Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
esteban²

HE-MAN and The Masters of the Universe (DC)

Recommended Posts

On 6/26/2018 at 1:28 AM, esteban² said:

Tof!

Ik mis de ThunderCats combo nog, beetje uit het oog verloren. 

THE ORIGIN OF HE-MAN #1

THE ORIGIN OF SKELETOR #1

and THE ORIGIN OF HORDAK #1

Deze zaten al in de bestaande bundels, toch?

Ik denk van niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooi.

Ondertussen is er ook SHE-RA nieuws, de Netflix plaatjes zijn tevoorschijn gekomen.  De reacties zijn voornamelijk negatief.  Dat het eerder HE-RA is en dat de tekenstijl 'kak' is.  Ik deel dat gevoel niet ...

image.thumb.png.732eedfd03f5ed7a7b6b6358c67c99e5.png

image.thumb.png.f432e4429d472da62a7d8670e0016e3c.png

image.thumb.png.ae52787de3ccfb0ca3adbe22b7c82778.png

image.thumb.png.1b3d48e62365955b394f308331704dc8.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

De negatieve reacties komen vooral van leeftijdsgenoten (30-gers) die hun jeugd opnieuw willen beleven, maar al jaren geen animatie meer kijken.  Deze "gekke" (!?) stijl wijkt natuurlijk af van wat in de 80s gangbaar was.  Ik snap de commentaar ook niet echt, ze hebben toch niet echt de trend van 't moment gekozen qua stijl en voor mij oogt het behoorlijk braaf in dat opzicht, verrassend klassiek zelfs, zeker niets "geks".  In tegendeel. Van She-Ra was ik maar halvelings fan, maar ik wil deze toch wel eens checken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hahaha dat ziet er inderdaad niet uit :D Maar als ik die ouwe He-man serie uit de jaren 80 terug kijk....tja dat was ook niet best. Toendertijd geweldig natuurlijk :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

POWER OF GRAYSKULL: The Definitive History of HE-MAN and the Masters of the Universe is vanaf 24 augustus exclusief te zien op Netflix!

Dit is van de makers van de gelijknamige Turtle Power en Nintendo docu's.  Al enkele jaren in ontwikkeling, deze mannen weten ook echt wel waar ze mee bezig zijn. Ik kijk! :) 

En die "Toys that Made Us" aflevering was eigenlijk niet altijd 100% correct wat de feiten betreft.  Ik geloof dat het ditmaal wél zo zal zijn.

PS: Wat die YouTube video betreft, mijn mening over die live-action film is zowat het omgekeerde. ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

I see. :) 

Wel, zelfs als klein manneke kon ik Masters of the Universe niet echt smaken.  De teleurstelling van toen zit nog vers in mijn geheugen, het zat diep. ;) Vlak daarna heb ik zelfs de poster (die ik al had gekregen van de videotheek-uitbater) van de muur gehaald.  Dit week gewoon veel te veel af van datgene waar ik als liefhebber op hoopte.  Dat het grotendeels op Aarde afspeelde, kon ik ook al niet smaken.  Die karakters interesseerden mij geen hol en eisten veel te veel tijd op.  Waar waren de talloze iconische karakters en de tekenfilm- en speelgoedreeks?  Waarom kwamen er andere wezens in de plaats?  Waar was Prins Adam?  Waarom ging het niet over datgene waar het hoorde over te gaan?  Waar was de strijd tussen Castle Grayskull en Snake Mountain en bovenal die wereld waar het zich allemaal zou moeten afspelen?  Alsof al hetgene dat tot de kern van He-Man behoorde overboord gegooid werd.  Dat van die "menselijke context" heeft voor mij net de film verpest.

Het is nu bijna 20 jaar geleden dat ik hem nog eens zag.  Maar ik betwijfel of mijn gevoel nu anders zal zijn ...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen