Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Log in om dit te volgen  
sanderg

BESTE/MOOISTE STRIPPAGINA OOIT?

Recommended Posts

6 minuten geleden, kuzuri zei:

En ik weet niet wat jij denkt van jezelf, maar je mening doet in deze niks ter zake. 

Mijn mening werd gevraagd, dus geef ik ze. En ze doet m.i. net zoveel ter zake als de jouwe. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 minuten geleden, kuzuri zei:

De statistieken die Peter kan bekijken, tonen ook veel lezers in het weekend. Dus die mensen kunnen stemmen, daarvoor hoeven ze niks te posten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

God ja. Als het weer zo'n gedoe wordt als bij 't vorige tornooi, dan hoeft het voor mij niet. Met al die schaduwaccounts en stemmengemanipuleer. Alsof de stemming representatief is. Een overduidelijke winnaar kan op een paar uur tijd onderuit gehaald worden door al die anonieme stemmers. Heel verdacht, vind ik zoiets. Voor mij draait zo'n tornooi om de argumentatie, maar dat sla je dus weer dood door die anonieme stemmers. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, The Alderwood zei:

Voor mij draait zo'n tornooi om de argumentatie, maar dat sla je dus weer dood door die anonieme stemmers. 

Yep. Anoniem stemmen is zo lullig. Lekker ruzie maken debatteren over plaatjes is veel leuker. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

tjah, je kan niet iedereen verplichten om een mening te geven. En Peter kan aan IP nrs zien of iemand meerdere accounts heeft. Ten slotte is het maar een spelletje, als iemand dat wil manipuleren met schaduw accounts... tjah, wat zegt dat dan over die persoon? 

En er kruipt ook heus wel wat werk in zo'n toernooi. Wij kunnen die weekends goed gebruiken, want tijdens de week lukt het niet steeds. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 minuten geleden, The Alderwood zei:

God ja. Als het weer zo'n gedoe wordt als bij 't vorige tornooi, dan hoeft het voor mij niet. Met al die schaduwaccounts en stemmengemanipuleer. Alsof de stemming representatief is. Een overduidelijke winnaar kan op een paar uur tijd onderuit gehaald worden door al die anonieme stemmers. Heel verdacht, vind ik zoiets. Voor mij draait zo'n tornooi om de argumentatie, maar dat sla je dus weer dood door die anonieme stemmers. 

Een persoon kan in ieder geval de zaak makkelijk voor iedereen bederven, dat zagen we de vorige keer wel.
Laat de mensen maar op naam stemmen en zorg dat er per IP adres maar een stem kan worden uitgebracht.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, kuzuri zei:

Dat van één stem per IP, ik weet niet of dat technisch mogelijk is, hier op't forum. 

Maar we kunnen wel zorgen dat je kan zien wie er wat heeft gestemd. 

OK, maar m'n zoon doet ook wel eens mee en dat kan-ie dan dus niet vanaf thuis?!

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 hours ago, kuzuri said:

Dat van één stem per IP, ik weet niet of dat technisch mogelijk is, hier op't forum. 

Maar we kunnen wel zorgen dat je kan zien wie er wat heeft gestemd. 

uitstekend plan wat mij betreft 

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Chimi zei:

Ik vind dat er ook iets van Will Eisner moet bij zijn. Al zou ik niet direct weten welke pagina.

Ik heb een pagina van The Spirit aangedragen.

Daardoor is wel Cerebus komen te vervallen. :e001:

cerebus4.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 hours ago, kuzuri said:

En stemmers. Je hoeft niet te posten om te kunnen stemmen. 

En ik weet niet wat jij denkt van jezelf, maar je mening doet in deze niks ter zake. 

er zijn veel meer stemmers dan posters. en die stemmers zijn er ws meer in het weekend. en ik denk idd dat de ervaring van kuzuri in polls en wedstrijden op de reep iets relevanter is dan whoeverwoods mening.

Deel dit bericht

Link naar bericht
16 minutes ago, Aerogi said:

Ik zou wel graag 2 pagina's willen aanbrengen, maar hoe doe je dat? Ik bedoel dan hoe maak je daar een mooie scan/foto van zonder je strip te beschadigen?

vaak staan afbeeldingen van pagina's ook wel ergens op het internet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
6 minuten geleden, Kool Thing zei:

Keuze 1 : XIII - Alle tranen van de hel

Eigenlijk is Vance een heel matige, saaie tekenaar met veel profiel en frontaangezichten wat ook zichtbaar is in deze plaat ( wat is die cipier slecht getekend! ). Maar ik heb deze plaat gekozen als eerbetoon voor Van Hamme. Nergens is hij er zo in geslaagd om een sfeer en verhaal te scheppen in 1 enkele pagina. Elke andere scenarist heeft hier meerdere pagina's of meer tekst voor nodig om hetzelfde te kunnen vertellen. Je ziet onmiddellijk dat het over criminelen gaat die stom werk moeten doen. Je ziet de hopeloosheid en woede. Je ziet de cipier die last heeft van de hitte. Je voelt de warmte. Een korte tekst. Een veruitgezoomd centraal beeld. Uit deze hel valt niet te ontsnappen. De kleuren zijn geweldig: Het lichtblauwe versus de hete zandkleuren. 

Grafisch niet zo geweldig. qua opbouw gewoon saai. Maar zo effectief!!!! 

XIII.png

euhm, als't voor't toernooi is, dat is de andere draad, sorry ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen