Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
mojo

Stripverfilmingen

Recommended Posts

Gaan ze er humor in stoppen? Dan is het al een flop op voorhand. Net als de Fifth Element. Ondanks de soms interessante decors.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Denk dat de film gaat floppen, rare scifi verkoopt niet, spijtig genoeg...

Deel dit bericht

Link naar bericht

The Fifth Element vind ik persoonlijk zowat de beste pop-SF ooit, van mij mag die Besson zo verder doen. Natuurlijk moet er humor in zitten, dat spreekt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Denk dat de film gaat floppen, rare scifi verkoopt niet, spijtig genoeg...

Heb je een voorbeeld van een top SF die te raar was voor het grote publiek? Die zou ik wel eens willen bekijken dan. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maar Ravian had toch humor?

Ja, maar dat spreekt mij niet altijd zo aan. Allez, ik bedoel die humor zo'n manier gebracht.

Humor en actie/SF is niet altijd zo'n goed huwelijk.

Ik heb veel liever SF zoals Dune.

Stel dat men Arzach zou verfilmen en men begint met dat soort humor erin te vermengen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb je een voorbeeld van een top SF die te raar was voor het grote publiek? Die zou ik wel eens willen bekijken dan. :)

Dune?

Enki Bilal?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zo uit mijn hoofd... Cloud Atlas bijvoorbeeld, ik heb Jupiter Ascending nog niet gezien maar die zie ik daar ook wel inpassen, en The World's End (die vind ik zelfs beter dan Shaun Of The Dead), The Double etc.

Ik weet niet hoe Twelve Monkey's (één van mijn favoriete films ooit) het deed aan de box-office, maar altijd als ik over die film begin weten de meeste mensen niet waar ik het over heb, dus...

Voor de rest ken ik eigenlijk te weinig van het genre om goeie voorbeelden te geven, maar films waar ik veel van verwacht zijn A Scanner Darkly, Brazil, Strange Days, High-Rise, Starship Troopers

Titels die bij de filmliefhebber wel bekend zijn (ik ben ervan overtuigd dat Valerian hun ook niet zal ontgaan) maar het grote publiek... :ph34r:

Deel dit bericht

Link naar bericht

2001, a space oddysee

Brazil past inderdaad ook in die reeks.

Jupiter Ascending daarentegen ...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Allemaal films die ik meestal wel heb maar nog moet bekijken, blijkbaar val ik ook ergens in dat "grote publiek".

2001 en Starship Troopers hebben het goed gedaan aan de kassa voor zover ik weet (ik heb luidop zitten lachen in de zaal bij Starship Troopers), Cloud Atlas vond ik ook nogal een verwarrend verhaal die nergens naartoe ging. Idem voor Project T, vond het een slechte jeugd-sf-film vol gaten die verdiend flopte maar anderen vinden het dan weer wel een goeie film.

Laat ons hopen dat Ravian wel wat succes zal hebben, de preview van op Comicon werd alvast goed onthaald.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Allemaal films die ik meestal wel heb maar nog moet bekijken, blijkbaar val ik ook ergens in dat "grote publiek".

Och, je kent ze tenminste en hebt ze zelf gekocht :) Voor meer tips kun je je beter richten tot Gojira, Spawn999, Panzer, Zwendel... mensen die wel verstand hebben van zaken :)

Persoonlijk hoop ik ook dat Ravian het goed gaat doen, maar met zo'n groot budget blijft het natuurlijk een risico. Maar tegenwoordig geldt dat zelfs voor films met Batman en Superman...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een film van 200 miljoen en dan ken jij de hoofdrolspelers niet...... 

Ja maar, wie zijn tegenwoordig nog acteurs waarvoor het grote publiek naar de zalen rent?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Och, je kent ze tenminste en hebt ze zelf gekocht :) Voor meer tips kun je je beter richten tot Gojira, Spawn999, Panzer, Zwendel... mensen die wel verstand hebben van zaken :)

Persoonlijk hoop ik ook dat Ravian het goed gaat doen, maar met zo'n groot budget blijft het natuurlijk een risico. Maar tegenwoordig geldt dat zelfs voor films met Batman en Superman...

Dank je! ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik weet niet hoe Twelve Monkey's (één van mijn favoriete films ooit) het deed aan de box-office, maar altijd als ik over die film begin weten de meeste mensen niet waar ik het over heb, dus...

Ik weet de datum niet meer, maar ik heb die heel toevallig voor de eerste keer gezien op de dag dat dat virus uitbrak. Was een beetje freaky. :e004:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik weet de datum niet meer, maar ik heb die heel toevallig voor de eerste keer gezien op de dag dat dat virus uitbrak. Was een beetje freaky. :e004:

:D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag gaat de eerste trailer live van Valerian. Via onderstaande link al enkele beelden uit de trailer, production art en een filmposter. Een interview met Besson verschijnt later wanneer de trailer er is.

http://www.aintitcool.com/node/76698

cwwlqa_usaamuer.jpg-large_large.jpeg

Nu Live op Twitter voor de geinteresseerden

https://twitter.com/ValerianMovie/status/796730544998535168

Trailer

https://youtu.be/NNrK7xVG3PM

Deel dit bericht

Link naar bericht

Trailer voor Ghost in the Shell.

https://youtu.be/G4VmJcZR0Yg

Het is een goeie week voor Sci Fi trailers. Ik kijk er naar uit.

Een aantal scènes uit de trailer komen overeen met de animatiefilm. Maar lang niet alles. 

Ik ben nieuwsgierig naar het einde, zouden de makers trouw zijn gebleven aan het origineel? 

Eigenlijk wel grappig dat ze de hoofdactrice een Japans kapsel hebben gegeven. 

Benieuwd of deze film werkt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vind het prima dat er films komen van Bone.

Die figuren vragen er gewoon om!

Het is dan ook nog een schitterende strip.

Weet je wat er gebeurt met een koe die niet gemolken wordt?

Uiteindelijk ontploft ze!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...