Ga naar inhoud

Warren 'i Will Kill You While You Sleep. With Science' Ellis


Recommended Posts

Staat in de lijst. De laatste 3 titels zijn wel de meest essentiële in mijn ogen : Stormwatch/Authority, Planetary en Transmetropolitan.

 

Freakangels heb ik 2 weken geleden eens geprobeerd te lezen maar het deed me niks.

 

Freakangels ? Niks ?

Hoever heb je gelezen ?

 

Dat wordt echt wel zéér goed, hoor.

Link naar reactie

Misschien 70 pagina's.  Eerlijk gezegd spreekt de nogal steriele tekenstijl van Duffield me ook niet echt aan.

 

Ja, maar de strips van de Luna's zijn toch ook zo getekend. Dan vind ik Duffield nog beter, eigenlijk.

Vol 5 van Freakangels was het jaar dat-ie uitkwam, voor mij één van de beste strips van dat jaar.

Link naar reactie

Ja, maar de strips van de Luna's zijn toch ook zo getekend. Dan vind ik Duffield nog beter, eigenlijk.

Vol 5 van Freakangels was het jaar dat-ie uitkwam, voor mij één van de beste strips van dat jaar.

Voor 1 keer ben ik 100% eens met kuzuri. En Duffield is verre van steriel Koen. Don't make me fight you cos thems fightin' words!
Link naar reactie

Freakangels ? Niks ?

Hoever heb je gelezen ?

 

Dat wordt echt wel zéér goed, hoor.

Ik heb het ook geprobeerd, heb zelfs alle delen gekocht wegens de positieve kritiek hier....Maar ook na  zeventig, tachtig pagina's ook aan de kant gegooid...

Alles wat de Luna brothers doen vind ik geweldig...Zeer goede verhalen...Hiermee zeker niet te vergelijken...

Of komt er bij Freakangels op een bepaald moment een kantelpunt en wordt alles plots de moeite?

Link naar reactie
  • 1 month later...

Zelf zegt Ellis :

 

This happened the other day.

 

SUPREMEBR01-cover-fbdcc.jpg

 

That’s a thing, isn’t it?

 

SUPREME: BLUE ROSE (actually just referred to internally as SUPREME BLUE ROSE) is a continuation of Rob Liefeld’s SUPREME property, as chiefly popularised by Alan Moore several years ago.  This is not like that.  It is in fact not like either of those things.  It’s probably more like examining how David Lynch might have made a Superman movie.  (Yes, “Blue Rose” is an obvious signifier, and I know a lot of you will get it.)

It is probably not a superhero comic, really.  More of a drunkard’s walk through the back catalogue.  I try not to use words like “dreamstate” when describing these things, because I end up sounding like a bad teenage music journo from the Nineties, but there’s a particular headspace I got into while writing this.  I think the word I use most often in connection with BLUE ROSE is “drift.” 

 

It begins at the end of July.

Watch the skies.  Next big work announcement should be April 28.

 

Vervolg van zijn mail : zie zijn mail ;)

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Is dat boekje nog ergens te koop voor een min of meer normale prijs?

Dit wil ik zeker hebben.

 

Ik heb ooit eens een Amerikaans (papieren) magazine gekocht waar een soort schermpje in geplakt zat.

Ik denk een TV-guide.

Als je de pagina met dat schermpje opendeed stonden daar een aantal filmpjes op. Met geluid!

Dat was ook heel apart. Ik dacht: dat zien we binnenkort overal. Maar ik heb dat verder nooit gezien.

Link naar reactie
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

tumblr_nhvnno1v321u5shugo1_1280.jpg

 

 

preview : http://injectioncomic.tumblr.com/post/107532336811/preview-pages-for-injection-1-revealed-at

 

Once upon a time, there were five crazy people, and they poisoned the 21st Century. Now they have to deal with the corrosion to try and save us all from a world going too weird to support human life.
 
 
INJECTION is the new ongoing series created by the acclaimed creative team of MOON KNIGHT. It is science fiction, tales of horror, strange crime fiction, techno-thriller and ghost story all at the same time. A serialised sequence of graphic novels about how loud and strange the world is getting, about the wild future and the haunted past all crashing into the present day at once, and five eccentric geniuses dealing with the paranormal and numinous as well as the growing weight of what they did to the planet with the Injection.
Link naar reactie
  • 1 month later...

3aca9255-c582-4109-8666-5becd673c12e.jpg

 

Trees volume 1 : In Shadow van Warren Ellis en Jason Howard is zéér goed.

In de nabije toekomst landen op aarde tuigen (lange, dikke buizen, met bovenaan euh… wat meer), ze planten zich in de aarde. Dit is het eerste bewijs van buitenaards leven. Maar een teken van leven geven deze tuigen niet, ze zijn er gewoon. Door de ongewone vorm, worden ze ‘trees’ genoemd, bomen.

Tien jaar later zijn de mensen die trees gewoon geworden. Ze hebben er zelfs huizen tegenaan gebouwd op bepaalde plaatsen.
Dit eerste deel gaat niet eens over deze ‘bomen’ maar over mensen die erbij in de buurt wonen, sterke verhalen over verschillende mensen in verschillende landen en continenten. Pas op het einde van volume 1 blijkt dat de trees toch ‘een plan’ hebben, maar veel wordt nog niet onthuld. Het zijn nog steeds mensen die andere mensen kwaad berokkenen.  
Heel sterk begin van deze reeks. Wat heb ik Ellis gemist, de laatste paar jaar.
De tekeningen vind ik zeer goed, al moest ik ze wel wat gewoon worden.

Ik kijk uit naar het tweede deel. Aanrader. 

 

comics-trees-2.jpg

 

 

trees.png

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...