Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Hollywood

Music for Life- Stripveiling

Recommended Posts

26 minuten geleden, JJL zei:

Op CW wordt met enig regelmaat werk van Minus op de veiling met originele striptekeningen aangeboden. Vorige week nog:

https://veiling.catawiki.nl/kavels/22220827-minus-walter-originele-tekening-swing-baby-o-i-inkt-op-dik-tekenpapier-1990

En ook vrij recent deze:

https://veiling.catawiki.nl/kavels/18990197-walter-minus-original-painting-le-regarde-the-look-2017

Dan is hij toch een mooie prijs gegaan. Ik ging uit van zijn eigen verkoopprijzen, die liggen een stuk hoger me dunkt. 

Halverwege de pakjes naar België, pfview

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, The Alderwood zei:

Daar ligt voor 12u werk.

Het scheelt niet veel 😉

Ik ben al heel de tijd sinds april heel secuur te werk gegaan. Dus we gaan het nu ook niet verprutsen op het einde hé. Al zal het wat langer duren

Deel dit bericht

Link naar bericht
49 minuten geleden, Hollywood zei:

Het scheelt niet veel 😉

Ik ben al heel de tijd sinds april heel secuur te werk gegaan. Dus we gaan het nu ook niet verprutsen op het einde hé. Al zal het wat langer duren

Laten we hopen dat ook de laatste mensen snel betalen. Dat is het enige dat je niet zelf in de hand hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is nu al een probleem, maar ik fiks het wel op de ene of andere manier.

Pas als ik op verzonden klik, en dit gaat pas als ik een trackingscode doorgeef, gaat de betalingsopdracht naar mij in werking. Deze duurt 2 weken.

Net alles voor België doorgegeven, en daar komt nu bij uitbetaling 27/12. Typisch 😣

Deel dit bericht

Link naar bericht
12 hours ago, Tweetie said:

Ik had eerlijk gezegd alleen bieders uit Nederland en Belgie verwacht, vooral Repers, De veiling was in het Catawiki menu niet echt makkelijk te vinden..

Er is niets gemakkelijk te vinden op catawiki.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Hollywood zei:

Pakjes voor België en Nederland onderweg.

Frankrijk gepakt, nog 2 onbetaalde kavels Rantz, Van Bael  en nog 10 pakjes te maken. Dit weekend enkele gaan afleveren die op de weg liggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voila, de Minussen uit de kelder van de Skull.

IMG_3756.thumb.jpg.03b4cd607779c13ba91e3a8054f43d74.jpg

IMG_3755.thumb.jpg.3eaf47bee25c13a8df929d0bf3bedc50.jpg

Die van de veiling is toch beduidend mooier naar mijn smaak. Best een goede koop. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Ambreville zei:

Voila, de Minussen uit de kelder van de Skull.

IMG_3756.thumb.jpg.03b4cd607779c13ba91e3a8054f43d74.jpg

IMG_3755.thumb.jpg.3eaf47bee25c13a8df929d0bf3bedc50.jpg

Die van de veiling is toch beduidend mooier naar mijn smaak. Best een goede koop. 

Vind ik ook, deze spreken me echt niet aan. 

Je zal blij zij zondag, hij is nog mooier dan op foto 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zojuist, Tweetie zei:

Zijn na een week nu alle kavels betaald door de kopers? 

Alles is betaald, morgen maak ik de laatste pakjes. 

Vandaag was het strips4life2018 on the road - paar gaan afleveren die op de weg lagen. Vertrokken om 10u30 thuis om 18u + basketmatch uiteraard.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooi dat het nu bijna is afgerond - afgezien van het geld dat nog even bij CW staat tot de klaagtermijn van de bieders is verstreken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

https://dewarmsteweek.stubru.be/actiefilm/dave-en-kristof-organiseerden-strips4life-voor-lions-zedelgem?fbclid=IwAR03U51Icf_DCSLDSX0229Axyr27-l0T9qRIpiQVFMEMsnEvRvXh8Ytoj_g

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen