Ga naar inhoud

Blacksad


Maarten

Recommended Posts

54 minutes ago, Ambreville said:

Na deel 7 gaat het weer jaren wachten.

[ insert mega-vloek ]

 

Quote

Geen vervolg van Les Indes Fourbes, maar vergelijkbaar in omvang.

 

en waar zal het over gaan? Bio-pic of fantasy of?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

We hadden eigenlijk op voorhand al kunnen weten dat het een doorlopende cover zou zijn door Blacksads ontbrekende hand en van Almas jas is een stukje op de cover van deel 1 te zien. Die tegenstelling van de brug en de tunnel vind ik ook leuk gedaan. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Nee, dat is me daarna pas opgevallen, maar nu kan ik er niet meer naast kijken. 🙂

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dat is vooral het geval als hij een ‘aantrekkelijk’ vrouwelijk personage tekent. Er zijn er verschillende waarbij het niet het geval is, al spelen die meestal een kleinere rol of staan ze enkel op de achtergrond. 
 

 

IMG_0503.jpeg

IMG_0504.jpeg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
43 minuten geleden, sanderg zei:

Het is altijd prachtig getekend maar het staat me altijd tegen dat het een strip met pratende beesten is.. als het mensen waren geweest had ik het graag gelezen..

 

Op zich is het een effectieve manier om zich te onderscheiden van andere reeksen in het genre en het werkt met deze aanpak ook als allegorie op verschillende onderwerpen.

Link naar reactie
45 minutes ago, sanderg said:

Het is altijd prachtig getekend maar het staat me altijd tegen dat het een strip met pratende beesten is.. als het mensen waren geweest had ik het graag gelezen..

Het is Blacksad, in die stijl. Waren het mensen geweest was het een andere strip. Ze gaan echt niet wakker liggen van een lezer minder.

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...