Ga naar inhoud

Account Suspended


niemand

Recommended Posts

  • 2 months later...

Ik heb gisteren een bericht gekregen dat er onderhoudswerken zijn aan de server, wat de gevolgen zijn hiervan is moeilijk te voorspellen.

 

Hello, due to some unforeseen delay's, last night maintenance was not completed, this will however be done tonight at approx 10:30PM EDT. This will require 1-2 hours of scheduled downtime as noted in the previous message.

Link naar reactie
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Ik heb een raar probleem. Met tablet geraak ik nog zonder problemen op getekende reep. Met mijn eigen laptop niet. En voor je zegt dat het aan de laptop ligt.. de eerste had ineens volledig de geest gegeven. De tweede (volledig nieuw) heeft hetzelfde probleem. Ik krijg altijd dat er geen connectie kan gemaakt worden met de server.. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Link naar reactie

Via PM hebben we dat geprobeerd en het werkte inderdaad, misschien is het nu in orde door die wissel, wie weet. 

Ja inderdaad, dat probeerde ik dan ook meteen toen ik terug switchte maar helaas. Maar nu, een nachtje er over slapen en hij doet het wel.. Maakt me zelfs niet meer uit hoe en waarom. Het werkt :e005: x 20 of zo

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Zijn er problemen, Peter ?

Bij mij is het forum weer merkelijk trager, ik raak er soms zelfs niet op (kan aan comp van t werk liggen ;) alhoewel ik bij andere fora geen probleem heb),

en op mijn smartfoon krijg ik sinds van't weekend nu en dan de melding :

 

 

 

Beveilligningswaarschuwing :excl:

 

Er zijn problemen met het beveilligingscertificaat van deze site

Dit is het certificaat van een niet-vertrouwde autoriteit.

 

Deze waarschuwing kreeg ik voor van't weekend nooit.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...