Ga naar inhoud

Music for Life- Stripveiling


Hollywood

Recommended Posts

Volgens mij komen de echte bieders maar tijdens het laatste uur. Er zijn nog enkele heel laag genoteerde stukken.

Er sluiten trouwens nog 10 stripveilingen vóór Strips4Life. Als die 10 voorbij zijn, zullen er waarschijnlijk nog bieders naar Strips4Life afzakken.

Het moet dus eigenlijk nog beginnen.

 

Momenteel ben ik nog op drie kavels niet overboden.

Wel een gevaarlijk spelletje, vind ik. Je moet maar klikken...

Link naar reactie
13 minuten geleden, Peter Motte zei:

Volgens mij komen de echte bieders maar tijdens het laatste uur. Er zijn nog enkele heel laag genoteerde stukken.

Er sluiten trouwens nog 10 stripveilingen vóór Strips4Life. Als die 10 voorbij zijn, zullen er waarschijnlijk nog bieders naar Strips4Life afzakken.

Het moet dus eigenlijk nog beginnen.

 

Momenteel ben ik nog op drie kavels niet overboden.

Wel een gevaarlijk spelletje, vind ik. Je moet maar klikken...

Er sluiten er nog meer volgens mij. Morgen komen er terug een heel deel bij. Die sluiten ook allemaal voor zondag 9/12. 

Link naar reactie
Op 28/11/2018 om 17:39, Ambreville zei:

Ai. 

Er staat er net eentje op 2dg voor 1700 euro. Die van de veiling zou ook wel stevig opbrengen.

Net even gekeken. Die van 1700 is een stuk groter. Staan er nog te koop op, rond de 450 euro zelfde grote maar niet echt schoon. 

Ik weet wat hij normaal vraagt voor dit item, laten we zeggen we zijn er bijlange nog niet 😄

Link naar reactie

De hele dag problemen gehad met de link op mijn blog naar de veiling. Nu lijkt het opgelost, maar het is wel onrustwekkend.

Ik hoop dat mijn site niet is gehackt. Ik kan ook een fout hebben gemaakt. Maar als het een hacker was, dan zeker geen ethische hacker, want een link vernielen naar een veiling voor een goed doel kun je niet ethisch noemen.

Link naar reactie
Op 10/10/2018 om 18:17, Hollywood zei:

De veilingsopbrengsten van verkoper gaat naar mij. Voor de koper gaat het richting catawiki. Maw ik hoef geen commissie te betalen. Het bedrag dat het zal geveild worden wordt integraal gestort. De koper zal uiteindelijk wel een deel aan catawiki moeten betalen. 

Toch nog even meegeven, want ik had het al eens vermeld. Ik betaal als verkoper GEEN commissiekosten. De kopers betalen WEL 9% commissiekosten. Gewoon dat er achteraf geen problemen rond komen. 

 

Link naar reactie
2 hours ago, Hollywood said:

Toch nog even meegeven, want ik had het al eens vermeld. Ik betaal als verkoper GEEN commissiekosten. De kopers betalen WEL 9% commissiekosten. Gewoon dat er achteraf geen problemen rond komen. 

 

Er komt dus toch nog zo'n 10%, plus de verzendingskosten. Met andere woorden: Catawiki verdient er toch nog aan, alhoewel ze de indruk geven van niet.

Link naar reactie
8 hours ago, Peter Motte said:

Waarom niet? Hij mag ze toch zelf kopen?

 

Sorry maar ik vind dit toch wat raar niet? Komt wat over als verkoper die de prijs nog probeert op te drijven. Als ik dit moest organiseren zou ik me zelf onthouden van mee te bieden. Ik weet dat Hollywood dit niet zo bedoelt, maar wou het toch even kwijt dat ik het raar vind.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
9 uren geleden, Hollywood zei:

Je mag altijd hopen 😀.

Uiteindelijk ben ik al content, alles die erbij komt is leuk meegenomen natuurlijk.

Natuurlijk gaan de prijzen nog heel erg omhoog, bij veilingen bieden er zeer velen pas op het laatste moment om de prijs niet te snel omhoog te brengen gedurende de veiling.

Zelf zal ik ook op het laatst nog gaan meedoen op meerdere kavels:D

Link naar reactie
1 uur geleden, SPeeDy zei:

 

Sorry maar ik vind dit toch wat raar niet? Komt wat over als verkoper die de prijs nog probeert op te drijven. Als ik dit moest organiseren zou ik me zelf onthouden van mee te bieden. Ik weet dat Hollywood dit niet zo bedoelt, maar wou het toch even kwijt dat ik het raar vind.

Van mij mag dat wel hoor, Hollywood is toch niet de eigenaar van deze originelen? Hij is hooguit intermediair. En het is toch overduidelijk dat hij liefhebber is van originelen, dus mag hij meebieden. Alles voor het goede doel!

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
2 uren geleden, eriktex zei:

Van mij mag dat wel hoor, Hollywood is toch niet de eigenaar van deze originelen? Hij is hooguit intermediair. En het is toch overduidelijk dat hij liefhebber is van originelen, dus mag hij meebieden. Alles voor het goede doel!

In dit geval ben ik het daar wel mee eens. 

Normaal is de verkoper ook de eigenaar en in dat geval vind ik het niet kunnen, maar hier zie ik geen bezwaren. 

Alleen moet Hollywood eigenlijk net als iedereen verzendkosten betalen 😁, om geen voordeel te hebben t.o.v. andere bieders. 

Link naar reactie
20 minuten geleden, Hollywood zei:

Ik bied gewoon mee op wat ik leuk vind. Ben ik de hoogste bieder dan betaal ik mijn prijs net als iedereen anders en ook de 9% . Dit is geen prijsopdrijving. Ik bied trouwens maar mee op 1 stuk voorlopig.  Ik zie geen enkele reden waarom ik mij zou onthouden. 

2 stukken dus. Vanderlinden ook, in naam van alle forummers die een steentje hebben bijgedragen.

Link naar reactie
1 uur geleden, Peter Motte zei:

Als de verkoper op zijn eigen stukken biedt, loopt hij het risico hoger te gaan dan het budget van de potentiële koper, en met een onverkocht stuk achter te blijven.

In normale omstandigheden heb je 100% gelijk.

Maar ik ben geen verkoper, en onverkochte stukken (buiten de 2 die de reserve nog niet hebben gehaald) zullen er niet zijn. 

Ik bied alleen op hetgene waar ik zelf interesse in heb, en ook daadwerkelijk wil kopen om aan mijn muur te hangen. Dit is 1 kavel. 

Link naar reactie
2 uren geleden, Peter Motte zei:

Als de verkoper op zijn eigen stukken biedt, loopt hij het risico hoger te gaan dan het budget van de potentiële koper, en met een onverkocht stuk achter te blijven.

Wat begrijp je dan niet in dit geval?......Hollywood is geen eigenaar en biedt niet om prijzen op te drijven, maar om ze zelf te kopen. Dat maakt toch niks uit. Hij heeft alleen de kavels geregeld met de tekenaars. Dus als hij er zelf eentje wil kopen en hij betaalt dit gewoon met 9% opslag....prima toch?

Link naar reactie
15 minuten geleden, Lecram zei:

Wat begrijp je dan niet in dit geval?......Hollywood is geen eigenaar en biedt niet om prijzen op te drijven, maar om ze zelf te kopen. Dat maakt toch niks uit. Hij heeft alleen de kavels geregeld met de tekenaars. Dus als hij er zelf eentje wil kopen en hij betaalt dit gewoon met 9% opslag....prima toch?

Dank u 😉

Link naar reactie
17 hours ago, Hollywood said:

In normale omstandigheden heb je 100% gelijk.

Maar ik ben geen verkoper, en onverkochte stukken (buiten de 2 die de reserve nog niet hebben gehaald) zullen er niet zijn. 

Ik bied alleen op hetgene waar ik zelf interesse in heb, en ook daadwerkelijk wil kopen om aan mijn muur te hangen. Dit is 1 kavel. 

Ik was blijkbaar niet duidelijk:

ik bedoel alleen maar dat als een verkoper op eigen stukken zou bieden met de bedoeling om de prijs op te drijven - en dus niet met de bedoeling om ze zelf te kopen (wat een verkoper niet zou doen, nogal wiedes, omdat hij normaliter eigenaar is) - dat hij het risico loopt te overschatten wat de koper eventueel zou willen betalen, en dus bestaat het risico dat hij met het stuk blijft zitten. Sterker nog: dat hij het zelf moet kopen en alle kosten die eraan zijn verbonden moet betalen.

Ik heb nooit gezegd dat H niet zou mogen bieden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...