic toont en je moet doorklikken om de laatste te zien.

 

Het was even zoeken naar wat je bedoelde, maar ik heb het nu door: wanneer je met je muis op de titel blijft staan komt er een pop-up. Ja, dat komt in de buurt. Maar de vorige versie was wel handiger. Gewoon klikken (ging sneller) en dan zag je de eerste ongelezen post en de laatste

 

Link naar reactie

Tapatalk werkt nog niet bij mij. Ik geraak niet ingelogd. Moet ik daar iets speciaals voor doen of nog wat geduld hebben? 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
1 uur terug, mojo zei:

Tapatalk werkt nog niet bij mij. Ik geraak niet ingelogd. Moet ik daar iets speciaals voor doen of nog wat geduld hebben? 

Ik hoopte dat ik die niet ging moeten installeren. :ph34r:

Daar heb je wel die preview van het laatste bericht dacht ik.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...