Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Waakwater

Opgekropte ergernissen, het zou niet mogen

Recommended Posts

2 uren geleden, Waldorf zei:

Mijn parate kennis volstaat niet langer om op basis van zo'n foto te begrijpen wat de ergernis nu is. 

Ik zou zeggen: dieu merci. ūüėĄ

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 uren geleden, Waldorf zei:

Mijn parate kennis volstaat niet langer om op basis van zo'n foto te begrijpen wat de ergernis nu is. 

Daarvoor moet je het voetbal volgen, en meer specifiek DenAntwaarp, die gisteren fameus genekt zijn door twee van hun eigen spelers die elk op hun beurt ongelooflijk domme rode kaarten slikten. Van Lamkel Zé kan je dat nog begrijpen, die is zo dom, Mbokani daarentegen...

Aargh! Ik moet terug efkes gaan liggen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ergernis 1 : Pakjesleveranciers die alles op één adres in de straat achterlaten, zonder te checken of de bestemmelingen thuis zijn.

Ergernis 2 : Buren die een pakje voor je aangenomen hebben, maar nooit open doen wanneer je aanbelt, ondanks het feit dat ze thuis zijn. (dag 2)

Ergernis 3 : Van die sites die iets 'exclusiefs' brengen, terwijl ze het gewoon elders gepikt hebben.  Ik kan daar niet tegen.  Stop die show.

Verder ben ik een verdraagzaam mens.

Deel dit bericht

Link naar bericht

First World Problems heb ik ook in de aanbieding, maar wat is daar nu plezant aan? Mensen vallen mij dagelijks lastig met gezaag over pietlullige dingen als dit, blijkbaar is daar wél interesse voor, dus ik kan maar beter mijn duit in het zakje doen. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat zijn twee vreemde zinnen. Ofwel dronk ik nog niet genoeg koffie om ze ten volle te begrijpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik bestelde zonet nog een cappuccino en na één minuut staat het melkschuim al vol opengespatte bubbles. Voor mij is dat een teken van een slecht gemaakte cappuccino, al weet ik niet wat het veroorzaakt of dat het daadwerkelijk een mismaakte koffie is. Vreselijk vind ik het.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik rij nu dik twee jaar met een geleasete speed pedelec rond, vooral maar niet uitsluitend voor woon-werkverkeer. (yep, ik ben er zo eentje)

Twee jaar geleden was er nauwelijks info over te vinden wat betreft plaats op de weg en dergelijke. Ondertussen zijn er redelijk wat facebookgroepen rond en die zijn een onuitputtelijke bron van ergernissen geworden voor mij. Zalig om me daar in uit te leven.

Zo heb je een deel van de SP-gebruikers die zichzelf hardnekkig fietser blijven noemen en bijgevolg vinden dat ze op elk fietspad thuis horen. Niet dus, je bent bestuurder van een motorvoertuig: leer ermee leven of koop een platte e-bike! Je hebt een rijbewijs nodig, een plaat en je kan 45 godverdomme!

Een ander deel zit te mekkeren dat de ondersteuning al ophoudt als ze op GPS 44,5 rijden. Wat, niet snel genoeg misschien?

En dan zijn er eikels die vinden dat je, omdat je trapt, een fietser bent en bijgevolg op het fietspad moet rijden, want je rijdt in hun weg. Om duidelijk te maken dat JIJ gevaarlijk bent, snijden ze je weg af, beginnen te toeteren en/of handgebaren te maken want ze moeten ocharme efkes inhouden en 5 per uur minder rijden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zou Mauser weten dat dat gesubsidieerd wordt door de Roverheid? Kilometervergoedingen en al?

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, Waakwater zei:

Kilometervergoedingen en al?

Bij ons geen kilometervergoeding. Er rijden al bussen die betaald worden door de baas (en waarschijnlijk gesubsidieerd worden), maar die staan ook stil in de files. We krijgen wel een soort mobiliteitsbudget dat groter is als je met de fiets of bus komt, en kleiner als je met de wagen komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

In De Tijd:

"U geeft meer prijs over uzelf via uw smartphone dan u denkt, leert een analyse van de meest gedownloade smartphoneapps in Belgi√ę. Vier op de tien apps deelt uw persoonlijke gegevens zonder dat u het beseft."

link https://www.tijd.be/tech-media/telecom/Hoe-lek-is-uw-smartphone/10162458

En hier kun je een test uivoeren

https://multimedia.tijd.be/test-uw-smartphone/

Deel dit bericht

Link naar bericht

van de kwaadaardige heb ik alleen Calm ge√Įnstalleerd, wat ik eigenlijk niet gebruik. Die gaat er dus af.¬†

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 uren geleden, De gekke striplezer zei:

In De Tijd:

"U geeft meer prijs over uzelf via uw smartphone dan u denkt, leert een analyse van de meest gedownloade smartphoneapps in Belgi√ę. Vier op de tien apps deelt uw persoonlijke gegevens zonder dat u het beseft."

link https://www.tijd.be/tech-media/telecom/Hoe-lek-is-uw-smartphone/10162458

En hier kun je een test uivoeren

https://multimedia.tijd.be/test-uw-smartphone/

Ik gebruik mijn smartphone eigenlijk nooit. De enige apps die ik soms gebruik zijn de Catawiki en DVD profiler apps.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mijn vrouw en ik hebben geen tv. Als we op vakantie zijn kijken we dus al eens graag wat de media te bieden hebben. Vooral de Nederlandse tv wil wel eens interessant zijn, maar vandaag ging ik alle zenders af en er was niets deftige op. Dus keken we naar dr pimpel popper. Gortig. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mensen die denken dat Facebook de alleszaligmakende vorm van communicatie en informatiedelen is. Is me dat een :114:-platform!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 13/9/2019 om 11:14, Waakwater zei:

Zou Mauser weten dat dat gesubsidieerd wordt door de Roverheid? Kilometervergoedingen en al?

Maar hij gaat toch voor:

SUV-4b.jpg

SUV-5.jpg

SUV-4.jpg

SUV-6.jpg

SUV-8-Canada1.jpg

Kortom, SUV's in het verkeer, zeer grote ergernis!

Deel dit bericht

Link naar bericht
46 minuten geleden, Hardcover zei:

Kortom, SUV's in het verkeer, zeer grote ergernis!

Drie van de vier wagens waar u plaatjes van post worden in Europa amper tot helemaal niet verkocht¬† (de twee Ford F-reeksen zie je hier niet want die worden hier als vrachtwagen + 3,5 ton geklasseerd, de Chevrolet uit het laatste plaatje wordt enkel via parallelle import verkocht). De best verkochte SUV's in Belgi√ę zijn de Hyundai Tucson, Renault Captur, Peugeot 2008, Peugeot 3008 en BMW X1. (Cijfers van 2017) Dat zijn, met alle respect, geen monstertrucks zoals u die in uw misleidende plaatjes aanvoert. Dat zijn in mijn ogen kleine tot middelgrote gezinswagens die door de marketing-boys als SUV in de markt gezet worden omdat de consumenten dat nu eenmaal willen.

Als ik dan eens de NCAP-tests van die karren opsnor doen die het eigenlijk helemaal niet slecht voor voetgangersveiligheid. Men zwaait nogal vlug met het begrip SUV tegenwoordig. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik betaalde 350 voor een nachtje met ontbijt net over de grens en dat was het eigenlijk totaal niet waard.

Deel dit bericht

Link naar bericht
30 minutes ago, Waldorf said:

Drie van de vier wagens waar u plaatjes van post worden in Europa amper tot helemaal niet verkocht¬† (de twee Ford F-reeksen zie je hier niet want die worden hier als vrachtwagen + 3,5 ton geklasseerd, de Chevrolet uit het laatste plaatje wordt enkel via parallelle import verkocht). De best verkochte SUV's in Belgi√ę zijn de Hyundai Tucson, Renault Captur, Peugeot 2008, Peugeot 3008 en BMW X1. (Cijfers van 2017) Dat zijn, met alle respect, geen monstertrucks zoals u die in uw misleidende plaatjes aanvoert. Dat zijn in mijn ogen kleine tot middelgrote gezinswagens die door de marketing-boys als SUV in de markt gezet worden omdat de consumenten dat nu eenmaal willen.

Als ik dan eens de NCAP-tests van die karren opsnor doen die het eigenlijk helemaal niet slecht voor voetgangersveiligheid. Men zwaait nogal vlug met het begrip SUV tegenwoordig. 

2

Hetgeen moet doorgaan voor SUV is in realiteit eerder een iets opgehoogde gezinswagen waar vooral bejaarden, pensionado's ( de rug, hé mijnheer...de rug...) en voorzichtige huisvrouwtjes mee rondkarren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
19 minutes ago, Waakwater said:

Ik betaalde 350 voor een nachtje met ontbijt net over de grens en dat was het eigenlijk totaal niet waard.

Met een jeep of een Land Rover, kun je makkelijk wat kampeergerei en proviand meenemen en in de benelux gaan toeren. Je eet wanneer je wil en je verplaatst je wanneer je wil.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Waldorf zei:

In Duitsland is onlangs tijdens een autoshow toch massaal geprotesteerd tegen de komst van steeds meer SUV's. Zelfs steden als Berlijn en Hamburg willen SUV's in de stad verbieden.

SUV-2.jpg

victim-blaming

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...