Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
shakeitupguy

FACTS - Your Belgian Comic Con : 29&30 september 2018 - 25 jaar

Recommended Posts

Weer 3 comic namen er bij waar onder 2 die ook strips tekenden.😎

Niko Henrichon : Noah, Metabaronnen

Goran Parlov : de laatste Tex Willer verschenen bij HUM

En uiteraard zullen er de komende nog andere toffe striptekenaars en comicartiesten worden aangekondigd.

Goran-Parlov-360-px.jpgNiko-Henrichon-360px.jpg

Matteo-Buffagni-360px.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Na het succes van Surzhenko (die in april meer dan 100 dédicaces uit zijn hand schudde) is het de beurt aan Kriss Van Valnor (en Sneeuw) tekenaar Fred Vignaux om naar FACTS te komen 😎.

Fred-Vignaux-360px.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
20 uren geleden, shakeitupguy zei:

Na het succes van Surzhenko (die in april meer dan 100 dédicaces uit zijn hand schudde) is het de beurt aan Kriss Van Valnor (en Sneeuw) tekenaar Fred Vignaux om naar FACTS te komen 😎. 

Per dag?

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 hours ago, Campesino said:

Per dag?

Neen, voor het volledig weekend. Er werden zeker meer dan 100 albums verkocht maar ik vermoed dat hij er nog wel een aantal gemaakt heeft in ongekocht albums die bezoekers gaven dus ik gok op een 120 tekeningen in totaal.

Voor Vignaux zullen het er wel een pak minder zijn. Ik vermoed 20/25 per dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, shakeitupguy zei:

Neen, voor het volledig weekend. Er werden zeker meer dan 100 albums verkocht maar ik vermoed dat hij er nog wel een aantal gemaakt heeft in ongekocht albums die bezoekers gaven dus ik gok op een 120 tekeningen in totaal.

Voor Vignaux zullen het er wel een pak minder zijn. Ik vermoed 20/25 per dag.

Die moeten dan wel 5x zo goed zijn als die van Surzhenko, als hij even hard werkt. 😃

Deel dit bericht

Link naar bericht

We breiden onze tekenaarslijst uit met volgende 2  internationale comic tekenaars :

De Amerikaan Derek Charm werkte mee aan Marvel’s Squirrel Girl,  Powerpuff Girls,  Star Trek, Mickey Mouse, Uncle Scrooge & Star Wars Adventures waar tegen FACTS deel 1 in het Nederlands zal verschenen zijn bij Dark Dragon Books 😎 en wat ook moet aangekocht worden voor een tekening.

De Canadees Ramon K. Perez kennen we dan van oa Star Wars: The Clone Wars Adventures, All New Hawk-Eye, Wolverine & The X-Men

FACTS18-Derek-Charm.jpg

FACTS18-Ramon-Perez.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen