Ga naar inhoud

Nieuwe thema's met achtergronden


Bonte

Recommended Posts

7 uren geleden, Kool Thing zei:

Ik zie nogal die zes dezelfde mogelijke opties voor achtergronden. Niet dat ik klaag. Kristof Berte siert mijn PC :-) 

Zie je 6 keer dezelfde afbeelding?

 

Waarschijnlijk een corrupt koekje. Kies eens het 'Shift 2" thema en kies een andere achtergrond, hiermee zou het koekje vernieuwd moeten zijn.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

ik merkte dat er iets was veranderd. Het thema laadt moeizamer en ik ga niet meer automatisch naar de recentste post van een draadje dat ik al eerder had gelezen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik ben ingelogd en zie een lelijke, witte streep van ca een halve cm bovenin het scherm, als ik helemaal naar boven ben gescrold. Gedeeltelijk over de letters en icoontjes heen.

 

Dat geldt voor m'n Chrome. Toen ik niet ingelogd was op IE10 had ik er geen last van, maar na inloggen zag ik het daar ook op dezelfde manier.

Link naar reactie
11 minuten geleden, Tweetie zei:

Ik ben ingelogd en zie een lelijke, witte streep van ca een halve cm bovenin het scherm, als ik helemaal naar boven ben gescrold. Gedeeltelijk over de letters en icoontjes heen.

 

Dat geldt voor m'n Chrome. Toen ik niet ingelogd was op IE10 had ik er geen last van, maar na inloggen zag ik het daar ook op dezelfde manier.

 

Klopt, het is even wachten op de updates van de thema's, voorlopig kun je een ander thema uitkiezen die het probleem niet heeft zoals Clean of IPS 4.

Die updates zijn altijd een dilemma, ofwel direct updaten vanwege de security of wachten tot alles bijgewerkt is om problemen te vermijden.

Link naar reactie
3 uren geleden, mojo zei:

ik ga niet meer automatisch naar de recentste post van een draadje dat ik al eerder had gelezen.

Dat was een plugin die niet meer werkt, als daar geen update voor komt is er enkel de optie om op de afbeelding naast de thread te klikken in plaats van de titel.

Link naar reactie

In shift 2 thema zijn er verschillende teksten nog amper leesbaar sinds de upgrade, oa namen van de gebruikers

 

 

 

 

Capture01.PNG

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

De Shift thema's zijn vernieuwd, problemen met de top-bar en tekst zouden voorbij moeten zijn. Voor andere thema's is het nog wat wachten maar als die geen update krijgen zal er wat minder keuze zijn. Ik denk dat de Shift thema's wel het best aan te passen zijn voor elke smaak, zelfs grijs.

Link naar reactie
1 uur geleden, Simon zei:

Als ik op een onderwerp klik, ga ik niet meer automatisch naar het laatste nieuwe, is dit iets dat nog moet worden geüpdatet?

Je moet op dat bolletje/sterretje ervoor klikken, ik had een plugin gebruikt om ook de titel op die manier te laten werken maar die werkt dus ook niet meer, of die ook bijgewerkt wordt weet ik niet.

Link naar reactie

 

2 minuten geleden, Bonte zei:

Je moet op dat bolletje/sterretje ervoor klikken, ik had een plugin gebruikt om ook de titel op die manier te laten werken maar die werkt dus ook niet meer, of die ook bijgewerkt wordt weet ik niet.

Ok, thanks voor de verduidelijking. :)

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
On 3/30/2017 at 4:45 PM, Bonte said:

Ik probeer de ads redelijk te houden zodat adblockers niet nodig zijn, een bewegend geval heb ik geweigerd maar de huidige banners vind ik goed te doen en voor veel bezoekers zelfs handig.

Sound thinking.

Om die reden gebruik ik geen adblockers.

Wel irritant zijn pop-up screens, en inderdaad: filmpjes.

Pop-up screens zijn erg irritant voor de gebruiker, en filmpjes verspiillen bandbreedte en elektriciteit.

Link naar reactie
On 11/15/2017 at 5:47 PM, Peter Motte said:

Sound thinking.

Om die reden gebruik ik geen adblockers.

Wel irritant zijn pop-up screens, en inderdaad: filmpjes.

Pop-up screens zijn erg irritant voor de gebruiker, en filmpjes verspiillen bandbreedte en elektriciteit.

 

Hoe zit het tegenwoordig met de brandbreedte in Geraardsbergen?

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Erg goed, maar je hebt er geen idee van hoeveel bytes zo'n filmpje telt.  YouTube is ooit eens uitgevallen (en jaar of twee geleden) en het dataverbruik is toen met tientallen procenten gezakt.

Spijtig genoeg kan ik daarover geen berichten meer op Internet vinden. Je vindt alles op Internet, tenzij je ernaar zoekt.

Link naar reactie
  • Bonte unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...