Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Lav

Mobiele versie

Recommended Posts

Het nieuwe forum ziet er goed uit op mijn desktop en de eerste dag leek die ook zeer goed te werken op mijn gsm. Nu lijkt de mobiele versie echter anders te zijn omdat verschillende zaken, zoals forumposts te breed uitvallen op mijn scherm. Ik dacht dat ik het misschien ergens per ongeluk op desktop versie gezet had maar zou niet weten hoe ik het terug moet veranderen of dat dit nu ook het geval is bij andere mensen hun gsm?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb een iPhone SE, bij mij ziet de layout er uit als op een PC.

Edit: Zojuist nog eens opnieuw geopend op m'n smartphone, de layout is hetzelfde als deze van Koen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja, echt oude systemen worden niet goed meer ondersteund, het is vooral Java die daarvoor zorgt. Kun je misschien java updaten op je Nokia?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minutes ago, roi de la bd said:

Jammer. Ik weet niet of ik iets anders kan updaten. Het systeem dat voor internet zorgt op mijn mobiel heet Opera mini, geloof ik. Tijd dat ik een andere telefoon/ of smartphone aanschaf. :)

Het bizarre is dat ik er 1 keer in geslaagd ben om met Opera mobile op het nieuwe forum te posten. Alleen geen idee hoe 't die ene keer gelukt is...

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Zwendel zei:

Waarom koop je geen tablet (is veel handiger) en gebruik je telefoon gewoon als gsm?

Zoals ik al zei, ik ga nogal moeilijk met mijn tijd mee. Het heeft lang geduurd voor ik een dvd-speler had, bv. ;) Maar wie weet een keertje.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ben ik de enige waarbij het moeilijk werken is op dit forum via een smartphone? Tekst typen of achteraf bewerken is altijd een uitdaging. Bij 'enter' doet hij er bv twee of meer, wanneer ik in 't midden van de tekst iets wil aanpassen, begint hij vaak moeilijk te doen en constant 'dit quoten' te geven of ergens anders te typen dan gevraagd, enz. Ik heb dit in alle phone-browsers, op WP model en op Huawei (of hoe heet het) ... Op geen enkel ander forum stuit ik op deze ongemakken, enkel hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Welk thema gebruik je? Mobiel kun je best overstappen naar thema IPS 4, die kun je onderaan het forum aanpassen onder 'thema'.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is maar iets klein, maar het stoort me al langer. Op de overzichtspaginas staat wanneer de recentste post is, maar die wordt bij mij niet goed weergegeven voor minuten en uren. Voor dagen is het ok. Ik heb een iphone SE. 

067F5314-95DC-4CA8-805E-FAA2D691EC17.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, mojo zei:

Het is maar iets klein, maar het stoort me al langer. Op de overzichtspaginas staat wanneer de recentste post is, maar die wordt bij mij niet goed weergegeven voor minuten en uren. Voor dagen is het ok. Ik heb een iphone SE. 

Ik heb hetzelfde op een Samsung Android smartphone.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Je plaatst een reactie als gast. Indien je een account hebt, gelieve in te loggen.
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...