Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
mojo

Stripverfilmingen

Recommended Posts

Op ‎31‎/‎03‎/‎2017 om 20:38, Theodoor zei:

Gecoverde muziek van The Beatles, ja.  Er wordt immers nooit originele Beatlesmuziek in films gebruikt.  Net zoals je nooit originele Beatlesmuziek zal vinden op verzamelplaten waar verschillende artiesten op voorkomen.

Beetje Moulinsart-achtig.

Vandaag naar "Valerian" gaan kijken en er is in de hele film geen Beatlesmuziek (meer) te horen.  't Was dus enkel in die trailer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Allemaal goed en wel die Franse stripverfilmingen, maar ze floppen tegenwoordig allemaal. De komisch (bedoelde) films Les Profs lokten respectievelijk 4 en 3,3 miljoen kijkers in Frankrijk. Dokus de Leerling 1,5 miljoen en 1 miljoen. En dat zijn de betere cijfers om in Frankrijk tenminste mee uit de kosten te komen.

De verfilming van Alleen haalde slechts ietsje meer dan 350.000 kijkers, Tamara een kleine 800.000, De Kleine Spirou 463.000, de animatiefilm Zombillennium een ontgoochelende 256.000 en twee weken na de release van Robbedoes en Kwabbernoot blijft die steken op voorlopig 210.000 kijkers.

Die Van Guust Flater moet nog uitkomen en er zijn ook projecten rond onder meer Kid Paddle.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, Kontiki zei:

Die Van Guust Flater moet nog uitkomen

Ik zag vandaag dat die aangekondigd staat op de site van Kinepolis. Dus misschien dan toch in de Vlaamse zalen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
33 minuten geleden, Tom B zei:

Ik zag vandaag dat die aangekondigd staat op de site van Kinepolis. Dus misschien dan toch in de Vlaamse zalen?

De trailer is al even uit. Ik weet niet, voor mij werkt het precies niet...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 13-3-2018 om 12:05, Tom B zei:

Binnenkort is een avant-première in de her nieuwe complex in de Docks. En die is alleszins met Nederlandstalige onderschriften.

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 3/13/2018 at 12:40 PM, Tanuki said:

De trailer is al even uit. Ik weet niet, voor mij werkt het precies niet...

Ver-schrik-ke-lijk...

T enige dat ik er leuk aan vindt is de actrice die juffrouw Jannie speelt

Deel dit bericht

Link naar bericht

image.png.ba3184a2c28b68ba93395a642ba205e0.png

Besteld op dvd, cultklassieker uit 1981.

"Art and stories by Richard Corben, Dan O'Bannon and Bernie Wrightson".

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ha, dat heb ik in 1981 al gezien.

Ik denk dat ik zelfs nog ergens wat filmcels liggen heb van die film.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Heb je iets te vertellen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Eindelijk groen licht voor Het Vuile Goud?

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 3/14/2018 at 5:42 PM, bouncer said:

image.png.ba3184a2c28b68ba93395a642ba205e0.png

Het stoort me dat die film altijd wordt aangeprezen met de vermelding dat hij bewijst dat animatie ook volwassen kan zijn, terwijl het een misbaksel is.

Wat voor volwassen verhalen worden daarin nu eigenlijk verteld?

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Chimi zei:

Nog beter dan gedacht! :)  Dit kan zeker iets worden.  Bij een Urbanus stripverfilming, had ik bepaalde albums in gedachten.  Een compleet nieuw verhaal (en bijhorend album?) is natuurlijk ook een goed idee.  Benieuwd naar de bewegende beelden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...