Ga naar inhoud

Music for Life- Stripveiling


Hollywood

Recommended Posts

Op 14/12/2019 om 09:41, esteban² zei:

Excuses indien het bericht ongewenst is in deze thread, maar ik vond het wel gepast aangezien het eveneens voor De Warmste Week is.


image.thumb.png.07827542ff518752fe5f59c7923b701b.pngimage.thumb.png.bafa779bbc0575c15db6f3812ed2d8e6.png


image.thumb.png.07827542ff518752fe5f59c7923b701b.png

 

Dankzij de bijdragen van stripliefhebbers haalde Dave Van Heerswynghels vorige vrijdag 15.395 euro bij elkaar via een Catawiki-veiling van originele tekeningen voor twee goede doelen die deel uitmaakten van De Warmste Week van Studio Brussel. Dat is meer dan vorig jaar. 

Ook stripspeciaalzaak en gelegenheidsuitgever Adhemar doet zijn duit in het zakje voor De Warmste Week met de verkoop van een unieke luxe van F.C. De Kampioenen. Van het recent verschenen album Patatten en Saucissen is een editie te koop op het formaat 24,5 x 32,5 centimeter in een oplage van slechts 150 exemplaren. Het album bevat op 64 pagina's alle scenarioschetsen en de (soms deels geïnkte) potloodpagina's van Hec Leemans. Zo zie je een blik achter de schermen van hoe een verhaal van F.C. De Kampioenen in de eerste fases tot stand komt. Hec Leemans schreef ook een voorwoord en signeerde een bijgevoegde, genummerde ex libris. De luxe kost 75 euro plus 10 euro verzendkosten, afhalen in de winkel is ook mogelijk. Bestellen kan via de webshop van Adhemar (maximum drie exemplaren per klant).

Klik op onderstaande afbeeldingen voor een grotere impressie van deze grandioze luxe.

,- SSZ - http://stripspeciaalzaak.be/StripFacts.php#FC-De-Kampioenen

 

150 exemplaren ... Haasten zeker?

 

image.thumb.png.64523a04f1cb7824bb930ce017bfc0f0.png

 

 

Net gelezen dat deze nog ruim op voorraad zijn, omdat Adhemar niet actief is op sociale media en dergelijke.  Ik zou deze mooie kans om De Warmste Week + Kinderkankerfonds te steunen niet laten liggen.  En je krijgt er iets heel moois en waardevols voor in de plaats, toch?  :) 

Ik kan zelf helaas zoveel niet geven, maar heb besloten met anderen samen te leggen voor een exemplaar.  En mocht dit ooit waarde krijgen (waarschijnlijk wel), gaan we deze opnieuw veilen en de opbrengst aan De Warmste Week geven voor een door ons gekozen goed doel.

https://adhemar.be/nl/online-shop/strips-uitgeverij-adhemar/fc-de-kampioenen/1-luxe-150-expl-patatten-en-saucissen

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
2 minuten geleden, esteban² zei:

Net gelezen dat deze nog ruim op voorraad zijn, omdat Adhemar niet actief is op sociale media en dergelijke.  Ik zou deze mooie kans om De Warmste Week + Kinderkankerfonds te steunen niet laten liggen.  En je krijgt er iets heel moois en waardevols voor in de plaats, toch?  :) 

Ik kan zelf helaas zoveel niet geven, maar heb besloten met anderen samen te leggen voor een exemplaar.  En mocht dit ooit waarde krijgen (waarschijnlijk wel), gaan we deze opnieuw veilen en de opbrengst aan De Warmste Week geven voor een door ons gekozen goed doel.

https://adhemar.be/nl/online-shop/strips-uitgeverij-adhemar/fc-de-kampioenen/1-luxe-150-expl-patatten-en-saucissen

Er staat wel nergens hoeveel er precies naar de warmste week gaat. Is dit integraal? 

Link naar reactie
2 uren geleden, Tanuki zei:

Zo, die hangt voorlopig, tot ik een betere plek heb. Of liever: een plek voor die andere twee kaders.

Op termijn moet ook het model van de Yamato op die kast een plek vinden. Dit wordt mijn Japans hoekje.

 

20191221_142138.jpg

Schitterend!  ps eerder dit jaar ook Miyajima bezocht (en er gelogeerd)...

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Mocht iemand online de print van Alex Sinclair, de spider-man van Idan of de Batman van D'auria tegenkomen, graag een seintje. Deze 3 werden gestolen in de Franse post.

 

Stonden als geleverd, maar zijn nooit aangekomen. Zaten alle 3 samen in 1 groot pakket. Alle 3 afzonderlijk verpakt. Vandaag zat 1 lege enveloppe in mijn bus als retour. Dit pakket is opengemaakt op de post, leeggeroofd, en per ongeluk is 1 van de 3 enveloppen in retour gekomen. 

Op deze enveloppe stond tevens een kleine tekening gemaakt door Fey. Ook deze werd zorgvuldig met een breekmes uit de enveloppe gesneden. 

Klacht bij zowel Vlaamse als Franse politie. Klacht bij zowel B-post als poste France. Gezien die Sinclair met certicifaat is, en uniek. Vanaf ze ergens te koop staat schieten beide instanties in actie. Ik wist niet wat ik zag, als ik deze enveloppe uit de bus haalde. 

11.jpg

Link naar reactie
On 12/21/2019 at 3:28 PM, Tanuki said:

Als je tips of hulp wil bij het plannen, laat maar weten. Ik heb ervaring in de regio's Tohoku tot en met Kyushu. In Chugoku is Miyajima sowieso een aanrader, maar het schrijn zou momenteel wel in de stijgers staan. Geen idee tot wanneer. In Hiroshima weet ik ook nog wel wat tips.

Miyajima is zekere de moeite om te doen. Een goeie klimtocht brengt je op een top van een heuvel met een prachtig 360° zicht. En erna een onsen. zaalig.

Link naar reactie
  • 2 months later...

Ik had nochtans aan mezelf beloofd dit niet meer te doen. Maar door ganse deze crisis komen beide goeie doelen in geldnood. Het dierenasiel stak hun geld in de renovatiewerken en had geen reserves voorzien. Ze haalden geld uit giften en hun pension, maar door deze crisis valt dat pension dus weg, en de giften blijven achterwege. Mijn club ziet 4 grote evenementen aan zich voorbijgaan , die toch wel nodig waren voor het komende seizoen. Ik kan dus niet toekijken en niets doen. Dus we gaan het nog eens proberen, al vrees ik er zelf wat voor in deze tijd. 

Hier alvast de eerste

Originele pagina uit het nog te verschijnen 3de en laatste deel van Lise op monstereiland, geschonken door Kristof Berte 

KristofBerte.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...