Ga naar inhoud

33e Brabants stripspektakel Veldhoven 1 & 2 september 2018


blacktiger

Recommended Posts

Veldhoven en Breda wat mij betreft beide leuke beurzen. In Veldhoven vond ik de Jn van Haasteren studio een aanwinst. Denk dat ze zelf ook onder de indruk waren van het grotendeels andere publiek dan wat zich normaal op een beurs laat zien. 😀

 

Breda is gewoon prima. Al dat gezeur over rennen of plattegrond.. Dan ren je toch niet als je je daar te goed voor voelt. Wat een gelul. Ook daar doen de mensen super zin best om iets leuks neer te zetten. Ik heb daar respect voor en steun het van harte. Wat internationale tekenaars betreft. Ik denk dat voor veel normale deurgangers het neiuwe namen zijn waarbij het leuk is om et zien hoe ze werken. Maar ja velen van ons... inclusief ikzelf zijn verwend...maar dat mag de maat niet aangeven.

Link naar reactie
Op 7/9/2018 om 23:37, Sssneraul zei:

In Veldhoven vond ik de Jn van Haasteren studio een aanwinst. Denk dat ze zelf ook onder de indruk waren van het grotendeels andere publiek dan wat zich normaal op een beurs laat zien

opmerkelijk idd! Ik stond met verbazing te kijken hoe ze (ook Dick Heins) het zo enorm druk hadden met fikse rijen!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...