Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Lavas

Strip-sticker-catalogus

Recommended Posts

http://users.telenet.be/lavas/stickers_gezocht.htm

Ik ben al een paar jaar terug bezig met het samenstellen van een nieuwe strip-sticker-catalogus. Deze keer gaat het een papieren versie worden die Peter Bonte zal uitgeven. Voor deze catalogus zoek ik nog een aantal stickers. (zie bovenstaande link) Mocht er iemand deze willen verkopen of ruilen, dan mag je me steeds contacteren. Mijn emailadres staat op de weblink.

Alvast bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Geweldig!

Het redigeren van kwaliteitsvolle catalogi en repertoria - graag met veel plaatjes en goeie teksten - is bewonderenswaardig. Bonte houdt ons wel de hoogte van dit project?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

De originelen van die stickers van Kramikske liggen hier vlak naast me, maar ik moet ze nog teruggeven aan Jean-Pol. Hij zal het wellicht niet leuk vinden mocht ik ze aan jou geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoe ga je trouwens te werk? Het lijkt me moeilijk om volledigheid na te streven.

Op jouw website verschijnen ook enkele heel banale huisvlijt-stickers.

Lijst je alle stickers van Belgische-Franse strips op die je ooit tegenkwam?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎10‎/‎04‎/‎2017 om 22:22, Kontiki zei:

De originelen van die stickers van Kramikske liggen hier vlak naast me, maar ik moet ze nog teruggeven aan Jean-Pol. Hij zal het wellicht niet leuk vinden mocht ik ze aan jou geven.

Je kunt het hem altijd vragen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎10‎/‎04‎/‎2017 om 22:38, Hamirubi zei:

Hoe ga je trouwens te werk? Het lijkt me moeilijk om volledigheid na te streven.

Op ‎10‎/‎04‎/‎2017 om 22:38, Hamirubi zei:

Het is inderdaad niet gemakkelijk. Ik probeer alle zo veel mogelijk stickers van Belgische-, Franse- en Nederlandse stripauteurs te verzamelen. Ik krijg wel de hulp van verschillende verzamelaars en striptekenaars en door het zoeken komen zo veel leuke verrassingen boven...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als ik me niet vergis, heb ik ergens nog wat Strip2000 stickers liggen. Moest je die nog nodig hebben, kan ik ze nog wel opsnorren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 minuten geleden, Jason Fly zei:

Als ik me niet vergis, heb ik ergens nog wat Strip2000 stickers liggen. Moest je die nog nodig hebben, kan ik ze nog wel opsnorren.

Dat zou tof zijn. Ik heb enkel 2 stickers van de Strip2000 luxe reeks.  

Luc Cromheecke & Pieter Hogenbirk

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vanaf nu is de Strip Sticker Catalogus overal te bestellen. Ook bij mij natuurlijk

84A01192-E7F5-4644-9351-A922204B5491.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...