Ga naar inhoud

Overzicht scripts - Ivo VWS


IvoVWS

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Wie "Apocalyps" nog eens zou willen lezen, kan zich maar bezig haasten want op 12/12 haal ik de strip offline.

Dit was een jaar geleden overeengekomen met Warner/Chapelle. Ik kreeg de licentie voor de teksten van "Apocalyps" voor de periode van één jaar, het is mogelijk om die te verlengen maar ik ga er vanaf zien. Het is leuk geweest.

Het was een bescheiden succes. Falco en ik waren niet genomineerd voor de Plastieken Plunk maar de reacties waren unaniem goed en de strip werd toch maar 400 keer gelezen. Niet slecht voor een vanity-project van een scenarioschrijver zonder budget, netwerk of enige notie van hoe een strip te promoten, en een auteur van een webcomic. 

 

Dank u, beste lezers!

 

Nu op weg naar meer en beter!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Wisten jullie dat Falco Verholen, mijn partner-in-crime voor "Apocalyps", ook een webcomic heeft? Ja?
En dat hij die ook helemaal vernieuwd heeft? Hahaa! Ik dacht van niet! 😁

 

Quote

After more than a year of revising, re-drawing, and then even more revising, Weaker Sides is finally kicking off again! Many thanks to Murk Lob, Maikel Verkoelen and Ivo Goeyens  (<= That's me!) for their valuable feedback. 😄

I finally feel confident enough about WS to approach both big and small blogs and review sites in the hopes of garnering more exposure for WS. And I can now say from experience that making a press kit is really. freaking. hard. It's really quite confronting. I know there's still plenty of....wait for it...weaker sides to this story, but if you're looking for perfection, feel free to go elsewhere (also, good luck ;-P). I'm just happy to see that my approach to storytelling has become more positive, embracing a sense of humanity rather than just 'visual assault' (Mijn idee van visual assault is een Michael Bay-film maar whatever.) or directionless vagueness and babbling. That being said, there's darker waters to be charted (<=er komt dus nog veel shit aan voor de personages en als je net gelachen hebt, heb je ook het gevoel voor humor van een twaalfjarige.) in future chapters...but Kyo and Ash are no longer alone!

Thanks to everyone who's been reading, commenting and supporting along the way. ❤️ It means a lot to me. Also, I don't often ask for Shares, but if you've enjoyed Weaker Sides so far, feel free to share it with your friends. (<= Doen!)

cheers,
Falco

Begin hier "Weaker Sides" te lezen!

Link naar reactie
  • 3 months later...

Het is nog even wachten op het eerste deel van "The Unnamed" (mensen blijven er maar achter vragen...) maar er komt wel een andere strip van mij aan. 

 

"A Reason To Be" is een behoorlijk ambitieus verhaal en een kruising tussen "Black Mirror" en "Faust" en hoe vaak heb ik dit nu niet geschreven?!

 

In ieder geval, begin april zal het online verschijnen op de website van "The Unnamed". 

 

Nu, het is ongeveer 46 pagina's lang en nu is mijn vraag wat jullie het liefste hebben: het volledige verhaal in één keer plaatsen op de website, of liever opsplitsen in een intro, midden en een epiloog?

 

Oh ja, en wie me graag zou steunen, ik heb een Buy Me A Coffee-ding: buymeacoff.ee/boE0uL4s1

 

40.jpg

Link naar reactie
45 minutes ago, Kristof Berte said:

Toffe stijl. Plaats maar in delen, dat is commercieel interessanter :)

Als je 46 pagina's hebt, waarom geen albumpublicatie?

Grasjas. :)

 

Een album zou leuk zijn maar ik kom eigenlijk te weinig buiten om het aan de man te brengen. 

Link naar reactie
1 uur terug, IvoVWS zei:

Grasjas. :)

 

Een album zou leuk zijn maar ik kom eigenlijk te weinig buiten om het aan de man te brengen. 

Een auteur moet van vele markten thuis zijn ;)

 

Zwart-wit, niet al te kwalitatieve publicatie en dan haal je der de drukkosten best snel uit in eigen beheer. Een paar beurzen doen, ondertussen een beetje netwerken... Het hoort er allemaal bij.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Moetsjas grasjas! Het was inderdaad mijn bedoeling dat het griezelig overkwam. Het tweede stuk gaat wat anders van toon worden maar het vertrekt nog altijd vanuit hetzelfde idee. 

 

Niet mee inzitten, ik ben nog één van die weinigen zonder smartphone. :) 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
On 5/26/2019 at 12:53 PM, Spiro said:

Niet opgeven , je script zit heel goed.

Moetsjas grasjas. Het is echter een kwestie van organisatie. Ik zou graag wat vaker gaan netwerken maar het gaat dikwijls niet. Ik werk fulltime, ik werk scrum/agile, ik heb geen partner, geen poetshulp. Een zaterdag netwerken komt voor mij neer op een weekend junkfood, +/- twee uur op de trein en achteraf een week tegen de was opzien. 

Het helpt ook niet echt dat ik routine haat en eigenlijk niet zo sociaal ben.

Link naar reactie
Op 28/5/2019 om 01:02, IvoVWS zei:

Moetsjas grasjas. Het is echter een kwestie van organisatie. Ik zou graag wat vaker gaan netwerken maar het gaat dikwijls niet. Ik werk fulltime, ik werk scrum/agile, ik heb geen partner, geen poetshulp. Een zaterdag netwerken komt voor mij neer op een weekend junkfood, +/- twee uur op de trein en achteraf een week tegen de was opzien. 

Het helpt ook niet echt dat ik routine haat en eigenlijk niet zo sociaal ben.

Dat lijkt erg op de slijtage(aan)slag van het leven zelf en je predisposities die je niet echt helpen. Voor mij ook herkenbaar. 🤨

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...