Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
dirk (monsieur toupet)

Illustraties - dirk

Recommended Posts

Ik open een nieuw onderwerp. Stan & Huib liggen (even?) in de kast. En ik toon toch graag wat losse dingetjes...

Experimentje met lichtgrijs papier dat ik in een kast vond. Chinese inkt, hard potlood en wit krijtje voor wat licht/schaduw.

meisj.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tof verhaal, ik kijk uit naar het vervolg. De scene met de helm is goed gevonden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Spijtig. Ik vroeg me af of die amazones echt waren of ook een waanbeeld. Ik zal 't nu wel nooit weten... :-/

Desalniettemin een mooi fragmentje.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik deed mee aan de 24H BD van Angouleme, special Spirou. Van gisteren 15 u tot vanmiddag 15 u. Zwaar...

Ik geef de link naar de inzendingen mee, waar je mijn 24 pag vindt (en bvb ook 24 geniale pag v Lewis Trondheim).

link

Deel dit bericht

Link naar bericht

Indrukwekkend! O.o Mijn respect.

(Tof verhaaltje, ook. Om dat zomaar uit je mouw te schudden... )

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bedankt. Ik had graag wat meer tijd besteed aan het scenario. nu was het snel een algemeen concept bedenken binnen de opdracht (Marsupilami weg en Robbedoes en Kwabbernoot zoeken  een nieuw gezel + verplicht 3 flashbacks). Zo de eerste 10-15 pagina's gemaakt, en daarna een overzicht gemaakt met wat er nog op elke te tekenen pagina moest gebeuren (waarna pagina's een voor een geschreven en getekend). Nu zit het ritme niet altijd juist. Maar ja, met deze tekenstijl en werk per pagina was er niet meer tijd voor denkwerk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tof, die nieuwe stijl! 

Van het ridderstripje moet ik deel 2 ook nog eens scoren op een beurs of zo...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen