Ga naar inhoud

Raad een specifieke reper een comic aan.


Recommended Posts

Ik raad Chimichanga 'The Manhattan Projects' aan.

Op een of andere manier merk ik op dat Chimi in heel veel interesse heeft en van alles wil proeven.

Wel, in deze reeks zit gewoon ALLES.

 Je moet wel een en ander weten, het is zeker geen reeks voor domoren.

MP is een enorme uitdaging. Proberen, Chimi!

 

 

Link naar reactie
40 minuten geleden, Chimichanga zei:

Nu ja, er heerst hier toch altijd een gezellige sfeer, dus ik denk dat iedereen wel weet dat er geen afgehakte paardenhoofden in je bed gaan opduiken als je een strip niet koopt. ;)

:e005:

 

IK bedoelde meer hoe weet je of iemand iets al kent, bepaald genre leuk vind of niet enz?

Link naar reactie

Bv. zoals Linthout deed, hij las mijn berichten, en maakte daaruit op wat mij misschien interesseert. Ik ben nog maar een casual reader dus de kans was groot dat ik het nog niet had gelezen. Uiteraard is het een gok of iemand een bepaalde strip nog niet kent of leuk zou vinden, maar dat mag de pret niet drukken.

Link naar reactie

Ik zou graag @Bart 01, @Roque Ja en @Kristof Berte (dat mag toch, he, meer dan één met een keer :-) ) The Nameless City van Faith Erin Hicks aanraden. Ik denk dat het hen zal bevallen omdat het in de lijn ligt met wat ze aangaven graag te lezen in de Recommendation Game.

 

Er zijn nu twee van de drie delen verschenen, en zelf kijk ik al heel erg uit naar deel drie.

In de achtergrond een mooi uitgewerkte wereld, zowel qua design, geschiedenis en politiek. Op de voorgrond een cast van diverse personages, elk met zijn of haar persoonlijkheid, elk met zijn of haar karakterontwikkeling. En dat alles ongelooflijk zwierig en gevoelig, met veel gevoel voor in scene zetting, in beeld gebracht.

 

NamelessCity.jpgStoneHeart.jpg

 

 

NC1.jpgNC2.jpg

Link naar reactie
  • 1 month later...
Op 6/5/2017 om 17:47, linthout zei:

Ik raad Chimichanga 'The Manhattan Projects' aan.

Op een of andere manier merk ik op dat Chimi in heel veel interesse heeft en van alles wil proeven.

Wel, in deze reeks zit gewoon ALLES.

 Je moet wel een en ander weten, het is zeker geen reeks voor domoren.

MP is een enorme uitdaging. Proberen, Chimi!

 

 

Goeie tip, eerste trade gelezen, heerlijk.

Link naar reactie
  • 4 months later...

Ik ben ook benieuwd naar The Nameless City. Heeft iemand het al gelezen? Ik hoor er veel goeie dingen over, maar ook dat het wat kinderachtig is. Is dat goed of slecht? Amerikaanse strips zijn vaak wat te depressief voor mij.

 

De preview ziet er alleszins erg mooi uit! Ik hoop alleen dat het niet à la Hunger Games & co wordt. De auteur heeft een leuk idee, maar is dan te lui om er iets mee te doen en begint een love triangle. Typische literatuur die voorgeschoteld wordt aan 13-jarigen : /

Link naar reactie
13 hours ago, Red Arrow said:

 Ik hoor er veel goeie dingen over, maar ook dat het wat kinderachtig is. Is dat goed of slecht? Amerikaanse strips zijn vaak wat te depressief voor mij.

Ik vermoed dat 't als 'kinderachtig' omschreven wordt omdat er geen sloten bloed, extreem geweld of massa's sex in voorkomen. Depressief is het niet, wat de populariteit ook niet helpt.

13 hours ago, Red Arrow said:

De preview ziet er alleszins erg mooi uit! Ik hoop alleen dat het niet à la Hunger Games & co wordt. De auteur heeft een leuk idee, maar is dan te lui om er iets mee te doen en begint een love triangle.

Ik heb 't gevoel dat de auteur een mooi afgebakend idee heeft van wat ze wil vertellen. Ik kan natuurlijk niet voorspellen wat in deel drie gaat gebeuren, maar ik denk niet dat die richting uit zal gaan.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...