Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Bonte

Nieuwe thema's met achtergronden

Recommended Posts

1 uur geleden, Simon zei:

Als ik op een onderwerp klik, ga ik niet meer automatisch naar het laatste nieuwe, is dit iets dat nog moet worden geüpdatet?

Je moet op dat bolletje/sterretje ervoor klikken, ik had een plugin gebruikt om ook de titel op die manier te laten werken maar die werkt dus ook niet meer, of die ook bijgewerkt wordt weet ik niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vroeger was het inderdaad zo, maar met de eerste update kon ik rechtstreeks naar het laatste ongelezen bericht gaan. Sinds de vorige update is dit er terug uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht

2 minuten geleden, Bonte zei:

Je moet op dat bolletje/sterretje ervoor klikken, ik had een plugin gebruikt om ook de titel op die manier te laten werken maar die werkt dus ook niet meer, of die ook bijgewerkt wordt weet ik niet.

Ok, thanks voor de verduidelijking. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, esteban² zei:

Is het thema van Tom Bouden niet meer beschikbaar? Gelijk welke ik aanklik, het lijk er niet meer tussen te zitten ...

Ja hoor, bij Swift en Swift 2, wel op het icoontje klikken bovenaan om van achtergrond te veranderen

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 3/30/2017 at 4:45 PM, Bonte said:

Ik probeer de ads redelijk te houden zodat adblockers niet nodig zijn, een bewegend geval heb ik geweigerd maar de huidige banners vind ik goed te doen en voor veel bezoekers zelfs handig.

Sound thinking.

Om die reden gebruik ik geen adblockers.

Wel irritant zijn pop-up screens, en inderdaad: filmpjes.

Pop-up screens zijn erg irritant voor de gebruiker, en filmpjes verspiillen bandbreedte en elektriciteit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 11/15/2017 at 5:47 PM, Peter Motte said:

Sound thinking.

Om die reden gebruik ik geen adblockers.

Wel irritant zijn pop-up screens, en inderdaad: filmpjes.

Pop-up screens zijn erg irritant voor de gebruiker, en filmpjes verspiillen bandbreedte en elektriciteit.

Hoe zit het tegenwoordig met de brandbreedte in Geraardsbergen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Erg goed, maar je hebt er geen idee van hoeveel bytes zo'n filmpje telt.  YouTube is ooit eens uitgevallen (en jaar of twee geleden) en het dataverbruik is toen met tientallen procenten gezakt.

Spijtig genoeg kan ik daarover geen berichten meer op Internet vinden. Je vindt alles op Internet, tenzij je ernaar zoekt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen