Ga naar inhoud

Blacksad


Maarten

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Zijn er meer mensen die bij de hardcover versie van het laatste album van Blacksad van Dargaud de laatste 10 pagina zijn omgedraaid?

 

De laatste 10 pagina's zijn bij mij gewoon 360 graden gedraaid, dus verkeerd ingebonden in het boek zegmaar. M.a.w. bij de laatste 10 pagina's moet ik het boek op zijn kop houden om door te lezen :)

Link naar reactie

Zijn er meer mensen die bij de hardcover versie van het laatste album van Blacksad van Dargaud de laatste 10 pagina zijn omgedraaid?

 

De laatste 10 pagina's zijn bij mij gewoon 360 graden gedraaid, dus verkeerd ingebonden in het boek zegmaar. M.a.w. bij de laatste 10 pagina's moet ik het boek op zijn kop houden om door te lezen :)

Mijn boek is bij de laatste BlackSad in HC.

Link naar reactie

Zijn er meer mensen die bij de hardcover versie van het laatste album van Blacksad van Dargaud de laatste 10 pagina zijn omgedraaid?

 

De laatste 10 pagina's zijn bij mij gewoon 360 graden gedraaid, dus verkeerd ingebonden in het boek zegmaar. M.a.w. bij de laatste 10 pagina's moet ik het boek op zijn kop houden om door te lezen :)

Als ze 360 graden zijn gedraaid zie ik eigenlijk geen probleem :P

Link naar reactie

Zijn er meer mensen die bij de hardcover versie van het laatste album van Blacksad van Dargaud de laatste 10 pagina zijn omgedraaid?

 

De laatste 10 pagina's zijn bij mij gewoon 360 graden gedraaid, dus verkeerd ingebonden in het boek zegmaar. M.a.w. bij de laatste 10 pagina's moet ik het boek op zijn kop houden om door te lezen :)

 

 Aparte bindfout! Mijn versie heeft dat gelukkig niet.

Link naar reactie

Als ze 360 graden zijn gedraaid zie ik eigenlijk geen probleem :P

 

Lol, bedoel inderdaad 180 graden.

 

Ja, twijfel om terug te gaan om het om te ruilen voor een correct ingebonden versie, enerzijds vind ik het wel grappig, ik koop tenslotte toch ook de Dark Horse versie wanneer deze verschijnt.

 

@ Daan heel apart idd

Link naar reactie
  • 6 months later...

In februari had ik melding gemaakt dat Guarnido via crowdfunding kapitaal zocht om een muziekclip van Freak Kitchen  te financieren.
Ondertussen is de video af en het resultaat mag gezien worden vind ik. Knappe tekeningen en actie.

Alleen vind ik dat de oude filmbeelden van kermisacts het tempo teveel onderbreken.

 

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie

Blacksad's nieuwste boek juist uit en ik vond hem heerlijk!!
Prachtige tekeningen!

 

Verhaal was iets minder sterk. Ik had toch graag gezien hoe hij de de eigenaar van de auto dit allemaal had lopen uitleggen :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 8 months later...
  • 6 months later...

Ik snap niet dat er mensen voor Asterix kiezen als je dit ernaast houdt.

Wellicht hebben mensen heel dikwijls de neiging om voor de populairste te kiezen en niet voor de mooiste.

 

Wat mij opvalt is dat veel mensen lijken te stemmen op het plaatje dat voorstaat. 

Als er een plaatje eenmaal twee, drie punten voorstaat, krijgt hij automatisch alle volgende stemmen.

Link naar reactie

Blacksad is fantastisch, daar bestaat geen twijfel over. De verkiezing van het beste plaatje gaat echter niet noodzakelijk over techniek, er zijn diversen die een rol spelen. Nostalgie, emotie, dat is een belangrijk aspect van het plaatje van Asterix. Velen onder ons hebben die reeks jaren geleden al gevolgd en dusdanig roept dat bij de kiezers voldoende op om daarop te stemmen. Voor iemand die zelf bezig is met strips maken kan ik me voorstellen dat de grafische aspecten doorslaggevender kunnen zijn dan andere elementen. Dat gaat echter niet voor mij op, ik kies voor de plaat waardoor m'n ochtendhumeur verbetert. 

Link naar reactie
  • 1 year later...

Een bronzen Blacksad

ob_c91941_de-la-cire-au-bronze-38.jpg

En een litho

ob_baefb0_16864386-1460481037296445-2887

 

En een facebook bericht over de nieuwe delen 6 en 7

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Dit vond ik een knappe poster en een leuk ingericht hoekje in een comic winkel in Melbourne, All Star Comics

 

Blacksad_Melbourne_0041.jpg

Blacksad_Melbourne_0042.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Even zien... google translate maakt het er niet makkelijker op :)

 

 

For information and in order to silence certain rumours on the web. Not the series blacksad is not over!!! (before the volumes 6 AND 7 of blacksad, a one shot with Alain Ayroles in the scenario is in progress with juanjo guarnido and Juan Díaz Canales to for project, at Thread of water, rue de sèvres and corto Maltese with Ruben Pellejero drawing!!!... Juan Díaz is in the writing of the volume 6 & 7 for this year 2017 and juanjo will follow. So patience, the best is yet future


Dus er komt een Oneshot en een #6 en een #7 en nog een deel met Pellejero als artiest.

Dus nog 4 delen in de nabije (franstalige) toekomst

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Nee, niet echt :e005:

Guarnido tekent momenteel een one shot op scenario van Ayroles, terwijl Diaz 3 albums heeft geschreven, waaronder een nieuwe Corto Maltese getekend door Pellejero.

Diaz is momenteel bezig met deel 6 en 7 van Blacksad te schrijven (een tweeluik dus). Dit zou in de loop van 2017 klaar moeten zijn, waarna Guarnido kan beginnen tekenen. Verwacht deel 6 dus ten vroegste eind 2018.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 2 months later...

Guarnido heeft in een interview over het nieuwe Blacksad spel verteld dat er wss pas binnen 2 jaar een nieuw album zal zijn. [emoji53]

 

 

http://www.20minutes.fr/culture/2085083-20170612-dessinateur-blacksad-rejouit-future-adaptation-bd-jeu-video

 

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 1 month later...
1 uur terug, The Alderwood zei:

Twee gratis kortverhalen van Blacksad op digitaal platform Yieha. Ik wist niet eens dat er kortverhalen bestonden van Blacksad. Kort en krachtig. Maar ze brengen je direct in'n sfeer. Soms vergeet een mens hoe zalig Blacksad was/is. 

Ik weet het niet meer van buiten, maar werden die niet gebundeld in het achter de schermen-album dat vorig jaar verscheen van deel 1? Of in luxeversies?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...