Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Hollywood

Music for Life- Stripveiling

Recommended Posts

Nogmaals ter verduidelijking.

Veiling loopt via veilingsite catawiki.

Startdatum 23/11 tem 1/12

Indien de link beschikbaar is, wordt deze hier geplaatst.

Tekeningen die later ten huize komen, zullen dan via 2dehands worden verkocht. Ik hoop van niet, maar de kans bestaat dat er 1 of 2 buiten datum zullen vallen.

Als mijn plaatje klopt volgen er nog 11 tot nu toe ongekende tekeningen

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Lecram zei:

Ik denk dat je een hele mooie opbrengst gaat genereren voor het goede doel.......ik ga zeker meebieden😊 

Thanks, ik heb in ieder geval mijn uiterste best gedaan. Van begin april tot nu. Nog een 6 tal weken te gaan en het is zo ver. 

Vanaf dan is het even uit mijn handen. Enkel het versturen wordt nog een zware opdracht 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
39 minuten geleden, Hollywood zei:

Nogmaals ter verduidelijking.

Veiling loopt via veilingsite catawiki.

Startdatum 23/11 tem 1/12

Indien de link beschikbaar is, wordt deze hier geplaatst.

Tekeningen die later ten huize komen, zullen dan via 2dehands worden verkocht. Ik hoop van niet, maar de kans bestaat dat er 1 of 2 buiten datum zullen vallen.

Als mijn plaatje klopt volgen er nog 11 tot nu toe ongekende tekeningen

De veilingopbrengsten van kopers en verkoper, gaat die in eigen zak van Catawiki of ook naar het goede doel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
3 minuten geleden, Dedi Kass zei:

De veilingopbrengsten van kopers en verkoper, gaat die in eigen zak van Catawiki of ook naar het goede doel?

De veilingsopbrengsten van verkoper gaat naar mij. Voor de koper gaat het richting catawiki. Maw ik hoef geen commissie te betalen. Het bedrag dat het zal geveild worden wordt integraal gestort. De koper zal uiteindelijk wel een deel aan catawiki moeten betalen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, Hollywood zei:

De veilingsopbrengsten van verkoper gaat naar mij. Voor de koper gaat het richting catawiki. Maw ik hoef geen commissie te betalen. Het bedrag dat het zal geveild worden wordt integraal gestort. De koper zal uiteindelijk wel een deel aan catawiki moeten betalen. 

Met naar mij bedoel ik uiteraard het goede doel, ter verduidelijking. Ik werk gratis 😉 , 

Deel dit bericht

Link naar bericht
32 minuten geleden, Hollywood zei:

Jammer dat Catawiki weer met de kosten gaat lopen, er zouden hierop geen kosten mogen gerekend worden, dit is in het nadeel voor het goede doel, hierdoor zal de geboden bedragen merkelijk lager liggen daar er 9 % kosten dienen betaald te worden. Met deze bewijst Catawiki dat zij geen goede doelen steunen, maar enkel hun zakken willen vullen ten kosten van een goed initiatief. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is toch logisch dat de commissie van de koper naar catawiki gaat voor het ter beschikking stellen van de middelen en de site. De 12,5% laten ze schieten....das toch een gebaar. Men gebruikt alle klanten en de bekendheid van catawiki ook en trekt daardoor veeeeeeel meer bieders.

Deel dit bericht

Link naar bericht
16 uren geleden, Hollywood zei:

Thanks, ik heb in ieder geval mijn uiterste best gedaan. Van begin april tot nu. Nog een 6 tal weken te gaan en het is zo ver. 

Vanaf dan is het even uit mijn handen. Enkel het versturen wordt nog een zware opdracht 😂

Ik zal mijn best doen, misschien meerdere objecten naar hetzelfde adres😂😂😊 

Deel dit bericht

Link naar bericht
37 minuten geleden, Boekenmagazijn zei:

Volgens mij is het Dagobert (Scrooge McDuck, van Disney) bij het graf van Ebenezer Scrooge (van Dickens).

Met gratis koffiering rechtsonder? 😉

Bedankt voor de extra info.

Nee hoor gecheckt voor ik ze er op plaatste 😉

Is gemaakt in pastel en dekkende waterverf

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen