Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
makyousei

Warren 'i Will Kill You While You Sleep. With Science' Ellis

Recommended Posts

That'll show them.

Ik ga nog verder ! Van mij zullen alle volumes in mijn kast blijven staan !

nem ! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als ik ze niet al had aangeschaft, ik zou dezelfde reactie hebben, spock, but there you go. Larf it up.

Ik probeerde ook niemand iets te leren (hoewel) enkel caveat emptor wat die Stormwatch HCs betreft.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb de dvd dan maar besteld op de halo8 store, in die bundle met die docu over Grant Morrison.

Vandaag toegekomen. Voor de bundel heb ik een goeie 35 euro (incl. verzendingskosten) betaald. De douane wou er nog eens 25 euro bovenop...

Och ja, ge moet er wat voor over hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jammer, maar het is niet anders.

Inderdaad, als zijn boeken de kwaliteit aanhouden die ze nu hebben dan ben ik ook al tevreden.

Je merkt sowieso dat hij daarin nog moet groeien, dus naarmate de tijd vordert zullen daar ook grote pareltjes tussen zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die graphic op de laatste preview pagina is excellent!

Wel een ding: als de tekst errond effectief de 'introductie' door Clark Gregg is, dan moet je wel weten, Marvel, dat dat een synopsis is, geen introductie. Just sayin'.

De rest lees ik niet wegens ik wil de complete strip lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben content met het nieuws dat :

1° Moon Knight terug is in april

2° geschreven door Ellis

Yay !

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben content met het nieuws dat : 1° Moon Knight terug is in april2° geschreven door EllisYay !

Allee vooruit. Vermelden ze ook een artist?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wordt weer tijd dat Ellis met wat boeiends komt. Laatste boekje wat ik heb is uit 2011 (SVK)...

Alhoewel Gun Machine wel weer leuk was.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Laatst de docu gekeken, best leuk! Veel mensen aan het woord met wie hij heeft samengewerkt. Maar zoals ik al eerder zei, het word weer eens tijd dat hij weer met wat boeiends komt (type Scar/Strange Kisses enz.).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen