Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Hollywood

Music for Life- Stripveiling

Recommended Posts

Hoe zit het met de betalingen? De veiling loopt tot 21 december, de warmste week tot 24 december. Tegen dan heb je toch niet alle betalingen binnen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
14 minuten geleden, The Alderwood zei:

Als ik iets win, stort ik het meteen. Je doet er al zo veel voor.

:e002: Ik heb er alle vertrouwen in

Deel dit bericht

Link naar bericht

Even meegeven dat de originele cover van Jommeke blijkbaar 100% Jef Nys zelf is, zowel de tekening als de inkting van de cover is allemaal Jef Nys. Informatie komt van Eric de Rop Lenaerts die meewerkte aan dit verhaal! 100% Jef Nys :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 minuten geleden, Hollywood zei:

Even meegeven dat de originele cover van Jommeke blijkbaar 100% Jef Nys zelf is, zowel de tekening als de inkting van de cover is allemaal Jef Nys. Informatie komt van Eric de Rop Lenaerts die meewerkte aan dit verhaal! 100% Jef Nys :e005:

Ai, nu wil je'm zeker zelf houden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Zojuist, The Alderwood zei:

Ai, nu wil je'm zeker zelf houden?

Nee hoor, geschonken is geschonken. Ik heb er zelf nog een stuk of 25, zal ze eens doorsturen naar Eric , zal ook wel nog eentje tussen zitten die 100% Nys is :e002: 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik hoop nu wel dat hij zijn prijs gaat! Want 500 voor ene originele Nys is dan volgens mij toch nog wat weinig , geen interesse Peter :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Laatste dag van de veiling :e002: . Een toffe ervaring, waar buiten alle verwachtingen heel wat uurtjes werk zijn ingeslopen. Maar het ziet er veelbelovend uit. De meeste tekeningen staan zeker op hun waarde. Sommige had ik wat hoger verwacht, anderen dan weer lager. Ik kijk alvast uit naar het eindresultaat :e005: 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Once again: Thumbs up voor je inzet!

Die tekeningen gaan (gelukkig) voor bedragen die héél ver buiten mijn bereik liggen.  Mijn art-wall vond het jammer. :P 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aan allen die deze veiling volgden ( misschien soms tot vervelens toe )

Aan allen die mee boden op de veiling

Aan alle tekenaars met een warm hart

Aan Kristof Berte voor de morele steun :e002:

Aan Kontiki voor de back-up :e005:

Aan Peter Bonte dat ik gebruik mocht maken van jou getekende reep (en ik denk tevens voor het laatste duwtje) :e008:

BEDANKT!!!

Veiling werd afgeklokt op +-2800 euro, 5 keer meer dan ik had durven hopen voor ik er aan begon.

Nu rest mij enkel nog te mailen naar iedereen, hopelijk kan iedereen ook wat geduld opbrengen, want ik heb nog niet alle tekeningen mogen in ontvangst nemen en heb morgen oudercontact.

Bedankt hiervoor

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 uren geleden, Hollywood zei:

Laatste dag van de veiling :e002: . Een toffe ervaring, waar buiten alle verwachtingen heel wat uurtjes werk zijn ingeslopen. Maar het ziet er veelbelovend uit. De meeste tekeningen staan zeker op hun waarde. Sommige had ik wat hoger verwacht, anderen dan weer lager. Ik kijk alvast uit naar het eindresultaat :e005: 

1 uur geleden, Hollywood zei:

Veiling werd afgeklokt op +-2800 euro, 5 keer meer dan ik had durven hopen voor ik er aan begon.

Voor m'n gevoel heb je wat geld laten liggen doordat de gekozen deadline zo kort was. Sommige tekeningen hebben er maar twee, drie dagen opgestaan. 

Als je alles er langer op had laten staan en de kavels na het weekend had afgeklokt, was er denk ik nog wat meer geboden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Ik weet niet echt of er nog focus zou zijn op zo'n veiling als die pal op een feestdag wordt afgeklokt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Hollywood zei:

Aan allen die deze veiling volgden ( misschien soms tot vervelens toe )

Aan allen die mee boden op de veiling

Aan alle tekenaars met een warm hart

Aan Kristof Berte voor de morele steun :e002:

Aan Kontiki voor de back-up :e005:

Aan Peter Bonte dat ik gebruik mocht maken van jou getekende reep (en ik denk tevens voor het laatste duwtje) :e008:

BEDANKT!!!

Nu rest mij enkel nog te mailen naar iedereen, hopelijk kan iedereen ook wat geduld opbrengen, want ik heb nog niet alle tekeningen mogen in ontvangst nemen en heb morgen oudercontact.

Bedankt hiervoor

Ik heb het zeer graag gevolgd, en ik was zeer blij om mijn klein steentje te kunnen bijdragen.

12 minuten geleden, The Alderwood zei:

Ik vind dat Dave 't goed gedaan heeft; Chapeau.

Absoluut!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen