Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
eriktex

HUM!

Recommended Posts

56 minuten geleden, Vittorio zei:

Huidige tijdgeest? Dan liep Torelli met een rollator de rechtbank binnen. 

:lachuuh: Arme Luca.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, esteban² zei:

Géén softcover voor Bayard, Erik?

Nee, geen softcovers. En we noemen 'm ook geen Sleutels. :blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, eriktex zei:

Nee, geen softcovers. En we noemen 'm ook geen Sleutels. :blink:

Dat is durven. 😛  Met Bayard ben ik tevreden hoor. ;) 

Nog een vraagje, ik lees zonet dat er ook een éénmalig magazine verschijnt met enkele kortverhalen, enkel bij de eerste lichting / bestellingen.  Die zullen dan later alsnog in albumvorm verschijnen?  Of zijn dit kortverhalen uit de eerste delen en worden die overgeslagen?  Of ... ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, eriktex zei:

:lachuuh: Arme Luca.

Komt goed, die laat zich vrijpleiten door een eenbenige getuige op krukken (* wink wink *)

Deel dit bericht

Link naar bericht
26 minuten geleden, Vittorio zei:

Komt goed, die laat zich vrijpleiten door een eenbenige getuige op krukken (* wink wink *)

Ik zag opeens een schitterende commissie van Eduardo Risso voor me met dat tafereeltje in de rechtbank. Jammer genoeg is Risso vrij prijzig vrees ik.

Misschien de commissie kopen en een luxe prent daarvan gaan verkopen voor € 10 of zoiets :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
51 minuten geleden, esteban² zei:

Dat is durven. 😛  Met Bayard ben ik tevreden hoor. ;) 

Nog een vraagje, ik lees zonet dat er ook een éénmalig magazine verschijnt met enkele kortverhalen, enkel bij de eerste lichting / bestellingen.  Die zullen dan later alsnog in albumvorm verschijnen?  Of zijn dit kortverhalen uit de eerste delen en worden die overgeslagen?  Of ... ?

Dat zijn een vijftal verhaaltjes uit de eerste drie albums. Die zouden dus op den duur terugkeren in onze reguliere albums. Dit is natuurlijk om de klanten kennis te laten maken met de korte onderzoeken van de inspecteur... drie pagina's mysterie en dan 1 oplossingspagina... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, eriktex zei:

Ik zag opeens een schitterende commissie van Eduardo Risso voor me met dat tafereeltje in de rechtbank. Jammer genoeg is Risso vrij prijzig vrees ik.

Misschien de commissie kopen en een luxe prent daarvan gaan verkopen voor € 10 of zoiets :D

Ik dacht juist dat Risso nog betaalbaar was!

Zijn pagina's in elk geval wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Persoonlijk vind ik Sleutels, of hoe men hem ook noemt, geen hardcover waard. Maar ja, ieder mag zijn eigen mening hebben. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk daar hetzelfde over.  Al zeker geen 18 delen aan die prijs, niet voor een reeks als dit.  En dat zeg ik als fan van Sleutels / Bayard, waarvan ik toch al een eeuwigheid smeekte dat het eindelijk uitgegeven zou worden.  Ik had gehoopt op SC naast HC en ben nu zelfs aan het twijfelen of ik er aan begin.  Elders ook al diezelfde bedenking gelezen.

Maar goed, als uitgeverij moet je er ook aan uit komen.  Dat begrijp ik dan ook weer.  We gaan het er moeten mee doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik koop ze allemaal in HC, een keer voor mezelf en een keer voor cadeau te doen.

Ik ben ONTZETTEND blij dat dit er komt!!!!!! Hier zit ik al jaren op te wachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, linthout zei:

Ik koop ze allemaal in HC, een keer voor mezelf en een keer voor cadeau te doen.

Ik ben ONTZETTEND blij dat dit er komt!!!!!! Hier zit ik al jaren op te wachten.

x2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Update over de aanstaande albums van HUM. Een drietal titels die net gedrukt zijn worden tot nader order uitgesteld (wegens de toestand in de wereld...):

- Tex Willer 8 - De man met de gouden revolvers

- Kraken Integraal

- Philemon Tussen de Letters

Het enige album dat wel in de verdeling gaat (in NL dan) is de herdruk van Torpedo Integraal deel 1. Die lag al helemaal klaar voor distributie en die wordt verdeeld.

De albums voor mei schuiven dan ongetwijfeld ook door...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Even een sneak-preview van de voorlopige cover van het gratis magazine dat bij de eerste uitzet van deel 1 wordt meegegeven:

cover.thumb.jpg.afba33e4b2b99fb2901b0fd7d5d83722.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 20/3/2020 om 21:05, eriktex zei:

Het enige album dat wel in de verdeling gaat (in NL dan) is de herdruk van Torpedo Integraal deel 1. Die lag al helemaal klaar voor distributie en die wordt verdeeld.De albums voor mei schuiven dan ongetwijfeld ook door...

Ai, die Torpedo had ik met wat andere boeken bij Stribweb.be besteld. Moet ik nog zeker 4 weken wachten op levering...

Juist in deze periode  kwam dit leesvoer mooi van pas! (En bij SSZ in buurgemeente staat album in de etalage...)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...