Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
esteban²

HE-MAN and The Masters of the Universe (DC)

Recommended Posts

She-Ra vond ik best aardig. Het was iets te nadrukkelijk gevuld met queer personages. Dat neigde naar overkill. Maar verder een heel amusante serie die zijn eighties tegenhanger ver achter zich laat. 

En toch... Als ik heel cynisch ben dan vind ik eigenlijk ook dat je deze franchise in de eighties moet laten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ergens denk ik ook wel "Laat het gerust!", maar wie weet ... Tegenover een "The Dark Crystal" prequel stond ik ook erg skeksis, ik bedoel, sceptisch.  En kijk, ik geniet met volle teugen. :)   Ik denk dat ik meer vertrouwen heb ik een cartoon-sequel dan in de film.  Omdat de film zeker een trilogie zou moeten zijn en ze een deftige herwerking onmogelijk in één film kunnen proppen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 11/9/2019 om 08:05, esteban² zei:

egenover een "The Dark Crystal" prequel stond ik ook erg skeksis, ik bedoel, sceptisch. 

Oh no, you didn't ... 

Op 11/9/2019 om 08:05, esteban² zei:

Ik denk dat ik meer vertrouwen heb ik een cartoon-sequel dan in de film. 

Ik weet het niet. Los van mijn eerdere twijfel, ben ik ook niet enthousiast over de rol van Kevin Smith die ik als schrijver erg overroepen vind. Wat me er niet van zal weerhouden om minstens drie episodes te kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk dat Kevin Smith vooral als uitgangsbord (populair op Comic Cons etc, waar He-Man hot is) zal dienen en een beetje als drijvende kracht achter het geheel ... Uiteraard komt daar een heel team aan te pas.  Gelukkig maar, inderdaad. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...