Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
blacktiger

33e Brabants stripspektakel Veldhoven 1 & 2 september 2018

Recommended Posts

Op 3/9/2018 om 18:15, Tweetie zei:

Nog een suggestie voor Patrick en Herman: maak hier een filmpje van. Nu heb ik dit hoogtepunt gemist 😁.

Ik heb wel die van Dutch Lucky Luke gevonden .... maar dat telt zeker niet 😉 ...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mijn kinderen hebben het gefilmd en lagen in een deuk.

Nu heb ik ook niet bepaald het postuur om op zo'n stier te zitten.

Het is een filmpje die helaas niet gedeeld zal worden hier op de reep 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, velden8 zei:

Mijn kinderen hebben het gefilmd en lagen in een deuk.

Nu heb ik ook niet bepaald het postuur om op zo'n stier te zitten.

Het is een filmpje die helaas niet gedeeld zal worden hier op de reep 😅

Het verdient inderdaad een veel bredere verspreiding 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht

Veldhoven en Breda wat mij betreft beide leuke beurzen. In Veldhoven vond ik de Jn van Haasteren studio een aanwinst. Denk dat ze zelf ook onder de indruk waren van het grotendeels andere publiek dan wat zich normaal op een beurs laat zien. 😀

Breda is gewoon prima. Al dat gezeur over rennen of plattegrond.. Dan ren je toch niet als je je daar te goed voor voelt. Wat een gelul. Ook daar doen de mensen super zin best om iets leuks neer te zetten. Ik heb daar respect voor en steun het van harte. Wat internationale tekenaars betreft. Ik denk dat voor veel normale deurgangers het neiuwe namen zijn waarbij het leuk is om et zien hoe ze werken. Maar ja velen van ons... inclusief ikzelf zijn verwend...maar dat mag de maat niet aangeven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 7/9/2018 om 23:37, Sssneraul zei:

In Veldhoven vond ik de Jn van Haasteren studio een aanwinst. Denk dat ze zelf ook onder de indruk waren van het grotendeels andere publiek dan wat zich normaal op een beurs laat zien

opmerkelijk idd! Ik stond met verbazing te kijken hoe ze (ook Dick Heins) het zo enorm druk hadden met fikse rijen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 4/9/2018 om 23:16, BSS zei:

Ik heb wel die van Dutch Lucky Luke gevonden .... maar dat telt zeker niet 😉 ...

Ik heb die mens gezien op de beurs in Gouda.

Ongelofelijk! Hij is echt de perfecte Lucky Luke!

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, linthout said:

Ik heb die mens gezien op de beurs in Gouda.

Ongelofelijk! Hij is echt de perfecte Lucky Luke!

Als het dezelfde is als Terneuzen vorig jaar: ja, echt een heel geslaagde gelijkenis.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen