Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Roht

Bendis naar DC

Recommended Posts

Zijn Ultimate Spider-Man blijft een groots klassiek werk in het superheldengenre. De laatste jaren spartelde hij te veel van het ene event naar het andere, zonder iets echt noemenswaardigs achter te laten ... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 8-11-2017 om 11:14, Marinelli zei:

Zijn Ultimate Spider-Man blijft een groots klassiek werk in het superheldengenre. 

Groots zeker. Maar klassiek? Het was zeker gedurende de eerste 100 issues een grote What -if. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Die reeks betekende voor mij de eerste stapjes in het commerciëlere superheldengenre.  (voordien wel werk van Alan Moore en Dark Knight Returns gelezen en bepaalde graphic novels.)  Die reeks was het begin van een zware verslaving... begon steeds meer Marvel-reeksen aan te schaffen.   Het was een goed moment want Marvel was toen, onder andere dankzij Quesada en Bendis, zowel artistiek als financieel aan een revival bezig.  Bendis liet een nieuwe frisse stem klinken.  De impact van Ultimate Spider-Man en zijn Daredevil is niet te onderschatten.  Zeker en vast één van de belangrijkste creators van de jaren '00 samen met kerels als Geoff Johns en Robert Kirkman.

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 uren geleden, carioca zei:

Groots zeker. Maar klassiek? Het was zeker gedurende de eerste 100 issues een grote What -if. 

Net voor mij daarom zeker een klassieker. Ook een eye-opener geweest in het lezen van superheldencomics ...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Eigenlijk hebben Bendis' schrijfsels niet meer de impact die het 20 tot 10 jaar geleden had.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Daarom ben ik wel benieuwd naar die COVER die hij samen met David Mack opzet.

Nu heb ik liever dat David Mack eidnelijk weer eens Kabuki of Kabuki Agents oppakt, maar ach, ik kan niet in de man zijn agenda kijken en nu hij zo druk bezig is met al die Netflix TV-series, kan ik me voorstellen dat er een andere fase voor hem is aangebroken.

https://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/brian-michael-bendis-unveils-2-new-series-including-an-alias-reunion-1090082

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...