Ga naar inhoud

FACTS - Your Belgian Comic Con : 29&30 september 2018 - 25 jaar


shakeitupguy

Recommended Posts

11 hours ago, Tweetie said:

Shekeitupguy heeft deze ook nog niet genoemd, ook een DDB reeks, 999.  Bij andere reeksen zie ik Bianchini alleen als scenarist staan.

 

Bianchini.JPG

Het is dat Shekeitupguy deze maand op verlof is in het verre Cambodia om zich deftig met aankondigingen mee bezig te houden ;-)

Maar voor vertrek heeft ie wel aankondigingslijst aan de webmaster bezorgd die alles mooi aankondigt :-)

 

Aankondiging van 2 tekenaars van DDB reeksen is ook geen toeval want ze komen in partnership met DDB en ze zullen normaliter dus ook bij hen te vinden zijn.😎

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Weer heel wat stripaankondigingen :-)

 

Regis Penet : Roma 1, La tomate (scenariste hiervan zal er ook zijn).

Jean-Charles Poupard : Meesters inquisiteurs 5

Yves Swolfs : Lonesome, Legende, Durango, Prins van de nacht.

Frisco/Bernard Katthou Mx 22, Bikini Atoll

Eugenio Sicomoro : Koud licht,  De poort naar de hemel

 

En er volgen nog stripnamen en uiteraard nog heel wat comic aankondigingen. Augustus wordt een warme maand :-)

 

 

Link naar reactie
21 hours ago, Campesino said:

Per dag?

 

Neen, voor het volledig weekend. Er werden zeker meer dan 100 albums verkocht maar ik vermoed dat hij er nog wel een aantal gemaakt heeft in ongekocht albums die bezoekers gaven dus ik gok op een 120 tekeningen in totaal.

 

Voor Vignaux zullen het er wel een pak minder zijn. Ik vermoed 20/25 per dag.

 

Link naar reactie
4 uren geleden, shakeitupguy zei:

Neen, voor het volledig weekend. Er werden zeker meer dan 100 albums verkocht maar ik vermoed dat hij er nog wel een aantal gemaakt heeft in ongekocht albums die bezoekers gaven dus ik gok op een 120 tekeningen in totaal.

 

Voor Vignaux zullen het er wel een pak minder zijn. Ik vermoed 20/25 per dag.

Die moeten dan wel 5x zo goed zijn als die van Surzhenko, als hij even hard werkt. 😃

 

Link naar reactie

We breiden onze tekenaarslijst uit met volgende 2  internationale comic tekenaars :

 

De Amerikaan Derek Charm werkte mee aan Marvel’s Squirrel Girl,  Powerpuff Girls,  Star Trek, Mickey Mouse, Uncle Scrooge & Star Wars Adventures waar tegen FACTS deel 1 in het Nederlands zal verschenen zijn bij Dark Dragon Books 😎 en wat ook moet aangekocht worden voor een tekening.

 

De Canadees Ramon K. Perez kennen we dan van oa Star Wars: The Clone Wars Adventures, All New Hawk-Eye, Wolverine & The X-Men

 

 

FACTS18-Derek-Charm.jpg

 

FACTS18-Ramon-Perez.jpg

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

nice going.
Ik heb de lijst eens bekeken van alle artiesten en het is wel een prachtige variatie aan artiesten, dat moet gezegd worden.

 

De combi van strip, comics en cartoons is erg goed gedaan, heren!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
9 uren geleden, shakeitupguy zei:

Waar zie je Marco Bianchini niet meer staan?

Hij is nog steeds te vinden onder de guests pagina  https://facts.be/guests/ met het label Cancelled (al 2 weken geleden).

 

Op meer plaatsen (eenduidig is het niet) maar kan zijn dat ik het gemist heb.

 

Evenals de heldere mededeling dat hij geannuleerd is.

Maar nu duidelijk en dank je voor dat.

Link naar reactie
54 minutes ago, Guilty Pleasure said:

Op meer plaatsen (eenduidig is het niet) maar kan zijn dat ik het gemist heb.

 

Evenals de heldere mededeling dat hij geannuleerd is.

Maar nu duidelijk en dank je voor dat.

Graag gedaan. 

Tekenaars kan je ofwel in de Guest overview zien of op de pagina met de info over het bekomen van tekeningen van de aanwezige tekenaars.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...