Ga naar inhoud

De ultieme stripbibliotheek


Timhardt

Recommended Posts

Nog eens doen zoals een paar jaar geleden?

 

De spelregels:

1ste fase: iedereen noemt 3 reeksen (lang, kort, oneshots, ...) die volgens hem steeds in een ultieme stripbibliotheek thuishoren. De eerste/meest genoemde 100 vormen de start.

 

2de fase: om de beurt kiest iemand een reeks uit de bibliotheek die er volgens hem niet in thuishoort. Via een duel/poll neemt deze reeks het op tegen een andere reeks die er wel in moet. Stemmen kan 5 dagen lang.

 

Link naar reactie

De Fotograaf

Blankets

Soda

 

Pff, moeilijk.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
Zojuist, The Alderwood zei:

Ik snap het, de mensen die S&W en dergelijke nomineren. 't Is zoals de literaire canon ook steeds gewag moet maken van de Edda, of Elkerlyck, maar tegelijk ben ik van mening dat we dat in z'n historisch perspectief moeten plaatsen. Ja. Ze waren belangrijk, historisch gezien. Maar kunnen we ze nog "goed" noemen?

Ja. De beste S & Ws zijn nog steeds goed.

Link naar reactie
2 minuten geleden, The Alderwood zei:

Ik snap het, de mensen die S&W en dergelijke nomineren. 't Is zoals de literaire canon ook steeds gewag moet maken van de Edda, of Elkerlyck, maar tegelijk ben ik van mening dat we dat in z'n historisch perspectief moeten plaatsen. Ja. Ze waren belangrijk, historisch gezien. Maar kunnen we ze nog "goed" noemen?

Dat was de vraag niet, anders had ik andere reeksen opgenoemd.

 

Neemt niet weg dat ik Kuifje nog altijd graag lees (en sommige Robbedoezen en S&W ok...).

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...