Ga naar inhoud

Amazon Prime.


Zwendel

Recommended Posts

Het is er eindelijk ook in België. Voor 49 Euro per jaar gratis levering + Prime Video (waarvan ik niet goed weet wat erin zit) + nog wat extras.

 

Lijkt mij interessant als het meteen ook voor a.uk en a.fr is want je moet op a.de intekenen. Als het enkel voor bestellingen bij a.de geldig is dan is het niet zo nuttig, daar is het al gratis vanaf 30 Euro.

 

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/11/08/amazon-prime-gelanceerd-in-vlaanderen/

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Amazon heeft onlangs Whole Foods opgekocht.  als er nog zo'n ontwikkelingen plaatsvinden dan is dat alweer een stap dichter bij tijdswinst  door thuisleveringen van voeding, maaltijden enz...Als dat eventueel met drones en vliegcargo's kan gebeuren - er zijn effectief al vliegende auto's - dan is dat wel iets om naar uit te kijken.  Maar ik zie alweer tal van problemen ontstaan door een ander groepje lieden die dat nie zomaar zullen laten gebeuren. Het zou anders te mooi zijn, nietwaar...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ook dat blijft niet duren. Trouwens, Bezos pompt ook veel eigen kpaitaal in private ruimtevaart, R&D enz...hetgeen enkel maar en goede komt voor iedereen, aangezien er technologie en producten uit voortkomen.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Weet er iemand hoe het komt dat je als Belg niets op de Britse Kindle Store kunt kopen? :(

 

Er zijn twee manga (Maoh: Juvenile Remix 5 en 6) die ik graag zou lezen, maar ik vind het alleen maar tweedehands voor absurde prijzen (meer dan €30 of zelfs meer dan €100!). Ik vind geen online scans of wat dan ook. Het lijkt net of deze twee delen verboden zijn voor Belgen ofzo :mellow:

Link naar reactie
20 uren geleden, Red Arrow zei:

Er zijn twee manga (Maoh: Juvenile Remix 5 en 6) die ik graag zou lezen, maar ik vind het alleen maar tweedehands voor absurde prijzen (meer dan €30 of zelfs meer dan €100!). Ik vind geen online scans of wat dan ook. Het lijkt net of deze twee delen verboden zijn voor Belgen ofzo :mellow:

Online scans worden overal van 't net gehaald eens Viz de licentie heeft. Die zijn daar heel strikt over en de meeste scanlators houden zich daaraan.

 

De paperbacks vind je gewoon op amazon.com en niet eens zo duur. Deel 4 zelfs voor $3.99!

Link naar reactie

Hoshin Engi staat overal online, maar is ook van Viz?

10 uren geleden, Tanuki zei:

De paperbacks vind je gewoon op amazon.com en niet eens zo duur. Deel 4 zelfs voor $3.99!

Jij moet in de marketingwereld :e007: Wat heb ik aan deel 4 als de volgende delen zo duur zijn.

 

Maoh 5 kost 19,97 dollar op amazon.com, 33,53 pond op amazon.co.uk en €112,79 op amazon.de. Allemaal tweedehands. Verzendingskosten niet meegerekend.

Maoh 6 kost 55,73 dollar (tweedehands) op amazon.com, 84,41 pond (tweedehands) op amazon.co.uk en €112,97 (nieuw) op amazon.de.

 

Dat is toch echt té duur voor tweedehands. Ze willen echt dat je die twee delen via Kindle leest, maar dat gaat niet als Belg.

 

Jammer. Ik lees eigenlijk weinig manga en vind het niet zo makkelijk om iets leuk te vinden.

Link naar reactie
20 uren geleden, Red Arrow zei:

Hoshin Engi staat overal online, maar is ook van Viz?

 

Ik zei de meeste scanlators, niet allemaal. Het scheelt al veel als ze geen Amerikanen in het team hebben of op een Amerikaanse server draaien.

Als bepaalde delen zo duur zijn: da's vraag en aanbod. Heeft niks te maken met op kindle lezen of zo. En waarom dan maar twee delen?

Niets aan te doen. Bij archonia vond ik trouwens enkele delen voor 3 euro als je snel bent. 5 en 6 zijn daar echter ook uitverkocht.

 

Een tip: leer Japans! Japanse tankobons zijn in de regel stukken goedkoper dan Amerikaanse, qua verzendingskosten scheelt het niet zo veel.

Link naar reactie

Het uitverkocht zijn is inderdaad vraag en aanbod. Het aanbieden van tweedehands aan woekerprijzen is dat niet. Niemand zal die boekjes kopen. Amazon doet dit expres. Sommige artikels zijn absurd goedkoop en andere absurd duur. Die tweedehandsartikelen worden bezorgd door externe verkopers, Kindle verkopen ze zelf.

 

Japans leren? Misschien moet ik eerst maar eens fatsoenlijk Frans leren :e007: Volgens mij wordt er meer manga naar het Frans vertaald dan naar het Engels, en dan kan ik het ook gewoon in de buurt kopen in plaats van uit de VS. Maar ja, sinds het zesde middelbaar heb ik nooit meer Frans gelezen, geschreven of gesproken, dus ik weet er niets meer van.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...