Ga naar inhoud

Instagram


Martin

Recommended Posts

Wie is hier nog allemaal op Instagram?

https://www.instagram.com

 

Het is een website en gratis mobiele app om digitale foto's en video's met een speelduur tot 60 seconden uit te wisselen. De foto's en video's kunnen digitaal gefilterd worden en uitgewisseld op sociaalnetwerksites, zoals die van Instagram zelf. 

Eerst maak je een eigen profiel aan, en daarna kan je uploaden doe je via de app op jouw smartphone.

Fotokes van anderen liken doe je via het hartje, en eventueel commentaar geven gebeurt via de tekstballon.

Je kan je ook abonneren op Instagram accounts van anderen.

 

Mijn Instagram is https://www.instagram.com/lancelotbuzzz

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Ooit heb ik een Instagram-pagina gemaakt voor "The Unnamed" maar dat ding heb ik al een jaar niet bekeken. Ik ben te ongeduldig om een goeie foto te nemen en vind Instagram voor mij niet zo'n interessant medium. Plus, sinds mijn laatste smartphone op Graspop werd gestolen, ben ik terug overgeschakeld naar een dumbphone van Nokia en kan ik toch niets meer plaatsen op Instagram.

Link naar reactie
1 hour ago, IvoVWS said:

Ooit heb ik een Instagram-pagina gemaakt voor "The Unnamed" maar dat ding heb ik al een jaar niet bekeken. Ik ben te ongeduldig om een goeie foto te nemen en vind Instagram voor mij niet zo'n interessant medium. Plus, sinds mijn laatste smartphone op Graspop werd gestolen, ben ik terug overgeschakeld naar een dumbphone van Nokia en kan ik toch niets meer plaatsen op Instagram.

 

Instagram is eigenlijk bedoeld om spontane fotokes te nemen op de plaatsen waar je op dat moment vertoeft.

Het staat je natuurlijk vrij om zo perfect mogelijke fotokes te nemen en deze met een fotoprogramma te bewerken. Maar daar bestaan andere websites voor.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...