Ga naar inhoud

censuur... en cartoons...jawel...Ook in de good ol' EU...


Gast Kameraad Mauser

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Correct. Reactionaire katholieken, lui die willen aangevoerd worden door een wirtschaftswunder, zanderige cults... die vinden een boel zaken al helemaal niet om te lachen.

Kijk naar de N-VA toen de Ecolo-jugend Francken gefotoshopped had als Wehrmacht-officier.

'wij gaan klacht indienen!'

Even grote special snowflakes als die groenlinkse impotente kwakers.

Link naar reactie
23 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Zijn er aanwijzingen dat je niet in Israel met zo'n Hitler-shirt zou mogen rondlopen?

Het werd in Nederland verboden dus ik heb een heel vaag vermoeden dat het in Israel ook niet mag. Buiten dat grow balls of zoiets en ga er mee naar Israel. Leuk man bij de douane. Ik zou het doen als tegenstander van censuur. Dus wees dapper en het doen. Hier kan iedereen anoniem wel van alles beweren. Dat is niet cool man dus grow balls of zoiets.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Goed, ik zal eens zien om zo'n shirt te bestellen en het dragen op een stripbeurs. Dan kun je zelf getuige zijn van het feit dat ik mijn gat vaag aan censuur, politieke correctheid en de ongeschreven etiquette. Of een selfie plaatsen op dit forum.

Link naar reactie
18 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Goed, ik zal eens zien om zo'n shirt te bestellen en het dragen op een stripbeurs. Dan kun je zelf getuige zijn van het feit dat ik mijn gat vaag aan censuur, politieke correctheid en de ongeschreven etiquette. Of een selfie plaatsen op dit forum.

Bluf!!!!! Dikke bluf!!!! 

Link naar reactie
Op ‎27‎/‎09‎/‎2017 om 11:18, Kameraad Mauser zei:

Merkel en Zuckerberg samen aan tafel bij een of andere conferentie, waarbij Merkel vroeg aan Markske wat er zoal kan gedaan worden inzake censuur en "kwetsende opmerkingen, haatspraak, anti-EU uitspraken op het net..."



 

Ik ben blij dat de EU bestaat. Dank zij de EU kan ik het grootste gedeelte van Europa rondtuffen. Moet ik geen zakken vol verschillende deviezen meenemen. Kan ik gaan wonen waar ik wil. Ik ben ook blij dat er zo iemand als Vestager is (wanneer een standbeeld voor die mevrouw) die multinationals die slinks proberen zo weinig mogelijk belastingen op winst te betalen, de duimschroeven aandraait. Ulieden moeten daar toch ook content over zijn ?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
1 hour ago, Lefranc said:

 Moet ik geen zakken vol verschillende deviezen meenemen. Kan ik gaan wonen waar ik wil. Ik ben ook blij dat er zo iemand als Vestager is (wanneer een standbeeld voor die mevrouw) die multinationals die slinks proberen zo weinig mogelijk belastingen op winst te betalen, de duimschroeven aandraait. Ulieden moeten daar toch ook content over zijn ?

Wanneer er vijheid is op gebied van geldcreatie, waarbij er automatisch compatibiliteit tussen de diverse munten ontstaat, omdat dit een nuttige eigenschap is waarmee er klanten kunnen gewonnen worden die andere munten willen aankopen, dan is er helemaal geen gedoe en probleem. Private geldcreatie, welteverstaan.

Je kan dan net zoals nu met 1 munt door gans Europa trekken en aankopen doen, of werken met andere munten.  Er zijn gewoon meer opties met een vrije markt aangaande geldcreatie.

Vgl met linux OS-software. Waarom zou er maar 1 type OS moeten zijn, zoals Windows van Microsoft? Bij 1 type OS is er monopolie en monopolies zijn altijd slecht. Overal en altijd. Monopolies kunnen macht uitoefenen over de gebruiker van hun producten en diensten.

Tenzij je een voorstander bent van inflatie en rentemanipulatie.

Multinationals en andere bedrijven moeten helemaal geen belasting betalen. Er moet gewoon geen belastinggeld naar multi's vloeien. En patentwetgeving mag ook weg.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Er moet helemaal geen vermogensbelasting zijn.

En verder omtrent de EU en ontevredenen binnen de unie:
niet enkel de Catalanen willen hun onafhankelijkheid, blijkbaar is er ook wat onrust en een hang naar secessie in Lombardije en Veneto. Niet toevallig de rijkere regio's in Italie.  Vrij logisch, als al hetgeen dat wordt verdiend, waar er arbeid, kennis en tijd inzit, grotendeels moet worden afgegeven aan een centrale structuur ( Rome, Madrid, Brussel, ...) die het dan uitdeelt aan armere regio's, zonder dat die armere regio's ooit zelf voldoende beginnen te produderen, dan verworden die rijkere regio's tot melkkoeien, werkslaven die anderen moeten onderhouden.

Secessie is een natuurlijke reactie. Uit zelfbehoud.

Link naar reactie
  • 11 months later...

Weet niet of dit de juiste topic is, maar nu is er weer gedoe en ophef om deze actuele cartoon:

 

serena.thumb.jpg.970b51d535cbf579f7b5fefd82d6be84.jpg

 

- een vrouw

- niet blank

- ietwat gezet/gespierd


Daar mag je natuurlijk geen grappen over maken hé. Maar ik vind 'm wel geestig (zie je wel, weer zo'n racistische blanke van middelbare leeftijd!!!).

 

:-)

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 2 months later...

De Britten zitten te springen om vertaalde Angel Wings albums, inmiddels 5. Het komt er maar niet van. Romain Hugault geeft in interview met stripmagazine Casemate nu aan, dat hij dan alle albums moet censureren, cq. hertekenen vanwege naaktheid in deze albums. Daar kunnen de puriteinse Angelsaksen niet tegen.

Hij werkt momenteel aan 6e deel van Angel Wings. Dat heeft voorrang.

Bron:  https://casemate.fr/angel-wings-angela-sur-lile-noire/

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
5 hours ago, Hardcover said:

Of "Go Dutch": 

rvzosw.jpg

Hoe moet ik dan mijn boodschappen doen als alles met fiets moet gebeuren? Je denkt toch niet dat ik als een beladen lastdier met rugzakken en dergelijke rond mij vastgegespt zal rare kuren uithalen als een idiote circusaap op een fiets? Omdat er zo van die klimaatwaanzinnigen vinden dat er geen auto's meer nodig zijn in een maatschappij?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Putin wil rapmuziek aan banden leggen.

 

Kijk, censuur is censuur is foei en Putin is een despoot maar rap heeft een vreemde plaats in het muzieklandschap. Vooral in de VS en Canada. Daar zou in de VS een melig nummer als "Baby, It's Cold Outside" niet meer gedraaid mogen worden wegens "ongepast" maar kom aan, luister eens naar Lil Pump, XXXTentacion,  My Little Si6Ni9, Cardi B., zelfs Kendrick Lamar. Zij zijn veel rauwer dan Dean Martin ooit was maar ook veel harder, agressiever en killer. Expliciete vermeldingen van misbruik, drugs en geweld. Vrouwen zijn er wegwerpseksspeeltjes, weed en coke zijn alomtegenwoordig en geweld is flashy. Ik zou me er nooit druk over maken als het genre niet zo groot en alomtegenwoordig was.

Hip hop is al lang niet meer de muziek van de "onderdrukte minderheid" of een onprettig verslag uit de ghetto's van de VS. Het is een industrie waarin veel geld omgaat en waar als artiesten vermomde zakenlui schatrijk worden. Denk Jay-Z, Kanye West, Puff Daddy, Migos, Beyoncé, Drake en, korter bij huis, Boef en Lil Kleine. Het genre heeft niets leuks of sympathieks meer, de underdogs van weleer zijn nu de met blingbling overladen parvenus die joints rolt met bankbiljetten, de "nouveaux arrivés" met horloges die zoveel kosten als een volledige renovatie van een school.

Hip hop is de nieuwe glam rock. Een intellectueel en emotioneel verarmende levensstijl gebaseerd op egocentrisme, hebzucht en excessen. Een feest op krediet. Hoe eerder we dit beseffen, hoe eerder het genre serieus genomen kan worden en hoe eerder we eindelijk eens ECHT kunnen praten over discriminatie ipv nieuwe manieren vinden om dezelfde platitudes te beschrijven.

Link naar reactie
54 minutes ago, Waldorf said:

Behalve Beastie Boys heb ik nooit iets gehad met rap of hiphop. Misschien omdat de Beasties net zoals ik bleekscheten met een vreemd gevoel voor humor waren.

En veel fans vergeten dit maar de Beasties zijn eigenlijk een stel punkers die op een gegeven moment de afslag hip hop hebben genomen. Dat voel je toch een klein beetje.

Ik kan het genre vrij goed smaken maar het heeft inderdaad wel de neiging om "plat commercieel" te gaan en op een handjevol individuen na, zijn er eigenlijk weinig vernieuwers actief en heel veel copycats.

Link naar reactie

Beasty Boys, Cypress Hill, Body Count, Osdorp Posse en soms (heel soms) een Insane Clown Posse. En daar houdt het bij mij wel op met hip hop....

 

22 minuten geleden, IvoVWS zei:

En veel fans vergeten dit maar de Beasties zijn eigenlijk een stel punkers die op een gegeven moment de afslag hip hop hebben genomen. Dat voel je toch een klein beetje.

 

Joh :D

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
4 hours ago, Spawn999 said:

Beasty Boys, Cypress Hill, Body Count, Osdorp Posse en soms (heel soms) een Insane Clown Posse. En daar houdt het bij mij wel op met hip hop....

 

 

Joh :D

Idem hier.  Da's zo een beetje de 90's hiphop met de metal/rock attitude en een vuil schurend geluid in hun productie.
Net zoals The Prodigy dat ook doet met hun werk. Het is dan ook electropunk met industrial en dance. Dat vindt wel makkelijk ingang bij andere genres zoals metal, hardcore enz...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...