Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
eriktex

HUM!

Recommended Posts

Ik heb vernomen in de wandel gangen dat Erik de tekenaars persoonlijk ophaalt in Milaan en met KLM deze kant op komt met champagne en kaviaar😂😂😇😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, tuinmantvkijken zei:

Ik heb vernomen in de wandel gangen dat Erik de tekenaars persoonlijk ophaalt in Milaan en met KLM deze kant op komt met champagne en kaviaar😂😂😇😇

Chianti en truffels lijken me toepasselijker. Alitalia is dan weer een te groot risico.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Milaan klopt (hoofdkantoor Bonelli), maar de tekenaar vliegt morgen in vanuit Bologna... alles met KLM zekers.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik moet toegeven, een mooie en goede naam. Ik had echt schrik dat het te Hollands ging worden.

Dit is internationaal en een leuke link naar wat stormachtige wind. Ik ben benieuwd naar het album.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vraagje, ik ontbreek enkel nog het eerste deel van de kleurenreeks van Tex Willer, blijkbaar overal uitverkocht... Wordt die nog herdrukt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Cornelis zei:

Vraagje, ik ontbreek enkel nog het eerste deel van de kleurenreeks van Tex Willer, blijkbaar overal uitverkocht... Wordt die nog herdrukt?

Van de softcover resteren er nog wat exemplaren bij ons en enkele winkels zullen nog wel hebben, echter bij de verdelers zijn delen 1 en 2 op dus kunnen de winkels niet meer nabestellen... Moet dus nog wel lukken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 13/7/2019 om 11:23, eriktex zei:

Van de softcover resteren er nog wat exemplaren bij ons en enkele winkels zullen nog wel hebben, echter bij de verdelers zijn delen 1 en 2 op dus kunnen de winkels niet meer nabestellen... Moet dus nog wel lukken.

Dank je!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Deel 12 van de dubbeldikke Tex Willer zwart/wit reeks wordt deze week verdeeld in Nederland. Het album ligt ook al bij de verdeler in Vlaanderen, maar ik weet niet hoe druk ze daar zijn met de boekenbeurs in Antwerpen. Maar uiterlijk aankomende week ook in Vlaanderen in de winkels.

Het tekenwerk is van de Spaanse veteraan Alfonso Font, die zijn sporen wel verdiend heeft in zwart/wit:

1797484103_Willer12_EIGENRECHTER-kl.thumb.jpg.ffd7df3cc9d48a4ec58e45890a60f2b8.jpg

Verder is deel 5 van de reeks "Charley's Oorlog" gereed om gedrukt te worden. We moeten even zien of we dit eind november/begin december in de winkels willen hebben (gezien de overvolle schappen met grote namen). Anders wordt het medio januari tegelijk met Fred's one-shot "Maan Kanaal".

1225972667_duoChMaan_light.thumb.jpg.4b669bb2e677e3c2b0e0364545b7b743.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 hours ago, eriktex said:

Deel 12 van de dubbeldikke Tex Willer zwart/wit reeks wordt deze week verdeeld in Nederland. Het album ligt ook al bij de verdeler in Vlaanderen, maar ik weet niet hoe druk ze daar zijn met de boekenbeurs in Antwerpen. Maar uiterlijk aankomende week ook in Vlaanderen in de winkels.

Het tekenwerk is van de Spaanse veteraan Alfonso Font, die zijn sporen wel verdiend heeft in zwart/wit:

1797484103_Willer12_EIGENRECHTER-kl.thumb.jpg.ffd7df3cc9d48a4ec58e45890a60f2b8.jpg

Verder is deel 5 van de reeks "Charley's Oorlog" gereed om gedrukt te worden. We moeten even zien of we dit eind november/begin december in de winkels willen hebben (gezien de overvolle schappen met grote namen). Anders wordt het medio januari tegelijk met Fred's one-shot "Maan Kanaal".

1225972667_duoChMaan_light.thumb.jpg.4b669bb2e677e3c2b0e0364545b7b743.jpg

bedankt voor de update! ik wacht met smart op het volgende deel van charley's oorlog

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uren geleden, sanderg zei:

bedankt voor de update! ik wacht met smart op het volgende deel van charley's oorlog

+2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...