Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
esteban²

De Mini-Mensjes (Pierre Seron)

Recommended Posts

Gast Kontiki

De oplage van deel 3 zou toch al die van de eerste twee delen (eerste druk + herdruk) moeten evenaren. Volgende week kolt deel 5 uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 uren geleden, Kontiki zei:

De oplage van deel 3 zou toch al die van de eerste twee delen (eerste druk + herdruk) moeten evenaren. Volgende week kolt deel 5 uit.

Heb jij weet van de oplage of wordt daar niet over gesproken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 uren geleden, Kontiki zei:

De oplage van deel 3 zou toch al die van de eerste twee delen (eerste druk + herdruk) moeten evenaren. 

Dat lijkt mij ook een logische oplage.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Er staan ook een aantal mooie originelen te koop van De Mini-mensjes én Aurora en Ulysses bij de Galerie Huberty Breyne aan schappelijke prijzen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wie kan vertellen of de integrale reeks ook de nummers die verschenen zijn na Dupuis, opneemt?

Zoals deze die uitkwam bij Claire de Lune:

afbeelding.thumb.png.c486a4f9049a6a51e981404f905350c0.png

Of deze die uitkwamen bij Soleil en Jourdan:

afbeelding.png.66ad07fe5a08e10525ab1c96afc0e98b.png     afbeelding.png.e5abefa16eeb5b790d5bea561d41b7fa.png    afbeelding.png.cfa82ba55dd0b81f2977bf3d4c0c5ffd.png  afbeelding.png.1896ed0e3c3a2a676e33b98a7a5d6883.png  afbeelding.png.e40365fbdf88e1bd0fc176abe2dc5a3c.png

Wie het weet mag het zeggen!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Degenen die bij Soleil en Jourdan zijn uitgekomen zijn volgens mij allemaal reeds in de eerste integralen opgenomen. Dat waren al oudere verhalen.

Die van Claire de Lune - tot op heden is er geen bevestiging dat ze die gaan opnemen. Ze hebben net de 9de integrale uitgebracht en dat verhaal zou dan in de 11de integrale moeten zitten.

Antwoord op de site van Dupuis van iemand die dezelfde vraag had gesteld:

Il est encore trop tôt pour répondre sur Eslapion 3 mais nous ferons tout notre possible pour qu'il figure dans le dernier volume.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎10‎/‎09‎/‎2018 om 14:12, Daan zei:

Wie kan vertellen of de integrale reeks ook de nummers die verschenen zijn na Dupuis, opneemt?

Zoals deze die uitkwam bij Claire de Lune:

afbeelding.thumb.png.c486a4f9049a6a51e981404f905350c0.png

Of deze die uitkwamen bij Soleil en Jourdan:

afbeelding.png.66ad07fe5a08e10525ab1c96afc0e98b.png     afbeelding.png.e5abefa16eeb5b790d5bea561d41b7fa.png    afbeelding.png.cfa82ba55dd0b81f2977bf3d4c0c5ffd.png  afbeelding.png.1896ed0e3c3a2a676e33b98a7a5d6883.png  afbeelding.png.e40365fbdf88e1bd0fc176abe2dc5a3c.png

Wie het weet mag het zeggen!

minimensjs.thumb.jpg.8b376dcb64e9746171254c1a1aac1659.jpgminimensjs.thumb.jpg.6ba12eac6e9b16b9e2b836d7009d0aa7.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Sorry, ging iets mis

Deze delen heb ik in het Nederlands kunne kopen.

Ben nog niet helemaal compleet wat de Mini Mensjes betreft maar kom in de buurt

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik weet dat ze bestaan maar dat zijn illegale albums. Ik wil graag verre van piraterij blijven... misdadig dat hier mensen geld aan verdienen en niets aan Dupuis en of Seron afdragen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 uren geleden, Daan zei:

Ik weet dat ze bestaan maar dat zijn illegale albums. Ik wil graag verre van piraterij blijven... misdadig dat hier mensen geld aan verdienen en niets aan Dupuis en of Seron afdragen.

Laat ik voorop stellen dat ik deze uitgaven niet heb. 

Zelf vind ik dit niet zo misdadig. Ik vind het zelfs wel bijzonder. Dat iemand zich deze moeite doet om toch een strip vertaald te krijgen. 

Ik deel je mening wat Seron betreft, maar met Dupuis heb ik geen medelijden. Zij hadden dit ook gewoon kunnen uitgeven, maar blijkbaar vonden zij dat niet nodig. Blijkbaar tot grote teleurstelling van enkele fans. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 minuten geleden, De Hollander zei:

Laat ik voorop stellen dat ik deze uitgaven niet heb. 

Zelf vind ik dit niet zo misdadig. Ik vind het zelfs wel bijzonder. Dat iemand zich deze moeite doet om toch een strip vertaald te krijgen. 

Ik deel je mening wat Seron betreft, maar met Dupuis heb ik geen medelijden. Zij hadden dit ook gewoon kunnen uitgeven, maar blijkbaar vonden zij dat niet nodig. Blijkbaar tot grote teleurstelling van enkele fans. 

Er zijn zo meer boeken verschenen.

B.v. van Chick bill waar ik ook een groot fan van ben.

Deze heb ik in het frans gekocht maar aangezien ik maar een jaar frans heb gehad op school is het lezen niet echt ideaal zullen we maar zeggen.

En dan komt in mij de verzamelaar om de hoek kijken.

Voor de tekenaar inderdaad  een slechte zaak en de uitgeverij..... tsja, volgens mij hadden ze het inderdaad zelf in de hand om het uit te geven.

Misschien is het een periode geweest waarin de nederlandse strips een stuk minder verkocht werden en men dus geen aantallen kwijt kon?

Ik weet het niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoe dan ook, dat zo'n paar laatste albums nooit vertaald worden is voor niet-Franskundigen ronduit ergerlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben wel zeer te spreken over het uitgeeftempo. Het zal tenminste geen tien jaar duren vooraleer de reeks compleet is. Goed zo.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...