Ga naar inhoud

Stripmuseum in Rotterdam failliet


Arco

Recommended Posts

  • Jammer, dat het museum zo snel gesloten is. Ik ben er twee keer geweest, in januari met de Elsje- tentoonstelling, en in mei met de Tom Poes tentoonstelling.
  • Hier het eerste deel van een filmpje van mijn bezoek in mei.

Menner strips en T-shirts te koop op:

menner-stripwinkel.jouwweb.nl

menner.marktplaza.nl

 

Link naar reactie
12 uren geleden, Theodoor zei:

Waw, hebben jullie in Nederland nog echte teletekst?  In Vlaanderen is die beperkt tot pagina 888 (= ondertiteling).

Tuurlijk. Er zijn steeds wel plannen op het op te heffen, maar daar komt dan ook steeds weer verzet tegen. Vreemd eigenlijk, ik kijk er nooit meer naar.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Heel zwakke eenzijdige sketch. De mensen achter het stripmuseum komen er wel heel makkelijk van af........een faillissement komt nooit zomaar uit de lucht vallen, dus waarom niet eerder zelf alles teruggeven? En de echte verliezers (naast de betrokken eigenaars) zijn ook de schuldeisers.

Curatoren zijn ook niet mijn beste vrienden, maar er moeten toch regels zijn, je kan toch niet zomaar mensen naar binnen laten en alles laten aanwijzen.....en dan blind meegeven. Dan zou iemand ook andermans werk kunnen claimen.

Er lag trouwens ook iets van mezelf nog in het museum, wat in de veiling is gegaan, dat heb ik teruggekocht voor stuk minder dan 75 euro...haha 

Link naar reactie
4 uren geleden, Lecram zei:

Er lag trouwens ook iets van mezelf nog in het museum, wat in de veiling is gegaan, dat heb ik teruggekocht voor stuk minder dan 75 euro...haha 

Je hebt niettemin nog steeds moeten betalen om je eigendom terug te krijgen; blijf dat toch merkwaardig vinden.

Link naar reactie
1 uur terug, tuinmantvkijken zei:

uiteraad hadden ze voor het faillissement  ea kunnen regelen 

 

maar als het tekort van tevoren doet krijg je ook weer gezeik

Dat is niet waar, als die spullen eigendom zijn van een ander, kan niemand daar moeilijk over doen.

 

36 minuten geleden, JJL zei:

Je hebt niettemin nog steeds moeten betalen om je eigendom terug te krijgen; blijf dat toch merkwaardig vinden.

Het was een gift van mij aan Martin Lodewijk en ze waren vergeten dit bij zijn spullen retour te geven na zijn tentoonstelling. Dus allemaal niet makkelijk te bewijzen en het gaat om een flutbedrag. Als ik daar mijn tijd aan ga besteden is de schade veel groter.......

Link naar reactie
4 uren geleden, Konincks zei:

En wie betaald nu de rekening van de rechtbank?

De striptekenaar die een rechtszaak aanspande tegen de curator van het failliete museum Strips! in Rotterdam krijgt van de rechter geen gelijk. Marc Scherbateyev zal geld moeten betalen om zijn werk terug te krijgen: 75 euro. Daar komen de proceskosten nu bij.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...