Ga naar inhoud

Forum Upgrade !


Bonte

Recommended Posts

2 uren geleden, shakeitupguy zei:

Ik weet nu waar die lege vlakte vandaan komt. Dat is blijkbaar de ruimte waar catawiki-reclame staat. Veilingsites worden afgeblokt op mijn werk en als alternatief krijg ik dus dat groot wil vlak. :-p

Als het toegelaten is kun je een adblocker installeren maar anders zie ik ook geen oplossing voor dit probleem.

is dat op alle pagina's of enkel de frontpagina met zijbalk?

Link naar reactie

Hoe bedoel je juist? Geef anders eens een voorbeeld.

 

Mij lukt het nog steeds, gewoon de url van de afbeelding plakken en de afbeelding wordt getoond. Het kan verkeerd lopen als je niet de correcte url hebt of als de afbeeldingen op die site beschermd zijn tegen hot-linking.

http://68.media.tumblr.com/240affe1367a7b860e2afc1cdf1dff79/tumblr_omvmbiMcsO1rp4v1to1_250.png

 

tumblr_omvmbiMcsO1rp4v1to1_250.png

Link naar reactie
2 minuten geleden, Zwendel zei:

Vroeger kon ik de afbeelding aanklikken, 'Afbeelding kopiëren' en dan plakken. Maar is niet erg, luk zo ook.

 

Lukt me nog steeds op Chrome en Mac, misschien is het de bron die een probleem is. Probeer het eens met deze afbeelding of met die Alexjodo heeft geplaatst.

 

tumblr_omvmbiMcsO1rp4v1to1_250.png

Link naar reactie
Op 19-3-2017 om 20:13, Bonte zei:

Bedankt, we doen ons best. :)

Hou me aub op de hoogte van het probleem

De nieuwste pagina van muziek maestro! (Met thema Isp4) wordt zonder probleem geladen.

Als ik dan een pagina terug ga, weer hetzelfde... inderdaad alsof de filmpjes "te zwaar" zijn.

 

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
7 minuten geleden, Air zei:

De nieuwste pagina van muziek maestro! (Met thema Isp4) wordt zonder probleem geladen.

Als ik dan een pagina terug ga, weer hetzelfde... inderdaad alsof de filmpjes "te zwaar" zijn.

 

Met welke browser werk je en hoeveel ram heb je?

Link naar reactie
Op 21-3-2017 om 14:09, Bonte zei:

 

Dan heeft mijn aanpassing gewerkt. :)

Oudere iPad kunnen wel eens problemen hebben met die zware threads vol met Youtube en GIF's.

Hetzelfde probleem, nu met het topic: auteurs aan het werk.

 

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie
25 minuten geleden, Air zei:

Hetzelfde probleem, nu met het topic: auteurs aan het werk.

Meer kan ik niet doen vrees ik, het was een algemene oplossing om de threads minder zwaar te maken. Ik denk wel dat het zal beteren door verschillende keren naar die pagina te gaan zodat je een deel in geheugen kan laden.

 

Welk OS heb je en welke iPad?

Link naar reactie

Vroeger was er een teken rechts van de draadtitel in de lijst draadtitels van een rubriek, waardoor je kon zien welk bericht het eerste was, welk het oudste ongelezen bericht, en welk het laatste bericht, zonder naar de pagina's van de draad te gaan. Dat was erg handig, en is nu verdwenen.

Link naar reactie
8 uren geleden, Peter Motte zei:

Vroeger was er een teken rechts van de draadtitel in de lijst draadtitels van een rubriek, waardoor je kon zien welk bericht het eerste was, welk het oudste ongelezen bericht, en welk het laatste bericht, zonder naar de pagina's van de draad te gaan. Dat was erg handig, en is nu verdwenen.

 

Tja, dat is vervangen door de preview als je met de muis boven de titel blijft hangen, dan kun je de eerste en laatste post zien. Het werkt wel veel trager en je moet extra klikken om de laatste post te zien wat belachelijk is maar voorlopig is het dit.

Link naar reactie
On 1/4/2017 at 7:41 PM, Bonte said:

 

Tja, dat is vervangen door de preview als je met de muis boven de titel blijft hangen, dan kun je de eerste en laatste post zien. Het werkt wel veel trager en je moet extra klikken om de laatste post te zien wat belachelijk is maar voorlopig is het dit.

 

Ah, zo werkt het.

Dank je.

Link naar reactie

EVen een vraag. Zoals jullie kunnen zien begint elke nieuw woord op een nieuwe regel die ik start met een dubbele hoofdletter. Dit is sinds het nieuwe forum. Het gebeurt ook alleen hier op het forum. Niet ergens anders. En het is niet topicgebonden, maar ook bij een pb bijvoorbeeld.

 

IEmand een idee?

Link naar reactie
  • Bonte unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...