Ga naar inhoud

Nieuwe thema's met achtergronden


Bonte

Recommended Posts

Op 19-3-2017 om 14:56, Bonte zei:

Nieuwe achtergrond van Kristof toegevoegd aan Shift:

 

Lise op Monstereiland (Kristof Berte)

b-Kristof-Berte.jpg

 

Wat vervelende snob-vraag. Ik vind het superleuk dat de eerste plaat netjes gespiegeld is. En mij zou het ook niet storen dat die spiegeling wordt doorgetrokken over de volledige achtergrond op mijn scherm. Maw kan er een versie komen van 1.5 keer de linkse plaat....

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
13 minuten geleden, Kool Thing zei:

 

Wat vervelende snob-vraag. Ik vind het superleuk dat de eerste plaat netjes gespiegeld is. En mij zou het ook niet storen dat die spiegeling wordt doorgetrokken over de volledige achtergrond op mijn scherm. Maw kan er een versie komen van 1.5 keer de linkse plaat....

 

Wil je dat de spiegeling wordt herhaald aan de rechter kant?

Link naar reactie

Het kan een gevolg van een adblocker zijn of het bedrijfsnetwerk die toegang tot veilingsites niet toelaat zoals het geval was bij shakeitupguy.

 

Een harde refresh kan helpen als het niet van een blokker is.

Windows: ctrl + F5
Mac/Apple: Apple + R or command + R
Linux: F5

Link naar reactie

Het was idd precies zoals hierboven te zien was in de voorbeelden. En de Adblocker maar uitgezet op deze page.
Wel vreemd dat die Ads er dan voor zorgen dat het COMPLETE scherm van mijnlaptop wit is. Op de achtergrond van het forum na, dan

 

 

Merci Bonte!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Je hoeft je adblocker niet af te zetten. Je kan het ook op de volgende manier oplossen (toch als je Adblock Plus gebruikt)

 

Klik met je rechtermuisknop op het icoontje linksboven in dat wit vlak en klik dan onderaan op Adblock Plus: Block Image...

 

adblock1.thumb.jpg.e1ab8e33a1572d054029bea5280d54e7.jpg

 

In het scherm dat dan verschijnt ga je rechts beneden naar "Collapse blocked", en daar selecteer je Yes

 

adblock2.thumb.jpg.e482f04220634edd26e5c6546faebe10.jpg

 

En dan klik je op "Add Filter" en je wit vlak is weg. (blocked item is collapsed)

 

Link naar reactie
48 minuten geleden, Simon zei:

Per klik zijn dat meer inkomsten dan? 

 

Nee, het is een jaarlijks vast bedrag omdat ik het niet te ingewikkeld wil maken en alle kosten zijn hiermee betaald dus dat is voldoende. Zolang er klik's en views zijn zal ik het forum zo kunnen blijven bekostigen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Kan je die van mij niet in een mooi blauw kleurtje steken en die lelijke tekst rechtsboven weglaten? Zou mooi passen bij de rest van de lay-out die ik heb gekozen voor dit forum (niet dat ik persé op mijn eigen werk wil zitten kijken, maar de meeste achtergronden zijn me helaas een tikkeltje te druk).

Link naar reactie
3 uren geleden, Tom B zei:

Kan je die van mij niet in een mooi blauw kleurtje steken en die lelijke tekst rechtsboven weglaten? Zou mooi passen bij de rest van de lay-out die ik heb gekozen voor dit forum (niet dat ik persé op mijn eigen werk wil zitten kijken, maar de meeste achtergronden zijn me helaas een tikkeltje te druk).

Bedoel je iets dergelijks? Ik heb het oorspronkelijke z/w ontwerp niet meer dus het is wat behelpen met de afgewerkte afbeelding.

prent-tom-bouden-forum-kleur blauw.jpg

Link naar reactie
10 uren geleden, Bonte zei:

Bedoel je iets dergelijks? Ik heb het oorspronkelijke z/w ontwerp niet meer dus het is wat behelpen met de afgewerkte afbeelding.

 

Awel ja, zoiets. je zou me daar veel plezier mee doen.

 

Maar Esteban niet, blijkbaar. Dilemma dilemma.

Link naar reactie
16 minuten geleden, The Alderwood zei:

Zijn'r geen statistiekjes? Welke is het meest gekozen en welke het minst? Ik heb die van Cederzo.

Het thema toont geen statistieken, het wordt bewaard in een koekje op de computer zodat het niet eens verbonden is aan een account. Zelf wissel ik om de paar dagen, jammer dat er geen automatische optie is.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...