Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Bonte

Forum Upgrade !

Recommended Posts

Just now, ignoramus said:

vraag is precies wat ondergesneeuwd, maar het antwoord intresseerd me wel ....

Mij ook, ben het nog allemaal aan het uitzoeken. Er komen ook andere thema's in de volgende dagen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 minutes ago, linthout said:

Waar kunt ge uw persoonlijke berichtjes nog zien?

Achter de envelope bovenaan staan de berichten

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minutes ago, Peter Motte said:

Vroeger kon ik met m'n W Me op het forum zitten, nu kan ik wel nog de berichten lezen, maar niet meer reageren, en de lay-out is naar de knoppen.

Ik heb een gelijkaardig probleem op mijn iPad, maar ik wacht even de andere skins af om te zien of dat soulaas brengt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nieuw thema geïnstalleerd en Nederlands ingeschakeld, onderaan de hoofdpagina kan andere taal en thema gekozen worden.

Nu ben ik weg tot vanavond

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik krijg steeds pop-up schermen als ik een topic open die vraagt of ik Notifications van de site wil. Ik heb al een keer aangeduid dat ik dat niet wenste maar blijkbaar helpt het neit.

Heel vervelend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minuten geleden, shakeitupguy zei:

Ik krijg steeds pop-up schermen als ik een topic open die vraagt of ik Notifications van de site wil. Ik heb al een keer aangeduid dat ik dat niet wenste maar blijkbaar helpt het neit.

Heel vervelend.

Ik heb dat nog niet kunnen uitschakelen, waarschijnlijk is je koekje beschadigd. In je browser settings koekjes voor deze site verwijderen en dan opnieuw inloggen. Meer kan ik momenteel niet bedenken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 hours ago, Bonte said:

Mij ook, ben het nog allemaal aan het uitzoeken. Er komen ook andere thema's in de volgende dagen.

heb ondertussen gevonden hoe ik naar de eerste ongelezen post binnen een thread kan :

( als je via "unread content" gaat ) in de balk bovenaan : "read status" . daaronder kan je kiezen voor "unread item links take me to the first unread comment".

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, ignoramus said:

heb ondertussen gevonden hoe ik naar de eerste ongelezen post binnen een thread kan :

( als je via "unread content" gaat ) in de balk bovenaan : "read status" . daaronder kan je kiezen voor "unread item links take me to the first unread comment".

Het werkt via dat bolletje of ster links van de topic, als je daar op klikt ga je naar het eerste ongelezen bericht. Ik weet ook niet waarom ze dat zo gedaan hebben want het is echt niet gebruikelijk.

Ik heb een kleine plugin gevonden hiervoor en dat lijkt te werken, dus zolang de plugin werkt ga je naar het eerste ongelezen bericht door op de titel te klikken. Als er geen nieuwe berichten (of je bent niet ingelogd) zijn ga je naar het laatste bericht. Dit lijkt me de meest logische manier van werken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 minutes ago, Kameraad Mauser said:

Bij veelgelezen en bezochte draden stond er "populair".  Dat had wel iets...vooral in het atelier...:ph34r:

Dat is veranderd, het is nu een tijdelijk label als er 10 berichten in een topic gepost worden binnen 3 uur. Als je bv een update doet met afbeeldingen in 5 berichten en er komen 5 antwoorden op dan krijgt de topic een tijdelijk "populair" label.

Deel dit bericht

Link naar bericht
il y a 58 minutes, Lefranc a dit :

Alles is nu in het frans bij mij. Catawiki daarentegen is terug :e009:

Dat heb ik ook....en ik ken bar weinig Frans.... (ik ken maar 1 Frans, niet veel toch?)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki
3 uren geleden, kuzuri zei:

Ik mis nog steeds een LIKE knop in't forum. 
Moet toch kunnen, zelfs op't werk (email) kan ik liken. 
En de ronde avatars zijn ook al opgelost. 
Nu ja. 

Bedankt voor de update. 
LIKE, dus. 

Die bedenking maakte ik me twee seconden geleden ook bij een opmerking over zilvervliesjes en een monteur. Nu moet ik jou al gaan quoten om aan te geven dat ik dit like ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 hours ago, Kontiki said:

Die bedenking maakte ik me twee seconden geleden ook bij een opmerking over zilvervliesjes en een monteur. Nu moet ik jou al gaan quoten om aan te geven dat ik dit like ;-)

11 hours ago, kuzuri said:

Ik mis nog steeds een LIKE knop in't forum. 
Moet toch kunnen, zelfs op't werk (email) kan ik liken. 
En de ronde avatars zijn ook al opgelost. 
Nu ja. 

Bedankt voor de update. 
LIKE, dus. 

Ik weet niet, ik schakel dit bewust niet in omdat je dan een rangschikking krijgt en een soort dwang om te liken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb helemaal niks met like knoppen. Je ziet dat de meeste mensrn op social media ook maar domweg liken en acheraf niet eens weten wat het inhoud.

Maar meer emoticons zou wel heel welkom zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen