Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Hollywood

Music for Life- Stripveiling

Recommended Posts

ik vind de bescherming van dieren belangrijker dan van mensen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 8/1/2019 om 10:02, Chia zei:

ik vind de bescherming van dieren belangrijker dan van mensen

Beetje vreemde opmerking, is de mishandeling/verkrachting/onderdrukking van mensen minder erg dan een reiger met een gebroken poot of een hond die heel de dag in een flat binnen zit of geslagen wordt of het slachten van varkens? Is kinderarbeid minder erg dan een dansende beer op een Roemeense markt....?

Het is beiden heel erg, we moeten als mensen fatsoenlijk met de natuur en hun schepsels omgaan, geen onnodig leed veroorzaken.

Veel minder vlees consumeren (bio industrie direct afschaffen en prijzen van vlees zwaar omhoog) zou al een goed begin zijn (ook milieutechnisch) en minder huisdieren ook. Al die zielige vogels in kooien, vissen in kleine bakken of knaagdieren in kleine hokken....totaal onzinnig. Als je de ruimte en tijd hebt zijn honden en katten prima kameraden.

Maar goed, twee prima goede doelen, ik hoop dit jaar het tijdstip niet te vergeten en wens je heel veel succes toe. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor allen die het werk van Juapi coffee artist konden appreciëren. Dit was de Blacksad op de veiling.

Hij doet momenteel een fundraiser voor zijn boek. Voor 150 euro kun je zijn boek krijgen, inclusief een commissie 35/25 cm van gelijk welk personage je wenst. Hij kan alles tekenen die kerel. Verzending is 11 euro. Leverdatum november 2019. 

Blacksad ging de deur uit aan 275, en ik dacht dat er hier enkelen interesse toonden. 

Link: https://es.ulule.com/the-art-of-juapi-coffee-drawings/?fbclid=IwAR2M472kqQ-9pTXjL15ppaRYAXrnd-kej_wWEvKDJtiOiHJgaye42GlsIus

Deel dit bericht

Link naar bericht

Off we go. Ralph Dikmans, Kristof Berte, Shirow di Rosso doen alvast voor een 3de keer mee. Alsook reeds 4 nieuwe namen, waarvan 3 internationaal. 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht

1 van de internationale namen, zodat men toch opnieuw een beetje mijn veiling zal volgen 😀 , is niemand minder dan Paolo Grella

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Hollywood zei:

1 van de internationale namen, zodat men toch opnieuw een beetje mijn veiling zal volgen 😀 , is niemand minder dan Paolo Grella

Doeme. Enfin de derde cover van Libertalia zal het toch al niet meer kunnen zijn ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Helaas, ik kon het niet volhouden tot februari. Dus bij deze:

1) Geschonken door Hans Hansha Harleman - 9 Guust flater bierviltjes

Hanshanshaharleman.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

2) Batman op A3 geschonken geschonken door Italiaans comic tekenaar Fabio D'auria.  Nam deel 8 van Orakel voor zijn rekening, en is nu tekenaar van een nieuwe reeks Bordeaux samen met Despujol

FabioD'auria.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gepubliceerd in het nieuwsblad 2018 zware beroepen onder de hamer: Buschauffeurs , geschonken door Lectrr.

Chinese inkt A4

lectrr.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Originele illustratie geschonken door François Gomes gekend van Broceliande en Korrigans. Deze illustratie komt in een boek die gepubliceerd zal worden tvv zieke kinderen. Samen met tal van andere tekenaars. Het origineel schenkt hij aan mijn veiling. 

FB_IMG_1548676960342.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Hollywood zei:

Kan iemand helpen? Vanwaar ken ik die personages?

Figuurtje is Rockette , the cute warrior. Ontstaan in 2014 door een samenwerking van Francois Gomes en Sandrine Cordurié

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is stil, maar we werken verder achter de gordijnen uiteraard. Gezien het nog zeer vroeg is, zullen de tekeningen waarschijnlijk nog wat uitblijven. Deze wil ik alvast even meegeven. Een onbekende tekenaar  (noemt zichzelf Art of Idan ) uit Israël zal deelnemen aan de volgende editie. Ik mocht vragen wat ik wou voor de veiling. Hieronder enkele voorbeeldjes van zijn werk.  Ik ben er al vast voor te vinden. Zijn kleuren zijn fenomenaal , werkt niet digitaal!

idan1.jpg

idan2.jpg

idan3.jpg

idan4.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Deze nog eens omhoog brengen. Het is wat stilletjes, maar het is nog vroeg op het jaar ook. Ondertussen 28  (waarvan 9 nationaal, en 19 internationaal) bevestigde deelnames. En we doen rustig verder. 

Maar zoals verwacht wordt het dit jaar wel iets moeilijker 😶

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik wil eens zien of dit jaar ook alleen maar witte mensen getekend zullen zijn of dat er ook zwarte personages of anders gekleurde zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 8/2/2019 om 10:17, Hollywood zei:

idan2.jpg

1 uur terug, Chia zei:

ik wil eens zien of dit jaar ook alleen maar witte mensen getekend zullen zijn of dat er ook zwarte personages of anders gekleurde zijn.

Jup...

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Ambreville zei:

Mooi. Is er al een plaatje van de Grella? 

Nope. Tijd genoeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
23 minuten geleden, The Alderwood zei:

Schrijf je Baudoin aan?

Baudouin Deville bedoel je? Doen we

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...