Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
eriktex

HUM!

Recommended Posts

57 minuten geleden, eriktex zei:

je moet niet alles geloven wat de journalisten schrijven... 

Net als de rest van die recensie 😃

Deel dit bericht

Link naar bericht

In augustus verschijnt het een-na-laatste Philemon album in onze reeks. Omdat deze in Frankrijk met twee verschillende covers is verschenen doen wij ze ook allebei.

Links de "nieuwe" cover. Rechts de oudere cover, die in de jaren '70 ook voor de eerste Nederlandse uitgave werd gebruikt. De oude cover wordt uitgebracht als beurseditie (Kampen/Veldhoven) en is gelimiteerd op 100 stuks. Wil je deze reserveren? Dat kan, stuur me dan even een pm.

katNieuwv1_light.thumb.jpg.74bdeb5982c8e3340204ccd1e2378b22.jpg    katOudv1_light.thumb.jpg.4ffa4494087964ed87a65a205f5dd56a.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aankomende week in alle zichzelf respecterende stripwinkels van Nederland en Vlaanderen:

1426701130_magicpalacehotelNL_light.thumb.jpg.3090b515f25a48c0bcf289c342786b74.jpg

Hardcover met 64 pagina's. Ondanks de BTW-stijging blijft de prijs voor dit album € 19,95.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, eriktex zei:

Aankomende week in alle zichzelf respecterende stripwinkels van Nederland en Vlaanderen:

1426701130_magicpalacehotelNL_light.thumb.jpg.3090b515f25a48c0bcf289c342786b74.jpg

Hardcover met 64 pagina's. Ondanks de BTW-stijging blijft de prijs voor dit album € 19,95.

De lezer is gewaarschuwd, gruwelijk hotel volgens TripAdvisor: 

"In plaats van een kamer op de (gereserveerde) begane grond kregen we kamer 37.212.417 toegewezen. De opmerking dat mijn vrouw slecht ter been was en niet kon traplopen werd weggewuifd. Volgens de receptionist was de kamer per luchtballon bereikbaar. De staat van de ballon boezemde evenwel dermate weinig vertrouwen in dat we rechtsomkeert hebben gemaakt en elders een hotelkamer hebben betrokken! Een kennis van me die hier ook heeft gelogeerd, heeft soortgelijke slechte ervaringen, in dit geval met een beul en een guillotine die ondersteboven bediend moest worden. Alsof je in absurd meesterwerk van Fred zit, ik raad dit hotel niemand aan!"

fred.thumb.jpg.f29dcf18962c56f2d39be37297923e72.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 minuten geleden, Vittorio zei:

"In plaats van een kamer op de (gereserveerde) begane grond kregen we kamer 37.212.417 toegewezen. De opmerking dat mijn vrouw slecht ter been was en niet kon traplopen werd weggewuifd. Volgens de receptionist was de kamer per luchtballon bereikbaar. De staat van de ballon boezemde evenwel dermate weinig vertrouwen in dat we rechtsomkeert hebben gemaakt en elders een hotelkamer hebben betrokken! Een kennis van me die hier ook heeft gelogeerd, heeft soortgelijke slechte ervaringen, in dit geval met een beul en een guillotine die ondersteboven bediend moest worden. Alsof je in absurd meesterwerk van Fred zit, ik raad dit hotel niemand aan!"

Ha, ha, dat dekt wel aardig de lading. Staat die tekst op internet of pen je die zo zelf neer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 minuten geleden, Vittorio zei:

Overtuigd door de tekst. Normaal stond dit niet op mijn radar, ik denk het nu wel op te pikken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minuten geleden, eriktex zei:

Staat die tekst op internet of pen je die zo zelf neer?

Zeg, wat denk je :rolleyes: Iemand die voortdurend zit te vitten op slechte vertalingen én de forumleden zelfs Franse les aanraadt, kent Fred uit zijn hoofd hoor... 

Voor wie nog aarzelt: de inkleuring is van Isa Cochet (en ik vind m prachtig).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben benieuwd of er dit jaar weer een nieuw album uitkomt van Charley's war.

Deel dit bericht

Link naar bericht
44 minuten geleden, olli zei:

Ik ben benieuwd of er dit jaar weer een nieuw album uitkomt van Charley's war.

Normaal gesproken wel - deel 5 in september of oktober...

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden, eriktex zei:

Normaal gesproken wel - deel 5 in september of oktober...

Daar worden we wel weer vrolijk van!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen