Ga naar inhoud

HC's Largo Winch bij Humo


Gast Kontiki

Recommended Posts

Vanaf 24 oktober bij Humo: wekelijks een hardcover van Largo Winch, 20 in totaal, het laatst verschenen deel 21 dus niet erbij. Het zal wel weer op een kleiner formaat zijn (want het moet meegeseald kunnen worden met Humo), maar doe er je voordeel mee.

20171010_Humo_p-114-115.jpg

Link naar reactie
1 uur terug, Marinelli zei:

Ik blijf fan van deze reeks. Deel 21 nog niet gelezen, maar die ligt wel bovenaan de stapel :e002:

21 is met een andere scenarioschrijver.

Spoiler

 

Ik heb het inmiddels gelezen en ben nog niet helemaal tevreden met het resultaat, na 20 delen moet Winch ineens de beurs op :e010:. Financieel te technisch en nog te weinig humor en avontuur.

Misschien dat het volgende deel het tweeluik toch nog een mooie draai geeft..

 

 

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
4 hours ago, Koen said:

Ik heb ervaren dat Largo Winch en XIII de perfecte reeksen zijn om onschuldige zielen verslaafd te maken aan strips. ;)

klopt als n bus! net als Thorgal overigens! die laatste serie was echt het begin van mijn volwassen stripliefde. Van kinds af aan wel sus en wis, kuifje en Asterix gelezen maar Thorgal - dat was van een andere orde 😀 ik was helemaal hooked 

Link naar reactie
9 uren geleden, Aerogi zei:

Yep, de eerste 8 zijn van een hoog niveau, spanning doorspekt met wat humor.

 

Vanaf 'Venetië zien... en sterven' vond ik het minder qua scenario. Het was eerder een achtervolging hier, achtervolging daar. Weliswaar zeer goed getekend.

 

Maar Francq kan nog altijd alleen lelijke mooie vrouwen met hangborsten tekenen...

Link naar reactie
7 uren geleden, marioboon zei:

 

Maar Francq kan nog altijd alleen lelijke mooie vrouwen met hangborsten tekenen...

Het is eigentijdser om te zeggen dat Largo Winch een grote emancipatorische kracht heeft gehad voor vrouwen met hangborsten.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

UP! UP! inderdaad! Da's helemaal plastic.

Neen, laat Francq het maar houden bij zijn realistischer hangborsten.

 

Die eerste Largo Winch strips. Dat gaf toch wel een schokgolf. Goeie symbiose tussen scenarist en tekenaar die elkaar naar een hoger niveau tilden (de oudere strips van Francq waren een stuk minder). Het vet is intussen van de soep, maar met de nieuwe scenarist misschien een nieuw elan. Ik blijf het volgen!

Link naar reactie
13 uren geleden, Waldorf zei:

Het is eigentijdser om te zeggen dat Largo Winch een grote emancipatorische kracht heeft gehad voor vrouwen met hangborsten.

 

11 uren geleden, Tweetie zei:

In ieder geval geen Powergirl in normale kleding:

 

Misschien moet Franq wat oefenen met comics....

Ik ben meer voor Los Bros Hernandez ;-)

6f672762c63fb28293d91c94f71b701f--gilbert-osullivan-rockets.jpg

Link naar reactie
On 10/11/2017 at 11:16 AM, Tweetie said:

In ieder geval geen Powergirl in normale kleding:

 

Power_Girl_Vol_2_27.jpg

 

Misschien moet Franq wat oefenen met comics....

Plastic of niet- ik kijk hier liever naar dan die graatmagere skeletachtige Francq-wezens (zoals het exemplaar hierboven)...

Iemand enig idee overigens wie de tekenaar is van deze cover? T lijkt niet Prasetya te zijn (zijn overige werk lijkt hier helemaal niet op)

Link naar reactie

Al gevonden - het is ene Warren Louw

Nooit van gehoord...maar hij kan in elk geval mooie vrouwen tekenen. Hermann moet ook maar eens bij hem in de leer (al is Hermann ondertussen zo oud en (al dan niet terecht de hoogste hemel in geprezen die er bestaat) dat ik niet denk dat hij ooit nog een echt mooie vrouw zal kunnen tekenen :-)

Overigens- Largo heb ik ook altijd een topreeks gevonden. Akkoord- Vanaf Venetie zien werd het minder maar het niveau stak wat mij betreft met kop en schouders boven de middenmoot van strips uit.

Link naar reactie

Largo Winch vond ik wel aardig maar ik kan me wel herinneren dat hij in een belangrijke vergadering met zijn mes zat te spelen in 1 van de eerdere delen. Vrij kinderachterig en nep stoer en slecht voor de strip. Net als in irs waar de hoofdpersoon tegen een verdachte zegt dat als ie moord geen probleem is zolang hij zijn belastingen maar betaald. Wie verzint die onzin. Vrij ongeloofwaardige strips. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...