Ga naar inhoud

FACTS - Your Belgian Comic Con : 29&30 september 2018 - 25 jaar


shakeitupguy

Recommended Posts

Artist Alley of elders op FACTS?


O en Spacemonster Art (aka Lianne Panne) komt ook met haar werk naar FACTS

spacemonsterart.thumb.jpg.c98c41ac05a5258e3c2d8dfd4c9dc6c1.jpg

 

https://www.facebook.com/spacemonsterarts

 

https://www.instagram.com/spacemonsterarts/

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Een van de meest bestelde issues deze maand in pre-order is het eerste nummer van de comic versie van Stranger Things.

We hebben 50 exemplaren te koop. Aankoop van de comic dient als ticket om een tekening te kunnen bemachtigen van de tekenaar Stefano Martino.

Er zullen ook enkele Daedalus uitgaven van zijn strips worden aangeboden voor diegenen die liever de tekening in het album willen  maar sowieso moet de comic aangekocht worden.

 

Stefano-Martino-360px.jpg

 

Link naar reactie
8 minuten geleden, shakeitupguy zei:

Een van de meest bestelde issues deze maand in pre-order is het eerste nummer van de comic versie van Stranger Things.

We hebben 50 exemplaren te koop. Aankoop van de comic dient als ticket om een tekening te kunnen bemachtigen van de tekenaar Stefano Martino.

Stefano-Martino-360px.jpg

 

Hm, kun je niet beter een plaatje van de binnenkant nemen? Jouw plaatje is de Kyle Lambert cover van Stranger Things. 

Link naar reactie
Op 18/9/2018 om 14:19, shakeitupguy zei:

Morgen verschijnt De beul 1&2 dat uitgebracht wordt door Daedalus.

Deze mooie albums kan u op FACTS laten signeren door tekenaar Julien Carette aan de Daedalus. 😁

 

FACTS18-Julien-Carette.jpg JulienCarette2.jpg

 

De covers van De Beul zijn getekend door Bastide ( tekenaar van Samber/Bollie&Billie ). Maar Julien Carette is ook meer dan prima. Goede strip trouwens !

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
9 hours ago, Guilty Pleasure said:

Die komt dus nie slimmerikje.

Misschien handig om een lijst op te stellen van diegenen die wel komen. 

Die kan je gewoon vinden op de site en het is best nog een lange lijsthttps://facts.be/guests/

 

De enige tekenaar die er nog niet bij staat is Ralf Van der Hoeven die bij Dark Dragon Books Dead Pool tekeningen zal maken.

 

 

9 hours ago, SPeeDy said:

Relatief veel cancels niet? 1 acteur, 5 tekenaars. 😞

Het is altijd jammer als guests annuleren en we hebben als organisatie daar maar weinig vat op. 

Ieder van hun heeft hun reden gegeven waarom ze niet komen en voor elk is het een zeer aanvaardbare reden.

Sommigen hebben ook al aangegeven om in 2019 te willen komen dus beschouwen we het eerder uitstel dan afstel.  😄

 

 

Link naar reactie
9 uren geleden, SPeeDy zei:

Relatief veel cancels niet? 1 acteur, 5 tekenaars. 😞

meer tijd voor het ontdekken van die geweldige artiesten in de Local Artist Alley gebeuren zoals Spacemonsters en Howling Riot :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
3 minutes ago, boomvavavoom said:

meer tijd voor het ontdekken van die geweldige artiesten in de Local Artist Alley gebeuren zoals Spacemonsters en Howling Riot :)

Klopt! Alleen hebben we het tegenwoordig niet meer over Local Artist Alley maar over Creator's zone dit omdat er ook internationale tekenaars aanwezig zijn 😉. Die Creator's zone is zo populair dat we er 2 hebben opgevangen  in de Artist Alley : Hassan Saber & Alessandro Micelli. 😄

 

Link naar reactie

Dit is een print die gratis wordt gegeven bij aankoop van Star Wars Adventures 1 dat verschenen is bij Dark Dragon Books.

 

Ook al is dit album uitgegeven bij Dark Dragon Books, tekenaar Derek Charm zal bij in de Artist Alley te vinden zijn en de albums moeten op de boekenstand van de Artist Alley gekocht worden en de aankoop van deze SC is voldoende voor een tekening;-)

 

 

 

 

 

 

Derek Charm - Print.png

Link naar reactie
Op 24/9/2018 om 14:33, shakeitupguy zei:

De laatste comic tekenaar die we aankondigen is Carlos Rodriguez.

 

Voor de eerste zal er een Variant  comic beschikbaar zijn op FACTS met een cover die speciaal voor de beurs werd gemaakt.

 

Het wordt een variant van Faith: Dreamside #1

 

Carlos-Rodriguez-360px.jpg

het is een mooie variant geworden! Heb het meteen online gezet! http://www.comicsforsinners.com/valiant-is-bringing-faith-exclusive-to-facts-2018-in-belgium/

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

De details van de plattergrond zijn wederom een joy om te ontdekken. Dit jaar is tot nog toe de mooiste plattegrond die ik ooit heb gezien!

PS de artiest had dit best mogen signeren van me!

 

afbeelding.thumb.png.07e0547704a723439fd67593a8e99828.png

 

Meer te zien hier: https://facts.be/floor-plan-facts-fall-2018/

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Dus net onder en helemaal rechts... daar is het voor mij te doen :)

Fijn om mezelf al even gek te maken :) ahum, voor te bereiden!


Zeker rechts heb ik veel zin in... een heleboel nieuwe artiesten die me hopelijk ter plekke nog meer verbazen!

afbeelding.thumb.png.577f56cb05c23bc0425a96697111cf97.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

De comic was in 1-2-3 uitverkocht, ik had het laatste exemplaar en had dan nog een priority ticket. Ik had zelf geen kans meer op een signeerticket. Terwijl het niet eens echt druk was bij Martino. Ik kreeg wel een handtekening. Zullen snelle sketches geweest zijn, gezien alles uitverkocht was en het relatief kalm was aan zijn tafel.

Keramidas -Mickey enkel franse uitgave, ook daar weer teleurgesteld. Deze zijn volgens mij toch vertaald. Ofwel waren die ook aan mijn neus voorbij? Die heb ik dan maar links laten liggen. Luuna lag er wel in beide talen. 

Henrichon - aanvaardde zoveel tekeningen op papier, dat mensen voor een dédi in een boek met ticket werden weggestuurd.  

 

Ook de gratis sketches voor priority liep niet top. Zanchi wist van niets en ik stond als eerste aan zijn tafel. Pas als ik bij Barbieri stond, kwamen ze met de tickets af. Sta je dan eens al eerste aan een tafel. Worden ze aan anderen gegeven. Soit, ook niet moeilijk over gedaan.

 

Voor de rest alles prima en vlot, Blijft een super evenement, en overal heb je uiteraard hekelpuntjes. Dit waren de 4 die ik had ondervonden.

Link naar reactie
55 minuten geleden, Hollywood zei:

De comic was in 1-2-3 uitverkocht, ik had het laatste exemplaar en had dan nog een priority ticket. Ik had zelf geen kans meer op een signeerticket. Terwijl het niet eens echt druk was bij Martino. Ik kreeg wel een handtekening. Zullen snelle sketches geweest zijn, gezien alles uitverkocht was en het relatief kalm was aan zijn tafel.

Keramidas -Mickey enkel franse uitgave, ook daar weer teleurgesteld. Deze zijn volgens mij toch vertaald. Ofwel waren die ook aan mijn neus voorbij? Die heb ik dan maar links laten liggen. Luuna lag er wel in beide talen. 

Henrichon - aanvaardde zoveel tekeningen op papier, dat mensen voor een dédi in een boek met ticket werden weggestuurd.  

 

Ook de gratis sketches voor priority liep niet top. Zanchi wist van niets en ik stond als eerste aan zijn tafel. Pas als ik bij Barbieri stond, kwamen ze met de tickets af. Sta je dan eens al eerste aan een tafel. Worden ze aan anderen gegeven. Soit, ook niet moeilijk over gedaan.

 

Voor de rest alles prima en vlot, Blijft een super evenement, en overal heb je uiteraard hekelpuntjes. Dit waren de 4 die ik had ondervonden.

Maar dit is toch serieus slecht naar de betalende bezoekers toe? Waar is de organisatie dan mee bezig? 

Link naar reactie
18 minuten geleden, Guilty Pleasure zei:

Maar dit is toch serieus slecht naar de betalende bezoekers toe? Waar is de organisatie dan mee bezig? 

Ik denk dat de schuld eerder bij Henrichon te zoeken is, stonden 3 mensen in een rij, en ie was bezig met een tekening. Na een halfuur vroeg ie of het enkel voor een handtekening was. Nee zeiden ze voor een dédi en ze toonden hun ticket. Ach kom eens terug binnen een uur of of 2. Ik moet eerst nog tekeningen afwerken. Leuk zeg, dus zijn ze hun strips gaan inruilen. Dus ik denk niet dat de organisatie daar iets kan aan doen.

 

Die gratis sketches lag ook grotendeels aan Zanchi. Staat duidelijk op de site, is ook op voorhand aan de tekenaars gezegd. Maar Zanchi zal  het niet goed begrepen hebben, want Sciarrone naast hem deed het duidelijk wel.  Had ik misschien beter eerst naar hem geweest 🤔

 

Martino kon er volgens mij een hoop meer doen, maar als ie zelf zegt maximum 20 en maakt er zich vlug van af.

 

Dus veel schuld bij organisatie zou ik nu niet durven zeggen. Beetje samenloop van omstandigheden 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...