Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
blacktiger

33e Brabants stripspektakel Veldhoven 1 & 2 september 2018

Recommended Posts

29 minuten geleden, olli zei:

Meer dan top. Ik hoop dat ze inderdaad snel een andere locatie vinden. Misschien de krachten bundelen met Abunaicon? Die zullen tegen hetzelfde aanlopen.

We hebben de organisatie van Abunaicon al in een eerder stadium geïnformeerd, toen wij net te horen kregen dat het parkeergeld was ingevoerd, zodat zij bij hun onderhandelingen voor dit jaar niet volledig verrast zouden worden .... samen met Abunaicon op een andere locatie zou betekenen dat het minimaal 2x de omvang van Koningshof zou moeten zijn .... dat zal niet meevallen .... maar we gaan ons best doen !

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik wil je zeker adviseren om met Abunaicon samen te zitten om als een soort "pakket" aan andere conventiecenters in de buurt aan te bieden. Als je kan beschrijven hoeveel inkomsten jullie genereren (het alcoholverbruik door Belgische tekenaars en standhouders alleen al!) moet dat wel een incentive zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Of samen met Heroes Dome.... Zit je wel in Arnhem.  Zaal is groot zat daar. Combineren met een bierproeversbeurs......:e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Noël zei:

Blijf aub op eigen benen staan, BBS.  

Da's altijd de intentie geweest, Noël ..... hooguit een "stripweek" (allerlei gezamenlijke activiteiten in de omgeving), die we voornemens zijn/waren te organiseren met de Abunaicon, die het weekend voor ons in Koningshof zitten. Maar ook dat zou door de tijd zijn ingehaald, als we naar februari waren gegaan .....

Komt tijd, komt raad ....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Op BSS gaan we flink uitpakken. We komen daar namelijk met maar liefst 5 internationale tekenaars (Spanje, Italië, Frankrijk, Duitsland & Engeland) die nog niet eerder hebben gesigneerd op een Nederlandstalige beurs. Nu al zin in dus. En uiteraard houden we het nog even spannend...

Deel dit bericht

Link naar bericht

de mailing voor de beurs is binnen

ook nog nieuws over volgend jaar

ik citeer:

nieuwe lokatie gevonden in Eindhoven : de Indoor Sporthal in Eindhoven Zuid, dicht bij Motel Eindhoven (vd Valk), zeer grote hal (4000 m2 plus nog eventueel ruim 2000m2 extra), gratis parkeren, zeer goede verbinding met het OV (bus stopt voor de deur). Wij zijn nu nog aan het bepalen welke datum het gaat worden, maar dat zal waarschijnlijk mei of juni worden. Meer informatie volgt later.

:einde citaat 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mei en juni blijven riskante maanden voor een binnenbeurs. Misschien is de hal niet eerder beschikbaar, maar maart of april zou mij meer geschikt lijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Theoak zei:

Mei en juni blijven riskante maanden voor een binnenbeurs. Misschien is de hal niet eerder beschikbaar, maar maart of april zou mij meer geschikt lijken.

Waarom....temperatuur of vrije dagen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Theoak zei:

Het is een bewuste keuze van Patrick en Herman om het in Mei of Juni te doen.

Ze hebben gekeken of hun data niet tegelijk met een andere stripbeurs zou vallen.

Hun voorkeur gaat trouwens wel uit naar Mei, maar dan zitten ze wel dat het de komende jaren een paar keer op Pinksteren zou vallen

Deel dit bericht

Link naar bericht
14 uren geleden, AHMO zei:

Het is een bewuste keuze van Patrick en Herman om het in Mei of Juni te doen.

Ze hebben gekeken of hun data niet tegelijk met een andere stripbeurs zou vallen.

Hun voorkeur gaat trouwens wel uit naar Mei, maar dan zitten ze wel dat het de komende jaren een paar keer op Pinksteren zou vallen

Mei of Juni  zie ik de nadelen niet van in, zolang ze maar niet tegelijkertijd met Haarlem programmeren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vooral de temperatuur, met mooi weer is een binnenbeurs niet verstandig. Maar ook rondom de feestdagen komen er minder mensen op een beurs af, ik kan me de beurs in Leeuwarden van vorig jaar nog goed voor de geest halen...

Ik zou niet weten waarom deze beurs niet begin maart (eerste weekend?) kan worden gehouden. Met welke beurs zou dat dan botsen? DCC/de stripdagen zal pas een maand later zijn als die samenwerking doorgaat, Deventer is pas later in april, maar de Belgische beurzen heb ik niet zo scherp in het vizier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
45 minuten geleden, Theoak zei:

Ik zou niet weten waarom deze beurs niet begin maart (eerste weekend?) kan worden gehouden. 

Carnaval

Dat is in Noord Brabant heilig

Er komen dan geen Brabantse bezoekers en je krijgt geen enkele vrijwilliger

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb in Gouda maar even met Herman hierover gesproken

Daarna ging het ergens anders over

Dus alle ins en outs weet ik niet 

Zal wel iets met de beschikbaarheid van de hallen zijn.

Meestal is de indoor seizoen eind april begin mei afgelopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, AHMO zei:

Ik heb in Gouda maar even met Herman hierover gesproken

Daarna ging het ergens anders over

Dus alle ins en outs weet ik niet 

Zal wel iets met de beschikbaarheid van de hallen zijn.

Meestal is de indoor seizoen eind april begin mei afgelopen.

Zal inderdaad wel zoiets zijn. 

Het is een indoor sporthal. 

Waarschijnlijk wordt die gebruikt zolang het weer buiten wat minder is en gaan de sporters in mei/juni, als het weer wat beter is, naar buiten en staat de hal dan leeg voor andere evenementen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

in Mei ga je dan de concurrentie aan met Gouda en Knokke Heist en Haarlem, wat dan ook weer van het goede te veel wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Haarlem is er volgend jaar niet, Gouda compleet iets anders (zondagmarkt) en die max 20 bezoekers, die ook knokke bezoeken, komen toch wel en zo niet, daar valt of staat het ook niet mee.

En je hoeft toch niet in hetzelfde weekend te gaan zitten?

Haarlem, Utrecht en Breda enige serieuze concurrenten om bij uit de buurt te blijven....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Beste stripliefhebber,

Voor de duidelijkheid : de Indoor Sporthal is (zoals toen in Valkenswaard) een sporthal en die zijn van 01 september t/m begin april niet beschikbaar. Blijft dus eigenlijk alleen mei en juni over. Juli en augustus zijn vacantiemaanden en daar wil je geen beurs in organiseren.

In mei en juni zijn redelijk wat beurzen (en moederdag en vaderdag) dus het wordt even puzzelen.....

to be continued...

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Ambreville zei:

Spring de grens over naar de Souverein in Lommel en wordt een Benelux festival:)

Huh? Nog een Lommelaar op het forum? Dat wordt hier nog gezellig. ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mei zou ik toch niet overwegen, want zoals hier reeds gemeld Knokke ea staan vast op de agenda voor mei.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...