Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
makyousei

Warren 'i Will Kill You While You Sleep. With Science' Ellis

Recommended Posts

Nieuwe van Ellis gekocht, ik hoop dat het wat is. De artwork ziet er iig erg goed uit :)

post-531-0-17854200-1475836249_thumb.jpg

post-531-0-45038500-1475836261_thumb.jpg

post-531-0-74846000-1475836271_thumb.jpg

post-531-0-07657500-1475836283_thumb.jpg

post-531-0-45061700-1475836294_thumb.jpg

post-531-0-58814700-1475836303_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nog de pilot van gecancelde Global Frequency.

Erg jammer want ik vond de pilot goed geslaagd...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hij heeft vroeger zo veel gezegd. En heel veel niet af gemaakt. 

Mijn vertrouwen is hij reeds lang kwijt. En zijn laatste comics waren ook niet van zijn vroeger niveau. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb je het over de grote slachting van 2007? Desolation Jones, Fell, Nextwave, Dr. Sleep, Anna Mercury, ...

Zijn computer en harde schijf is toen gecrashed en hij was alle scripts en dergelijke kwijt. Hij had andere, work for hire, verplichtingen en toen hij uiteindelijk klaar was om de verloren scripts opnieuw te schrijven waren er allerhande andere problemen:

Templesmith was te ziek om Fell verder te zetten en had intussen andere verplichtingen, J.H. Williams III moest ander werk aannemen en zijn schedule zat te vol voor de verderzetting van Desolation Jones, Marvel wou liever dat Ellis Astonishing X-men overnam in plaats van NExtwave verder te zetten, etc.

Ellis heeft, bij mijn weten, nooit zelf gekozen om een reeks niet af te maken.

De laatste jaren was het niveau van zijn wer idd niet zo torenhoog als voorheen maar nog steeds beter dan de gemiddelde scenarist. Plus: de laatste jaren heeft hij enkel hier en daar een work for hire limited series gedaan.

Zijn creator owned werk van het afgelopen jaar of daaromtrent vind ik wel opnieuw steengoed: Trees, Injection en Shipwrek...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik moet daar altijd zo mee lachen... zijn harde schijf gecrached. LOL

Ik volg zijn mails al jaren, zijn blogs wat weet ik allemaal. Hij was altijd de eerste met alle digitale nieuwigheden. Ge gaat me toch niet zeggen dat hij geen back ups had. 

Geen zin, ja. 

En hij heeft wel meer reeksen niet afgemaakt. cfr Avatar.

Trees was ok. Injection niet. 

De rest moet ik nog checken. 

Zijn scripts waren op SF vlak altijd meer dan goed, maar ook altijd heel steriel, gevoelloos. En dat is nu niet anders. 

Zijn dedain en arrogantie in zijn mails en blogs stak me ook altijd tegen. 

Maar hey, ik ben fan hoor. Maar ik volg m niet meer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ellis, Ennis, Bendis en nog heel wat iconen van vroeger : vergane glories waarvan ik de klassiekers koester.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ellis, Ennis, Bendis en nog heel wat iconen van vroeger : vergane glories waarvan ik de klassiekers koester.

Ik koester ook klassieke Koen. Die moderne grim 'n' gritty Koen vind ik maar niks aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen