Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Waakwater

Opgekropte ergernissen, het zou niet mogen

Recommended Posts

1 uur terug, Kameraad Mauser zei:

Of afstanden die meer dan 5 km zijn.

Disagree. Ik pendel dikwijls met de fiets en de minimumafstand is 22km. Toegegeven, ik doe het wel veel meer sinds we een speed pedelec kunnen leasen... En zolang ik geen bakken bier moet halen, of voorraad voor een week, zijn boodschappen ook zeer goed met de fiets te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Waakwater zei:

Je kan ook te voet of met de fiets. Dat is goedkoper. Of tweedehands wagens. 

niet logisch voor mij. Ik ben 2 keer per week in Amsterdam en 1 keer per week in Geldermalsen (onder utrecht) en dat is toch wel een stukkie rijden vanaf het mooie (midden)Limburg :)

4 minuten geleden, Tanuki zei:

Er zijn al modellen vanaf 8- 9000 euro dus zegt dat iets over jouw smaak of over jouw loon?

ik overdreef idd wel eenbeetje :)
Ik rij nu een C1 privé en een Peugeot 108 in de lease. Die vallen dan nog wel mee idd

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, Tanuki said:

Disagree. Ik pendel dikwijls met de fiets en de minimumafstand is 22km. Toegegeven, ik doe het wel veel meer sinds we een speed pedelec kunnen leasen... En zolang ik geen bakken bier moet halen, of voorraad voor een week, zijn boodschappen ook zeer goed met de fiets te doen.

Maar dat is het hem net: boodschappen zijn meestal een pak meer dan de inhoud van een rugzak of een zadeltas. Een weekvoorraad dus. Een brood of enkele losse producten tussendoor zijn inderdaad best met de fiets te doen. Dat doe ik ook. Maar de rest: nope.

En als ik al eens buiten mijn gemeente, wat vrienden en familie ga opzoeken, dan is dat ook niet met het openbaar vervoer. Daar is een auto voor nodig. Ik ga niet met een fiets, manueel of electrisch, door de regen een afstandje van om en bij de 20 km afleggen. En in de zomer is het te warm.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Winkelen met de fiets is inderdaad een verschrikking. Ik heb wat collega’s met een bakfiets of bolderkar, maar handig is anders. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een bolderkar. :e007::e007::e007::lachuuh::lachuuh::lachuuh:

Nu ja...het onderwijs zit proppensvol met dat soort zweverige types. Tijd om de boel te privatiseren.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Beste medemensen, ik ben niet zeker dat het alleen aan jullie ligt, maar toch: ergernissen. Massa's.

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 7/10/2019 at 2:41 PM, Kameraad Mauser said:

Gebruik een geëncrypteerde mailservice. Laat die mailservice van IP's maar achterwege. Da's bagger.

Heb je suggesties?

Deel dit bericht

Link naar bericht

The Chocolate Bar - Of hoe elke thread in een links vs rechts discussie eindigt of een politiek debat moet worden. *zucht*

Deel dit bericht

Link naar bericht

Oei...blijkbaar zijn de recente opmerkingen aangaande staatsonderwijs en de Guimardstraat wat zwaar op de maag gevallen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jij kan er niets aan doen, je bent ook maar gewoon beperkt in je denken.. ik moet er maar beter mee leren omgaan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zie je wel dat je het kan: accepteren dat jijzelf de bron van je ergernissen bent.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mauserke, we gaan je politieke en overdreven reacties terug redelijk systematisch verhuizen naar de wereld van Mauser, het is te druk en we willen die politiek erg beperkt houden. Daar zijn andere sites voor.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Kan je niet hetzelfde doen met de Gekke Striplezer? Zijn gekanker van "ELEKTRONICA SLECHT STOOMLOCOMOTIEF GOED" begint erg op mijn zenuwen te werken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het kan gezeur zijn, maar denk maar aan de lage rente en wat dat betekent als je verplicht je eld op een zirekening moet zetten.

De lage rente krijgt voor spaarders het karakter van een langzame Operatie Gutt of Gutt-operatie, een muntsaneringsoperatie uitgevoerd in België na de bevrijding in 1944, genaamd naar de minister van Financiën Camille Gutt. Deze monetaire operatie werd doorgevoerd met de besluitwet van 6 oktober 1944.

Het wordt gezien als een manier om de inflatie onder controle te krijgen, maar het was ook een manier om zwart geld dat tijdens woii werd verdiend, in te dammen.

Heel veel mensen hebbent oen geld verloren, odmat je maar een maximum bedrag kon krijgen. Ook mensen die niet in het zwart hadden gwerkt, verloren geld.

Deel dit bericht

Link naar bericht

- Verkopers die méér vragen voor tweedehands items dan de huidige nieuwprijs en in hun hoofd gestoken hebben dat ze daar niet van afwijken.
- Eventuele kopers die extreem laag bieden voor items die in perfecte nieuwstaat verkeren en nieuw meer dan het vierdubbele van hun bod kosten.

Zit daar maar eens tussenin. :rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Er zat een mot in de auto, en die heeft om 1:45 uur deze nacht het alarm doen afgaan. :12:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mijn parate kennis volstaat niet langer om op basis van zo'n foto te begrijpen wat de ergernis nu is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...