Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Log in om dit te volgen  
The Alderwood

Opgekropte ergernissen, het zou niet mogen

Recommended Posts

1 hour ago, Tanuki said:

Wie zijn gordel goed draagt, zal dit niet voor hebben. Daarom zijn gordels en autostoel verstelbaar, weet je.

Dat is theorie en verkoopspraat. De praktijk trekt zich daar niets van aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is dit geen disciminatie?

Via De Lijn-app kost een rit 1,50 euro.
Via een analoog De Lijn-kaartje kost een rit 1,60 euro.

Zonder smartphone - heb ik niet, en hoef ik vooralsnog niet - betaal ik dus per rit tien eurocent meer, en dat voor een zelfde traject.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor die ene keer dat ik de trein wens te nemen beslissen de knullen van den ijzeren weg die dag te gaan staken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Waldorf zei:

Voor die ene keer dat ik de trein wens te nemen beslissen de knullen van den ijzeren weg die dag te gaan staken. 

Nog een geluk dat ge niet naar het gevang moest!

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, Zwendel zei:

Nog een geluk dat ge niet naar het gevang moest!

Ik heb een 'verlaat de gevangenis zonder te betalen'-kaart.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 hours ago, Mask said:

Ik vroeg me al af waarom ze nu weer gaan staken, maar dat mysterie is hierbij alvast opgelost.

Ze staken omdat ze niet genoeg mogen staken. Die knullen moeten hun stakingsquota halen hé...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ah, die goede oude PostNL ...

Vrijdag : Briefje in de bus.  Het pakje zou op NR 100 liggen.  Vreemd, want dat is gewoon mijn eigen adres.  Verder geen informatie ingevuld.  Bij de buren gaan checken, niets.  En de code op het briefje werkt niet.

Maandag : Opnieuw briefje in de bus.  Het pakje zou op NR 102 liggen.  Vreemd, want die mensen zijn op vakantie, dat kan dus niet.  Verder geen informatie ingevuld.  Andere buren weten van niets.  De code (een andere) werkt opnieuw niet.

Woensdag : Briefje in de bus.  Het pakje zou ... ergens ... liggen?  Er is niets ingevuld op het briefje.  En ook nu hebben de buren niets ontvangen en werkt de code (alweer een andere) niet.

PostNL blijft hetzelfde herhalen : "Contacteer de afzender."  Op de vraag waarom de code niet werkt, nooit antwoord.  Op andere vragen ook niet.  Na herhaaldelijk uit te leggen dat ik niet weet wie de afzender is, omdat (1) de codes niet werken en (2) de informatie niet ingevuld werd, krijg ik het volgende antwoord : "Contacteer de afzender, dan kan die klacht indienen."  Koe-koe-ketsjoe!

Wraaagh! 🤬

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, esteban² zei:

Ah, die goede oude PostNL ...

Vrijdag : Briefje in de bus.  Het pakje zou op NR 100 liggen.  Vreemd, want dat is gewoon mijn eigen adres.  Verder geen informatie ingevuld.  Bij de buren gaan checken, niets.  En de code op het briefje werkt niet.

Maandag : Opnieuw briefje in de bus.  Het pakje zou op NR 102 liggen.  Vreemd, want die mensen zijn op vakantie, dat kan dus niet.  Verder geen informatie ingevuld.  Andere buren weten van niets.  De code (een andere) werkt opnieuw niet.

Woensdag : Briefje in de bus.  Het pakje zou ... ergens ... liggen?  Er is niets ingevuld op het briefje.  En ook nu hebben de buren niets ontvangen en werkt de code (alweer een andere) niet.

PostNL blijft hetzelfde herhalen : "Contacteer de afzender."  Op de vraag waarom de code niet werkt, nooit antwoord.  Op andere vragen ook niet.  Na herhaaldelijk uit te leggen dat ik niet weet wie de afzender is, omdat (1) de codes niet werken en (2) de informatie niet ingevuld werd, krijg ik het volgende antwoord : "Contacteer de afzender, dan kan die klacht indienen."  Koe-koe-ketsjoe!

Wraaagh! 🤬

Iedereen heeft zo wel een Post-drama vrees ik.

Een briefje dat het pakje bij een postpunt ligt maar daar weten ze van niets, volgens de computer zit het pakje in het centrum maar daar weten ze ook van niets.

Na veel 5-en en 6-en pakje verloren

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen