Ga naar inhoud

HE-MAN and The Masters of the Universe (DC)


esteban²

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Bij Dark Dragon Books doen ze er voorlopig nog een beetje mysterieus over, maar ze hebben de indruk gewekt dat ze de DC He-Man and the Masters of the Universe comics zouden vertalen.  Benieuwd of dat daadwerkelijk gaat gebeuren.

Misschien geen slechte zet.  Er zijn immers twee animatiereeksen én een live-action film op komst.  De nieuwste She-Ra serie was ook een succes.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 21/3/2019 om 10:30, esteban² zei:

image.thumb.png.1a561e3d953e6dc4386d5282258fa46b.png

 

Deze pipo zou serieus in de running zijn om HE-MAN te spelen ... 😟 ... Ik had mij net bij Kellan Lutz (die écht wel goed zou zijn) neergelegd. 😐

 

Op 8/6/2019 om 01:08, esteban² zei:

Oja, voor wie het gemist heeft, bovenstaande is dus inderdaad de HE-MAN acteur.  En de aankondigingsposter (licentie-beurs) mét zowaar bevestiging van de releasedatum:
image.thumb.png.77dd1d09efc624839f41c6250a3949b8.png
 

 

Het aantal keer dat dit project aangekondigd, gecanceld, etc. werd, is niet meer op 10 vingers (en tenen) te tellen.  Het lijkt wel de running gag van Hollywood.  En ook ditmaal, nu alles redelijk concreet leek te worden, hebben we weer prijs.  Noah Centineo gaat het, ondanks het feit dat voorbereidingen voor de rol al volop bezig waren, dan toch niet doen.  Hij zal wél Black Adam (DC) vertolken.  De volgende aankondiging voor 2023 dan maar?

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Op 4/4/2021 om 12:51, esteban² zei:

Misschien geen slechte zet.  Er zijn immers twee animatiereeksen én een live-action film op komst.  De nieuwste She-Ra serie was ook een succes.

Dat eerste seizoen van She-Ra had goede kritieken. Daarna kakte het in. Het is nu generiek kijkvoer voor meisjes. Ik vraag me oprecht af hoe succesvol het is?

 

Ik ben wel nieuwsgierig naar de Hé-man serie op Netflix. Volgens mij is de periode van de jaren 80 wel een beetje geweest. En dat Kevin Smith er aan werkt is meestal ook geen goed teken. 

Link naar reactie

Seizoen 5 van She-Ra is het best beoordeeld van allemaal.  En die ratings gingen vanaf S3 in stijgende lijn, de algemene consensus is toch eerder dat het net beter en beter werd.  De serie heeft ook meer seizoenen gekregen dan oorspronkelijk gepland, net omwille van het succes.  Generiek kijkvoer voor meisjes?  Dat zou ik niet zeggen.  Het werd bijvoorbeeld ook door volwassen mannen bekeken, de reeks heeft in ieder geval een stevige fanbase die zeer uiteenlopend is.  En dat had ik op voorhand eigenlijk helemaal niet verwacht, om eerlijk te zijn.  

 

 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Dat was een vreemd tuig, inderdaad. :D 

 

In other news ...

 

image.png.5ac602305a67a01ae87ac35beb5aae02.png

 

image.png.93b28893f5f2a0b392b2c7c21d97ee54.png

 

image.png.3261c36afeb9f3dc1d70f0c66f7772fa.png

 

image.png.a6d12aafccc997f802eb5b3c49da039b.png

 

Zooo 'klassiek' vind ik de ontwerpen gebaseerd op de sequel-serie, waarvan gezegd werd dat die visueel naadloos zou aansluiten op 't origineel, dan toch niet.  Deze doen mij voorlopig eerder denken aan de revival uit de zeroes.  Moss-Man is wel coolio!

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Op 5/5/2021 om 19:25, esteban² zei:

Zooo 'klassiek' vind ik de ontwerpen gebaseerd op de sequel-serie, waarvan gezegd werd dat die visueel naadloos zou aansluiten op 't origineel, dan toch niet.  Deze doen mij voorlopig eerder denken aan de revival uit de zeroes.  Moss-Man is wel coolio!

Klopt, lijken inderdaad meer op de gereboote variant.

 

 

maxresdefault (17).jpg

Link naar reactie

Vooral de (ver)houding(en) en de torso bijvoorbeeld.  Het verrast mij wel dat deze er komen, want er is nog maar net een nieuwe MotU-speelgoedlijn.  

 

En van die andere aankomende He-Man animatieserie komt eveneens merchandise.

 

image.thumb.png.dfd9f9048920091fdb34fc2d70035f87.png

 

Of ik in die mate mijn knop ga kunnen omdraaien? 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

image.thumb.png.54aeaec23240c967849f92cdfd01baa3.png

 

Toch wel flink balen dat de aanvulling van A Character Guide énkel en alleen als bundel met The Toys of MOTU te verkrijgen is, gelimiteerd (ongenummerd) dan nog en daarbovenop belachelijk duur wat verzending betreft. :( 

 

Dat Toys-boek met meer dan 700 pagina's is echter een absolute must.  En gelukkig wél vlot te verkrijgen.

 

image.thumb.png.c3a8f8f31abcf953f2e1b8ef554195a0.png

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Het is ... euh ... enfin, het is me wat.  Een poging om een nieuwe generatie jongeren voor He-Man te winnen.  Benieuwd of dat lukt.  Van She-Ra had ik het ook niet echt verwacht, en kijk.  Vandaag is alles erg vluchtig natuurlijk, er zijn geen echte blijvers meer.  Of toch héél weinig.

 

Dan toch blij dat er ook een "classics" reeks komt.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Ik zou trouwens aanraden niet te diep te zoeken op het bijhorende 'speelgoed', want één van de figuren (die ik hier bewust niet geplaatst heb, net zoals verscheidene sites die het ook vermeden hebben) geeft eigenlijk weg welk verhaal (bekend uit de comics) ze gaan brengen en waar dus de hele opbouw op uit zal draaien.  Zelf spijt dat ik het gezien heb.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Vind je het dan niet jammer dat je dat al weet?  Dat is zowat de clue waar het hele verhaal naartoe zal werken, normaal gezien.  Zelf had ik 'm namelijk veel liever niet gezien.  Het is zo'n beetje alsof de finale, inclusief verrassende wending, op de cover van een strip zou staan.

 

In other news:  Ook van de andere He-Man serie, gericht op de hedendaagse jeugd, is speelgoed gespot ...

 

image.thumb.png.ea2e1fb8fed4f370514966dfa67e4aa4.png

 

image.thumb.png.42dd8744ca3236371ff80a0f1411464e.png

 

image.thumb.png.3cac4d4f701c0ad19e08b4635954e2fd.png

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Ugh, He-Man and the Masters of Space ... Dat willen we allemaal negeren, toch? ;)  Tegelijkertijd eigenlijk meer een reboot, ook al was dat woord toen nog geen ding.  Wat mij betreft het dieptepunt van de franchise.

 

Dat andere is vooral op jongere kinderen gericht, schijnt.  Het publiek van Trollhunters, Ebelow, etc.  Het internet is hard voor die designs, maar kom, je moet nu echt niet meer met die 80s-look afkomen bij de hedendaagse jeugd.  Ik ga stiekem kijken, denk ik.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...