Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
eriktex

HUM!

Recommended Posts

Bij interesse, stuur dan effe een mail naar erik (at) uitgeverijhum (punt) nl dan krijg je alle gegevens. We hebben (nog) geen echte webshop.

Ook voor de Jordi Bernet aanbieding (2 albums bestellen = geen porto), gewoon even mailen.

Erik

Deel dit bericht

Link naar bericht

Thanks. Ik wil er nog wel iets aan toevoegen:

Er wordt door verzamelaars geregeld (en terecht) geklaagd over series die niet worden afgerond, of over albums die veel te duur zijn. Ik durf wel te beweren dat we bij HUM met Charley's Oorlog onze nek hebben uitgestoken door een reeks door te zetten die door een andere uitgever na twee delen werd stopgezet. Bovendien werd de verkoopprijs verlaagd van € 24,95 naar € 19,95. Formaat en uitvoering volledig identiek aan de eerdere delen.

Het zou tof zijn als dit beloond wordt: dus ren naar de stripspeciaalzaak en koop dit album. Of beter nog, maak gebruik van de aanbieding voor delen 1, 2 en 3 - door een mailtje naar de uitgeverij te sturen (of een pb naar mij)...

Oh, het zal trouwens nog wel een week of twee duren voordat de albums in de winkels liggen, en pas tegen die tijd verzenden wij zelf ook pas de albums...

Erik

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gisteren alle drie de delen van Charly's war binnengekregen. Uitstekend verpakt, geweldige uitgaven, geweldige albums en geweldige prijs!!! Bedankt Erik voor alle moeite die jullie hebben gedaan om ook deel drie uit te geven!

Mederepers- mochten jullie charly's war nog niet hebben- laat dit niet aan je voorbijgaan! Wat n geweldige strip 

Deel dit bericht

Link naar bericht
40 minuten geleden, sanderg zei:

Gisteren alle drie de delen van Charly's war binnengekregen. Uitstekend verpakt, geweldige uitgaven, geweldige albums en geweldige prijs!!! Bedankt Erik voor alle moeite die jullie hebben gedaan om ook deel drie uit te geven!

Mederepers- mochten jullie charly's war nog niet hebben- laat dit niet aan je voorbijgaan! Wat n geweldige strip 

Ik heb het eerste deel al in de uitgave van Titan maar zal ook een bestelling uitdoen voor 1-3 van Hum. Tof dat jullie de serie in zijn geheel willen uitbrengen!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Charley 3 ligt deze week in de NL stripwinkels en ook de Vlaamse verdeler heeft nu de albums. Verdeling aldaar zal dan binnen een week wel geregeld zijn.

De aanbieding voor de drie albums geldt enkel bij directe bestelling bij HUM... (en zolang de voorraad strekt).

Erik

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 minutes ago, eriktex said:

Nee, het zijn totaal 9 of 10 albums...

Begrijp ik nou goed dat er dus nog 6 boeken van Charly's war zullen verschijnen?

Wat geweldig! Enig idee binnen welke termijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nou, liefst 2 per jaar. Maar aan deel 4 moeten we nog beginnen... december of zo?

Bij Titan zie ik inderdaad 10 delen - nog 7 te gaan :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Deel 7 van Tex Willer ligt nog maar net in de winkel en deel 8 is alweer bijna klaar voor de drukker...

Deel 8 "Storm over Galveston" is getekend door de Italiaan Massimo Rotundo. Speciaal voor HUM! tekende hij een alternatieve cover, zodat het album tijdens de beurs van Veldhoven in twee versies te koop zal zijn:

Galveston-def_back.thumb.jpg.0c5f3fd5ca8d6469309724960ff59e46.jpg

Galveston-def2_front.thumb.jpg.88d6b17facace8634966186164a85703.jpg

De tweede cover zal slechts op 100 exx verschijnen. Dus allen naar Veldhoven (reserveren is mogelijk)!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die 2e cover ( de onderste ) daar lijkt vanalles mis te zijn met dat paard. Of de verhoudingen van Tex tov het paard. Ook die Winchester is wat vreemd.

De eerste cover, die zit al stukken beter in elkaar. Maar het perspektief op de monding van de loop is niet correct. Het lijkt net alsof het tipje van de loop naar de kijker omgebogen is.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Haha Mauser.....heb je wel eens naar Jerom of Lamiek gekeken of naar Storm en Roodhaar.

Het zijn strips, geen foto's. Vrije intepretatie voor artiesten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
14 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Die 2e cover ( de onderste ) daar lijkt vanalles mis te zijn met dat paard. Of de verhoudingen van Tex tov het paard. Ook die Winchester is wat vreemd.

De eerste cover, die zit al stukken beter in elkaar. Maar het perspektief op de monding van de loop is niet correct. Het lijkt net alsof het tipje van de loop naar de kijker omgebogen is.

Ja maar, de poten van dat paard zijn langer hoor! Die poten zitten voor de helft in dat papaverveld !

Deel dit bericht

Link naar bericht
16 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Kameraad Mauser,

Een gouden raad : stop met strips lezen.

Het zijn strips. Pratende dierfiguren(Blacksad,Canardo) ben ik ook nog niet tegengekomen. Tijdreizen bestaan bij mijn weten ook niet. We zijn niet verder dan de maan geraakt, dus alle SF-strips maar weg.

En zo vind je wel in iedere strip iets, maar dat maakt het medium juist interessant.

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Post eens wat van je eigen tekeningen en vraag de Repers wat ze er van vinden...  

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 minuten geleden, Tweetie zei:

Post eens wat van je eigen tekeningen en vraag de Repers wat ze er van vinden...  

Persoonlijk vind ik die veel beter dan die twee bovenstaande covers...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...